På dette webinar, der blev afholdt den 8. december 2020, gav vi et indblik i de nyeste tendenser inden for content marketing og gav vores bedste fif til, hvordan du omsætter dem til indhold, der bliver opdaget, set og husket af dine ønskekunder. 

Det er seks år siden, den første danske bog om content marketing udkom, og disciplinen er ved at være et fast redskab i de fleste marketingafdelingers værktøjskasse.

Selvom content marketing ikke blev opfundet i går, er det stadig en af de mest effektive måder at tiltrække opmærksomhed og omdanne anonyme websidebesøgende til betalende kunder. Især for videnstærke B2B-virksomheder, der kan noget vigtigt, som er svært at forklare.

Content marketing i 2020 handler om tillid

I 2020 handler content marketing i høj grad om at opbygge tillid til dine kunder gennem indhold af høj kvalitet. Kunderne er nemlig kræsne, og de forventer, at du har gjort dig ultra-umage med at sørge for, at både indhold og indpakning er udviklet, produceret og målrettet til at opfylde netop deres behov.

Samtidig er det gode content blevet en byggesten, som definerer kvaliteten i mange andre marketingaktiviteter – lige fra sociale medier over nyhedsbreve til lead-generering. Derfor bruger vi dette webinar til at se på, hvad der skal til for at lykkes med content i 2020.

Hvad enten du skal i gang med at starte din content marketing-indsats op fra bunden, eller du mangler inspiration til at forny dit content-game, så det er i sync med de nyeste tendenser, bruger vi sammen 40 minutter på at nørde det gode content – fra strategisk fundament til kreativ indholdsproduktion.

På webinaret får du blandt andet:

  • indblik i de vigtigste content marketing-tendenser i 2020

  • tips til at afklare dine strategiske til- og fravalg i forhold til din content-position

  • teknikker til at skabe kvalitetsindhold, der bliver fundet og foretrukket

  • en håndfuld oversete guldkorn fra content marketing-værktøjskassen.

Varighed: 40 minutter.

Dine oplægsholdere er:

Thomas Mandrup_rund

Thomas Mandrup, Kontaktchef og seniorrådgiver

KarenJohanneIversen

Karen Johanne Iversen, Kommunikationskonsulent