Det er 37 år siden, den første e-mail landede i en dansk indbakke. 37 år…! Al logik i den teknologiske verden siger, at e-mail som distributionsteknologi for længst burde være gået samme vej som Minidiscs, Second Life, Crocs og DAB uden +.

 
Men e-mail marketing og ikke mindst nyhedsbrevet som medie er still going strong.
 
Automatiseringsteknologi – i daglig tale marketing automation –  og smart brug af data har nemlig pustet nyt liv i e-mail marketing og nyhedsbrevet som B2B-kanal.
 
Med marketing automation kan du nemlig skræddersy din e-mail-kommunikation til din målgruppe, deres placering i købsrejsen og deres forskellige interesser. Og vupti! Så blev dit nyhedsbrev relevant igen.
 
Er din e-mail marketing-strategi 37 år gammel – eller måske bare 10 år? Eller er du slet ikke kommet i gang endnu? Så skulle du tage at tune ind, når Publico holder webinar om e-mail marketing onsdag den 16. september  – på din skærm.
 
På webinaret får du:
  • inspiration til at kickstarte din strategi (eller til at finpudse den, du har)
  • lavpraktiske tips til bl.a. frekvens, indsamling af permissions og indhold
  • gode eksempler på automatiserede e-mail-flows, der virker
  • nørdesnak om segmentering, personalisering og brug af data.

Varighed: 40 minutter.

 

Din oplægsholder er:

 casper-rund 

Casper Svoldgaard, Digital seniorrådgiver

 

Læs også: 31 guldkorn fra E-mail Summit 2020