Kommunikationsfaget har været notorisk dårlig til at dokumentere effekten af sit arbejde. Men den går ikke længere. I de senere år er der kommet langt bedre værktøjer til at måle effekten af kommunikation – uanset om vi taler marketing, branding, kendskab, bosætning, informationskampagner eller omdømme.
Enhver kommunikationsindsats bør inkludere en målbar beskrivelse af, hvor indsatsen skal føre hen.
Forstå, hvordan marketing og salg arbejder bedst sammen for at lune jeres leads, så de bliver klar til at købe.
Kom tættere på kunderne med en kundeundersøgelse. Enten før du sætter noget stort i gang (fx en kampagne) eller som en evaluering bagefter. Du burde måske bare måle kundetilfredsheden løbende.
Kontakt
Publico Kommunikation Aps
Balticagade 7
8000 Aarhus C
Tlf: +45 86 19 72 15
hejsa@publico.dk
CVR: 28841876
2023 © Publico Kommunikation