Ydelser

Måling

Ydelsesikon_Måling_NY

Hvad?

Kommunikationsfaget har været notorisk dårlig til at dokumentere effekten af sit arbejde. Men den går ikke længere. I de senere år er der kommet langt bedre værktøjer til at måle effekten af kommunikation – uanset om vi taler marketing, branding, kendskab, bosætning, informationskampagner eller omdømme.

Kvalificer din mavefornemmelse med måling

Udfordring 1

Effektmåling

Mål effekten af kommunikation

Enhver kommunikationsindsats bør inkludere en målbar beskrivelse af, hvor indsatsen skal føre hen.

Udfordring 2

Smarketing

Forbind marketing og salg

Forstå, hvordan marketing og salg arbejder bedst sammen for at lune jeres leads, så de bliver klar til at købe.

Forstå dine kunder. Altså virkelig forstå dem.

Udfordring 3

Kundeforståelse

Kend kundernes holdninger

Kom tættere på kunderne med en kundeundersøgelse. Enten før du sætter noget stort i gang (fx en kampagne) eller som en evaluering bagefter. Du burde måske bare måle kundetilfredsheden løbende.

Vælg en ydelse: