Ydelser

Strategi

Ydelsesikon_Strategi_Hover

Hvad?

En strategi er som en lommelygte, der oplyser vejen hen til målet. Strategien forbinder de daglige kommunikations- og marketing-indsatser i en lyskegle, som udspringer fra forretningsmålene. Strategien giver en klar retning for målgrupper og budskaber. For indhold og distribution. For kommunikationsarbejde i hverdagen.

Essensen af strategi er kloge fravalg

Udfordring 1

Analyse

Forstå din målgruppe

Målgruppeforståelse er central i enhver strategi for kommunikation. Personas og kunderejsen er gode steder at begynde.

Udfordring 2

Forretningen for øje

Understøt forretningens mål

Strategien understøtter forretningens mål. Og den viser hvordan, I når dem. Med de midler, der virker for jer.

Strategien binder organisationen sammen

Udfordring 3

Fælles fortælling

Skab sammenhæng i din kommunikationsindsats

Find ind til kernen i din virksomhed. Sæt ord på, hvorfor I er sat i verden, og hvordan I adskiller jer fra konkurrenterne.

Udfordring 4

Employer branding

Tiltræk, fasthold og engager de rigtige medarbejdere

Der er kamp om kandidaterne. Derfor er behovet for at have et stærkt employer brand vigtigere end nogensinde.

Udfordring 5

Omdømme

Driv organisationens budskaber og omdømme

Ingen journalister ringer og spørger, om du har en interessant historie. Så tag teten og ejerskabet på jeres omdømme.

Strategi, der (bogstavelig talt) flytter mennesker

Udfordring 6

Bosætning

Tiltræk borgere til kommunen

Sigter du efter at ramme alle, rammer du ingen. De bedste kommunebrands har taget klare fravalg og kommunikerer autentisk om kommunens styrker.

Vælg en ydelse:
Udfordring 7

Adfærdsændringer

Flyt holdninger og adfærd

Det er svær en kunst at få mennesker til at tænke eller handle anderledes via en informations- eller adfærdskampagne. En svær kunst, vi mestrer.

Vælg en ydelse:

Vælg en ydelse:

    I gang med thought leadership

    Vælg en ydelse: