Indholdet er alt dit digitale guf, der lagrer et snapshot i modtagerens hjerne, når hun stalker din virksomhed fra distancen. Indholdet er jeres personlighed og charme-billet til at komme på first date med hende den lækre drømme-kunde. Second date? Ja, det er så op til jer.
Hvordan vil du gerne opfattes i markedet? Din markedsføring og dit valg af indhold bestemmer, hvordan din målgruppe opfatter dit brand – og hvordan du adskiller dig fra konkurrenterne. Choose wisely.
Sæt dagsorden, og skab den ultimative relevans. I samspillet mellem din faglighed og evnen til at formidle den kan du positionere virksomheden som (videns-)førende på sit felt.
If we built it they will come – not so much. Hvis du vil have opmærksomhed fra din målgruppe, skal du tappe ind i deres udfordringer, deres hverdag og levere i deres foretrukne formater.
En artikel i nyhedsbrevet og en zombie-deling på LinkedIn er altså ikke nok. Forstå din målgruppe, og byg dine kanal- og formatvalg ud fra den forståelse.
Ingen journalist ringer og spørger, om du har en interessant historie at fortælle. Tag teten, og læg en strategi for, hvordan I kommer ud med jeres kernebudskaber.
Kontakt
Publico Kommunikation Aps
Balticagade 7
8000 Aarhus C
Tlf: +45 86 19 72 15
hejsa@publico.dk
CVR: 28841876
2023 © Publico Kommunikation