
Få gratis inspiration på Publicos webinarer og seminarer
Publico afholder jævnligt gratis morgenseminarer og webinarer, hvor vi tømmer vores hoveder inden for et kommunikations- eller marketing-emne. Det er din mulighed for at holde dig opdateret, netværke, poste “se mig, jeg er med på noderne på en SoMe-casual måde”-opslag på dine foretrukne kanaler.
Morgenseminarerne (inklusiv gratis morgenmad) varer typisk to timer og afholdes både i København og Aarhus.
Webinarerne varer typisk 40-50 minutter, og du melder dig til under det enkelte webinar herunder.
Følg med her eller i vores nyhedsbrev for at holde dig opdateret om kommende webinarer og seminarer.
OBS: Lige nu afholder vi kun online-webinarer og ingen fysiske seminarer.
Afholdte webinarer og seminarer


Se optagelsen af webinaret
Content-distribution for B2B-virksomheder
Se webinaret om content-distribution. Her vil Casper og Thomas servere gode råd om, hvordan du skaber effektiv distribution med en sammenhængende og gennemtænkt marketing- og kanalstrategi.

Se optagelsen af webinaret
Content marketing for B2B-virksomheden i 2020
Se webinaret om content marketing. Her bliver du klogere på de nyeste tendenser inden for content marketing og får vores bedste fif til, hvordan du omsætter jeres specialviden til indhold, der bliver opdaget, set og husket af dine ønskekunder.

Se optagelsen af webinaret
Kommunikationsmål for begyndere
Se webinaret om kommunikationsmål for begyndere. Her får du et solidt fundament for at arbejde mere struktureret med at måle og evaluere på din kommunikationsindsats.

Se optagelsen af webinaret
Adfærdsdesign i copywriting
Se webinaret om adfærdsdesign i copywriting. Her giver vi dig en introduktion til forskningen i menneskelig adfærd og omformer det til letanvendelige eksempler, principper og redskaber, du kan tage i brug i din næste tekstopgave.

Aarhus og København: Seminaret er afholdt
LinkedIn for B2B-virksomheder
På dette seminar fik du tips til godt LinkedIn-indhold, og vi zoomede desuden ind på mulighederne for betalt annoncering, som mange danske virksomheder endnu ikke benytter.

Se optagelsen af webinaret
Kickstart (eller finpuds) din e-mail marketing-strategi
Se webinaret om e-mail marketing med Publico. Her får du inspiration til at kickstarte - eller finpudse - din e-mail marketing strategi, gode eksempler på automatiserede e-mail-flows, nørdesnak om segmentering og meget, meget mere.

Se optagelsen af webinaret
Facebook-annoncering for B2B-virksomheden
Se webinaret om Facebook-annoncering med Publico. Her får du gode råd om, hvorfor du som B2B-virksomhed bør bruge annoncekroner på Facebook – og hvordan du bedst bruger kanalen, så den skaber værdi for dit brand.

Se optagelsen af webinaret
Tryl med employer branding
Se webinaret om employer branding med Publico. Her bliver du klogere på, hvordan systematisk arbejde med employer branding kan styrke jeres evne til at tiltrække talent.

Se optagelsen af webinaret
B2B-copywriting: Skriv som en tekstforfatter
Se webinaret, hvor vi giver vores bedste fif til, hvordan du bliver bedre til at skrive tekster, der får dine læsere til at klikke.

Se optagelsen af webinaret
Kommunebranding med effekt
Se webinaret om kommunebranding med Publico. Her bliver du klogere på, hvordan du arbejder strategisk med at tiltrække flere tilflyttere.

Se optagelsen af webinaret
Få dine B2B-historier i erhvervsmedierne
Samler medierne ikke dine pressemeddelelser op, og har du svært ved at få journalisterne i tale? Se webinaroptagelsen, hvor vi giver vores bedste fif til, hvordan videnstærke B2B-virksomheder får deres historier i pressen og skaber brugbare medierelationer

Se optagelsen af webinaret
Marketing i recession: Tisse i bukserne eller købe varmere tøj?
På dette webinar kan du høre Publicos bestyrelsesformand, Henrik Jensen, give et indblik i, hvad den akademiske forskning siger om marketing i recession. Desuden vil Publicos direktør Uffe Lyngaae supplere med aktuelle data om, hvordan marketing-indsatser virker i B2B-virksomheder netop nu – i Danmark og globalt.

Se optagelsen af webinaret
Kom i gang med at generere leads til salg
Denne webinar-optagelse er for dig, som ved, at leadgenerering er hot, og at inbound marketing er mere end bare et buzzword. Vi tager dig i hånden og viser, hvordan B2B-virksomheder kommer i gang med marketing automation og leadgenerering ved hjælp af inbound marketing.

Se optagelsen af webinaret
Krisekommunikation med corona-twist - Er din virksomhed rustet til en krisesag?
På dette webinar tager vi et kig på krisernes DNA og giver et bud på forskellige strategier for krisekommunikation. Og så ser vi på de særlige betingelser, som coronaen sætter for virksomhedernes kommunikation lige nu.

Aarhus og København: Seminaret er afholdt
Annoncering på Facebook (og Instagram) for videnstunge B2B-virksomheder
På dette seminar fik tilhørerne gode råd om, hvorfor de som B2B-virksomhed bør bruge annoncekroner på Facebook (og Instagram) - og hvordan de bedst bruger kanalerne, så de skaber værdi for dit brand.

Aarhus og København: Seminaret er afholdt
B2B-copywriting
På dette seminar lærer du at skrive B2B-tekster, der giver dine læsere lyst til at klikke, læse mere, tilmelde, se videoen og købe.

Aarhus og København: Seminaret er afholdt
Kernefortælling: Ankersted for ekstern og intern kommunikation
På dette seminar sætter vi spotlight på kernefortællingen som et strategisk værktøj, der sikrer sammenhæng i stil, tone og indhold på alt, hvad I foretager jer.

Aarhus og København: Seminaret er afholdt
Account Based Marketing for B2B-virksomheden
Vil du gerne lære, hvordan du går til marketingindsatsen, hvis målet ikke er mængden af leads, men i stedet at få fat på nogle få, nøje udvalgte ønskekunder til din virksomhed? På dette seminar introducerer vi dig til begrebet Account Based Marketing og fortæller, hvordan du kan bruge det til at ramme dine ønskekunder mere specifikt.

Aarhus og København: Seminaret er afholdt
Få dine B2B-historier i erhvervsmedierne
Samler medierne ikke dine pressemeddelelser op, og har du svært ved at få journalisterne i tale? Vi giver vores bedste fif til, hvordan videnstærke B2B-virksomheder får deres historier i pressen og skaber brugbare medierelationer

Aarhus og København: Seminaret er afholdt
Bliv en haj til offentlige informationskampagner
På dette seminar får du redskaberne til at tilrettelægge offentlige informationskampagner, der virker. Og mere vigtigt: Du har selv fået erfaringen med at afvikle en kampagne fra start til slut!