Så fik du lige tre fridage mere i solskin. Not bad.
Måske er du endda sådan en priviligeret type, der også holder fri på Grundlovsdag? I så fald: Velkommen til din overkommelige 3-dages uge. Jeg skal nok gøre det kort, så du kan nå at klemme et par arbejdstimer ind, før torsdagsbaren åbner.
Der er også en pæn stak andre content-skumfiduser, som du selv kan scrolle ned til. Eksempelvis to on-demand webinarer om marketing i recession og krisekommunikation.
Dem har du garanteret styr på (ellers får du lyst til at lave din ønskeliste efter at have læst Simons artikel). Og når du kan indsnævre din virksomheds ønskekunder til en nicheliste, så er du faktisk klar til account based marketing (ABM) – metoden til at lande specifikke kunder med personaliseret indhold og målrettet distribution.
Artiklen leverer en veloplagt introduktion til ABM, der er relevant for alle videnstærke B2B-virksomheder med en kunde-ønskeliste.
Hey, byggebranche! Sådan kommer du i gang med content marketing 🧲
Nu, hvor anlægsloftet er pist væk, og kommunerne igangsætter byggeprojekter og skole-renoveringer, er der plads til fornyet optimisme blandt bygherrer, arkitekter, producenter og rådgivende ingeniører.
Et væsentligt formål er, at byggesektoren får nok medvind til at holde Danmark sejlende, og hvis du vil have en (større) bid af kagen, er du nødt til at skærpe din kommunikation og være på nethinden hos de rette mennesker.
Kommunikations-måling: Rammer du hovedet på sømmet? 🔨
Måling er et vigtigt redskab i kommunikatørens værktøjskasse. Læs her, hvordan du baserer din indsats på indsigt frem for bare at kommunikere lige va’ter’passer dig (sorry – vi finder selv ud…).
Med 108 meter lange vinger og en totalhøjde på op til 261 meter kan vindmølleproducenten Siemens Gamesas nye havvindmølle – SG 14-222 DD – siges at være lidt af en gigant, og intet mindre end verdens største af slagsen.
Publico har stået for at producere en præsentationsfilm, som Siemens Gamesa skal bruge i markedsføringen af den nye supermølle.
Nåede du ikke med på webinar om krisekommunikatikon i en corona-tid? Se webinar-optagelsen, når det passer dig.
Hvem f***** udgiver et trykt 48-siders magasin i disse 😷-tider?
Publicos årsmagasin 2020 er skrevet, layoutet og trykt i 2.000 eksemplarer midt i corona-krisen. Og hvorfor egentlig det? Hvorfor på papir? Hvorfor 48 sider? Hvorfor midt i den perfekte erhvervsstorm? Har I da fuldstændig tabt mundbindet hos Publico?