Produktside

E-mail marketing Audit

Med vores audit får jeres e-mail marketing-indsats et totaleftersyn, der flytter jer lysår på tre uger. Efter forløbet står du med en række konkrete forbedringer, der fintuner jeres maskineri og øger det forretningsmæssige potentiale.

 

Styrk jeres vigtigste kanal på 3 uger

Er jeres e-mail marketingindsats sandet til i drift og ”sådan plejer vi at gøre”? Eller mangler I bare et sæt friske og kompetente øjne til at fintune jeres ellers velfungerende maskine? Så er du landet det helt rigtige sted.

I Publicos e-mail marketing audit åbner vi motorhjelmen og gennemgår alle bevægelige dele i jeres e-mail marketingmaskine. Den grundige analyse har til formål at udpege mangler og potentialer – og omsætte dem til en prioriteret handlingsplan.

 

Er e-mail marketing audit relevant for jer?

Publicos erfaring er, at en audit giver handlingsanvisende indsigter for 99% af alle B2B-virksomheder (nope, du er ikke "mr. 1 percent!") med en aktiv e-mail marketingkanal. Det gælder, hvis hele motorblokken skal skiftes – eller der blot er behov for at efterspænde møtrikker og smøre enkelte komponenter.

I vores audit gennemgår vi jeres indsats på minimum 35 specifikke punkter. Men vi tilpasser altid vores analyse efter jeres konkrete udgangspunkt, uanset om I:

  • ønsker at vækste jeres modtagerskare
  • ønsker at få flere åbninger af og konverteringer fra jeres kampagner
  • er gået i stå og mangler værktøjer til at komme videre
  • mangler KPI’er og målsætninger for jeres indsatser
  • savner inspiration til at udvikle jeres indhold
  • vil i gang med e-mail marketingflows
  • har brug for hjælp til at evaluere og teste jeres kampagner.

Med pakken får I:

  • Et totaleftersyn af jeres e-mail marketingindsats på minimum 35 kritiske områder
  • En prioriteret handlingsplan med 10-15 konkrete anbefalinger
  • En konkret køreplan for nyt flow, I kan sætte strøm til med det samme

Her er jeres konkrete udbytte:

Efter vores audit står du med en køreklar handlingsplan, der giver jer værdi på både kort og mellemlang sigt.

Ved at følge planen vil I blandt andet opnå:

  • En afklaret e-mail marketingstrategi, der understøtter jeres forretning
  • Tydelige mål og KPI’er for jeres indsats
  • Længere levetid på jeres eksisterende indhold
  • En mere kvalificeret modtagerliste
  • Flere og mere kvalificerede abonnenter
  • E-mails, der overbeviser og sælger
  • Højere engagement og konvertering på jeres udsendelser
  • Styrket samspil mellem e-mail marketing og jeres øvrige kanaler.

5 trin: Sådan forløber processen 

Vores audit følger en fast og velafprøvet proces i fem trin. Som udgangspunkt løber en audit over cirka tre uger fra opstart til færdig handlingsplan. Som en del af pakken tilbyder vi et opfølgningsmøde, hvor vi følger handlingsplanen til dørs.

  1. Opstartsmøde: Vi sporer os ind på jeres behov og fastlægger særlige fokusområder.
  2. Audit: Vi gennemgår jeres system og seneste udsendelser på minimum 35 punkter.
  3. Rapport: I modtager en rapport med analyse og handlingsplan.
  4. Overleveringsmøde: Vi gennemgår handlingsplanen og prioriterer indsatsområder.
  5. Opfølgning: Vi mødes virtuelt og følger op på jeres arbejde med handlingsplanen.

Samlet pris: 25.000 kr.