Få gratis inspiration på Publicos webinarer

Når det ikke er corona-tid, holder Publico jævnligt gratis morgenseminarer i Aarhus og København, hvor vi tømmer vores hoveder inden for et kommunikations- eller marketing-emne. Det er din mulighed for at holde dig opdateret, netværke, poste “se mig, jeg er med på noderne på en SoMe-casual måde”-opslag på dine foretrukne kanaler.

Lige nu følger vi selvfølgelig myndighedernes anbefalinger, og derfor har vi lukket ned for vores seminarer indtil videre. I stedet må du mingle med os og andre gode k-folk i virtuel form på vores webinarer. Her er stadig masser af kommunikations- og marketingfaglighed – især til dig, der arbejder med videnstung B2B.

Webinarerne varer typisk 45-60 minutter, og du melder dig til under det enkelte webinar herunder.

Følg med her eller i vores nyhedsbrev for at holde dig opdateret om kommende webinarer og seminarer.

Afholdte seminarer

marketing i recession v henrik jensen og Uffe Lyngaae v2

Se optagelsen af webinaret

Marketing i recession: Tisse i bukserne eller købe varmere tøj?

På dette webinar kan du høre Publicos bestyrelsesformand, Henrik Jensen, give et indblik i, hvad den akademiske forskning siger om marketing i recession. Desuden vil Publicos direktør Uffe Lyngaae supplere med aktuelle data om, hvordan marketing-indsatser virker i B2B-virksomheder netop nu – i Danmark og globalt.

Se optagelsen af webinaret her
Leadgenerering udklip

Se optagelsen af webinaret

Kom i gang med at generere leads til salg

Denne webinar-optagelse er for dig, som ved, at leadgenerering er hot, og at inbound marketing er mere end bare et buzzword. Vi tager dig i hånden og viser, hvordan B2B-virksomheder kommer i gang med marketing automation og leadgenerering ved hjælp af inbound marketing.

Se optagelsen af webinaret her
Udklip fra krisekommunikation med corona-tvist

Se optagelsen af webinaret

Krisekommunikation med corona-twist - Er din virksomhed rustet til en krisesag?

På dette webinar tager vi et kig på krisernes DNA og giver et bud på forskellige strategier for krisekommunikation. Og så ser vi på de særlige betingelser, som coronaen sætter for virksomhedernes kommunikation lige nu.

Se optagelsen af webinaret her
Signe Sundbæk Ahler

Aarhus og København: Seminaret er afholdt

Annoncering på Facebook (og Instagram) for videnstunge B2B-virksomheder

På dette seminar fik tilhørerne gode råd om, hvorfor de som B2B-virksomhed bør bruge annoncekroner på Facebook (og Instagram) - og hvordan de bedst bruger kanalerne, så de skaber værdi for dit brand.

Simon_linde_til_seminar_Slide6

Aarhus og København: Seminaret er afholdt

B2B-copywriting

På dette seminar lærer du at skrive B2B-tekster, der giver dine læsere lyst til at klikke, læse mere, tilmelde, se videoen og købe.

publico_seminar_om kernefortælling

Aarhus og København: Seminaret er afholdt

Kernefortælling: Ankersted for ekstern og intern kommunikation

På dette seminar sætter vi spotlight på kernefortællingen som et strategisk værktøj, der sikrer sammenhæng i stil, tone og indhold på alt, hvad I foretager jer.

Bulls eye

Aarhus og København: Seminaret er afholdt

Account Based Marketing for B2B-virksomheden

Vil du gerne lære, hvordan du går til marketingindsatsen, hvis målet ikke er mængden af leads, men i stedet at få fat på nogle få, nøje udvalgte ønskekunder til din virksomhed? På dette seminar introducerer vi dig til begrebet Account Based Marketing og fortæller, hvordan du kan bruge det til at ramme dine ønskekunder mere specifikt.

172

Aarhus og København: Seminaret er afholdt

Få dine B2B-historier i erhvervsmedierne

Samler medierne ikke dine pressemeddelelser op, og har du svært ved at få journalisterne i tale? Vi giver vores bedste fif til, hvordan videnstærke B2B-virksomheder får deres historier i pressen og skaber brugbare medierelationer

jose-martin-ramirez-c-651-unsplash

Aarhus og København: Seminaret er afholdt

Bliv en haj til offentlige informationskampagner

På dette seminar får du redskaberne til at tilrettelægge offentlige informationskampagner, der virker. Og mere vigtigt: Du har selv fået erfaringen med at afvikle en kampagne fra start til slut!

 

 

Få et indtryk af vores seminarer i videoen her: