Workbook: I gang med thought leadership

Med denne workbook ved hånden får du en trin-for-trin guide, der kan hjælpe dig med at gøre din B2B-virksomhed til thought leader i jeres niche. Hent e-bogen - så er du klar til at gå i gang.

Thought leadership er en central del af content marketing-disciplinen, men det er også mere end det.

For mens content marketing ofte er envejs-kommunikation, skal thought leadership opfordre til dialog og sætte tankemaskineriet i gang hos modtageren.

En thought leaders idéer er derfor mest effektive, når de splitter målgruppen og giver anledning til både anerkendelse, diskussion og refleksion.

Men for at komme ud over thought leadership-stepperne, skal der være konstant bund i trådet. Selv når det går lidt op ad bakke. Thought leadership er hårdt arbejde. Det kræver ikke bare en fornemmelse for kundernes interesser, men også nænsom koordinering, sprudlende kreativitet og velfungerende teamwork.

Med denne workbook får du en trin-for-trin guide med al den viden, du behøver for at sætte gang i din egen thought leadership-indsats.

Udfyld formularen og let’s go!