Skabelon

Publicos guide til distribution

Få din guide til strategisk distribution på ét ark 

Når du nu har brugt timer og timer på at kreere dit usandsynligt lækre content, så bør du altså også lige ofre en tanke eller to på, hvordan du skal få det til at leve derude hos dem, du gerne vil have i tale. Faktisk er det nok 2019's hidtil største underdrivelse, for hvis du spørger os, bør du bruge lige så meget energi (og $) på distributionen af content, som du bruger på at producere det. 

Et opslag på LinkedIn og en teaser i jeres nyhedsbrev gør det ikke længere alene. Hvis du vil have værdi – altså ROI, som du stolt kan vise frem – ud af din marketing-indsats, skal du sende det ud til de rette, på det rette tidspunkt og med det rette værktøj. Din distribution skal være strategisk og tage udgangspunkt i din potentielle kundes rejse fra ukendt til kunde. Det kræver hårdt arbejde, grundige overvejelser og ussel mammon – for paid media er et nødvendigt og uundværligt værktøj i 2019.

Med Publicos guide til distribution får du med udgangspunkt i kunderejsen et hurtigt overblik over:

  • de typiske udfordringer for marketing
  • effektive formater til disse udfordringer
  • effektive distributionskanaler og -metoder til de typiske udfordringer
  • relevante målepunkter.  

Brug guiden som en hjælp til at designe din distributionsstrategi, hvor dine owned, earned og paid kanaler arbejder sammen med optimal effekt.

Udfyld formularen, så kvitterer vi med guiden, som du kan bruge med det samme. 

Hent skabelonen: Det gode stillingsopslag