Hungrer du efter nye, konkrete redskaber til dit copywriter-penalhus? Så er du landet det helt rigtige sted. 

Du er praktikeren, der skal forvandle virksomhedens formål til klikbare budskaber, som målgruppen handler på. Og nu får du en kærkommen hjælpende hånd til eksekveringen – for vi går HELT ned i adfærdsdesigner(skole)tasken og finder de konkrete værktøjer frem.

Vi giver dig en introduktion til forskningen i menneskelig adfærd og omformer det til letanvendelige eksempler, principper og redskaber, du kan tage i brug i din næste tekstopgave.

Til dette 40 minutters webinar får du:

  • En håndfuld relevante menneskelige bias, du skal kende til (altså små skævheder, hvor vi mennesker ikke opfører os rationelt)
  • To håndfulde adfærdsprincipper, du kan benytte i din copywriting
  • Tre konkrete cases og eksempler på før-og-efter-forvandlingen.

Og bagefter? Ja, så er det din tur til at forvandle verden (og dine tekster) til det bedre.

You can do it 💪

Varighed: 40 minutter

 

Dine oplægsholdere er:

 Esben 

Esben Würtz Sørensen, Rådgiver og adfærdsdesigner

Simon Linde_rund_600px

Simon Krag Linde, Kommunikationskonsulent og tekstforfatter

 

 

Læs også: De 9 bud: Sådan skriver du et guddommeligt LinkedIn-indlæg