Stream webinaret om content marketing i byggebranchen, der blev afholdt den 9. september 2021.

Har I brug for at slibe saven, så I kommunikerer klart til bygherrer, hvilken viden I bidrager med i byggeriet? Tag med på webinar – og få inspiration til, hvordan I omsætter jeres faglighed og viden til synlighed og salg.

Kristian&ThomasW_Teaser_MASTER

Content marketing handler om at omsætte viden fra din virksomhed til kommunikation, der bygger tillid og relationer i markedet. Og faktisk er der kun få i den danske byggebranche, der for alvor har taget metoden til sig.

Det er en skam, for content marketing er en effektiv metode. Fordelen ved det er, at I har gode betingelser for at skille jer ud i strømmen af reference- og ydelsesbeskrivelser, der ofte præger kanaler som LinkedIn. Og det er lige netop det, du kan hente inspiration til på dette webinar.  

De spørger – du svarer

Uanset om I er rådgiver, entreprenør eller producent, har jeres målgruppe spørgsmål og udfordringer, som de søger svar og løsninger på. I skal afdække, hvad de spørgsmål handler om – og hvilke af dem I kan besvare bedre end jeres konkurrenter. Det kunne handle om et hjørne af bæredygtigt byggeri. Om muligheder for at sikre effektivitet på byggepladsen. Om designprincipper, som gør en dokumenteret forskel i det færdige byggeri. Eller om en hel masse andet.

Når det sweetspot er på plads, kan I med artikler, film, e-bøger, grafikker, blogindlæg, e-mail-flows, LinkedIn-opslag og/eller noget helt ottende troværdigt hjælpe målgruppen til at træffe de rigtige beslutninger (som i en del tilfælde vil indebære valg af jeres løsninger).

Hvad kommer vi omkring på webinaret?

På webinaret tager vi udgangspunkt i en fiktiv, men realistisk entreprenørvirksomhed, som har en stor byggefaglig viden inhouse, og som nu skal i gang med content marketing fra scratch. Webinaret vil også være relevant, hvis du for eksempel sidder i en ingeniør- eller arkitektvirksomhed – eller hos en producent.

De 60 minutter bliver en tour de force igennem:

  • overblik over målgrupper og deres sweet spots
  • strategi og positionering inden for content marketing
  • metoder til at skabe vinkler og content, som bliver fundet og foretrukket
  • værktøjer og råd til at måle, om content-indsatsen er på rette spor.

Dine oplægsholdere er:

Kristian

ThomasWilhelmsen_rund

Kristian Østerby

Kommunikationsrådgiver

 

Thomas Wilhelmsen

Bureauchef & kommunikationsrådgiver