Ingen billeder? Web-version

Hejsa – og tak for din tilmelding til Publicos nyhedsbrev

For et øjeblik siden tilmeldte du dig vores nyhedsbrev. Det er vi rigtig glade for. Det betyder nemlig, at du interesserer dig for noget af det samme, som vi gør hos Publico – gode nyheder, cases, tendenser og kuriositeter fra kommunikationsverdenen. Det vil vi fortælle om ca. en gang om måneden her i nyhedsbrevet. Fra tid til anden vil du også få et godt tilbud i din indbakke.

tak-for-din-tilmelding.png

 I videoen herover kan du få dig en verbal krammer af Uffe
som tak for din interesse.

TIP: Gør tilmeldingen til en god oplevelse

Hvis du rent faktisk læser disse linjer, ser videoen herover og/eller klikker på et link herunder, så er du på ingen måde alene. En bekræftelsesmail – som denne – der lander i indbakken kort efter tilmelding har i gennemsnittet fem gange højere åbnings- og klikrater end det almindelige nyhedsbrev.

Så for dig, der selv bokser med markedsføring og kommunikation via e-mail, er det derfor en rigtig god ide at benytte bekræftelsesmailen til at dele værdifuldt indhold. Det kan være i form af tips som dette, eller det kan være i form af links til produkter eller til de mest populære historier fra tidligere nyhedsbreve – som dem herunder.

Pointen er, at det vil være dumt ikke at udnytte, at du har dine interessenters opmærksomhed.

 


 

Måske har du lige nøjagtig misset vores seneste nyhedsbrev 

Og så kan der gå op til en hel ulidelig lang måned, inden du hører fra os igen – hvis du da ikke selv ringer. Men fortvivl ikke. Du kan læse det seneste nyhedsbrev her.

Læs vores seneste godtepose med nyheder, tips og cases fra kommunikationsverdenen

 


 

seminar-udklip1.png

Vil du være klogere?

Måske har du allerede deltaget i et af vores gratis-seminarer. Hvis ikke, er det bare med at tilmelde dig. Vi holder jævnligt formiddags-seminarer, hvor vi deler ud af (næsten) alt, hvad vi ved.

Se for eksempel videoen fra vores seneste intranet-seminar.

Se, hvad vi har på seminar-menuen 

Sæt dit content i system

Ved at sætte din content marketing-indsats i system, kan du generere varme leads og følge den direkte vej fra content til kunde. Men det kræver den rette værktøjskasse. Her får du et udvalg af de enten gratis eller billige værktøjer, der kan gøre dit arbejde nemmere og mere målbart.
  
Sæt din content-   indsats i system

rapport om nyhedsbreve.png

Sandheden om nyhedsbreve

Vi har spurgt vores 500 venner i Publico-panelet om deres erfaring med, holdning til og udbytte af at arbejde med nyhedsbreve som kommunikations-kanal. Det er der kommet en masse spændende svar ud af, som vi har samlet i en lækker rapport.


E-nyhedsbrevet ifølge Publico-panelet

 

 

 


 

Og husk, vi er glade for, at du er en del af inderkredsen – altså en del af Publico-netværket. For dig betyder det blandt andet, at du aldrig er længere end en e-mail eller et opkald fra en kop kaffe i Balticagade. For os betyder det alt.

Kærlig hilsen Publico

  Publico Kommunikation 
  Balticagade 7
  DK 8000 Aarhus
  +45 86 19 72 15
  www.Publico.dk
  Hejsa@Publico.dk


   Like       

    Tweet       

    Del       

    Videresend