Annoncering på Facebook (og Instagram) for videnstunge B2B-virksomheder

Kom til morgenseminar med Publico Kommunikation. Her får du gode råd om, hvorfor du som B2B-virksomhed bør bruge annoncekroner på Facebook (og Instagram) – og hvordan du bedst bruger kanalerne, så de skaber værdi for dit brand.

Åben for tilmelding: Aarhus 25. februar 2020

Åben for tilmelding: København 27. februar 2020

Lange salgscyklusser, komplekse købsbeslutninger og nørdede dimsedutter rimer ikke just på Facebook og Instagram og et lækkert æstetisk og visuelt univers.

Tværtimod bliver de to søsterkanaler oftest sat i bås som klassiske B2C-kanaler, hvor brands kan flashe deres seje livsstils-produkter. Men med mere end 2,41 milliarder månedlige Facebook-brugere og 1 milliard månedlige Instagram-brugere på verdensplan, et setup, hvor man kan kommunikere direkte med sine følgere, samt et yderst veludviklet annoncemodul, rummer de to sociale medier et stort marketing-potentiale for B2B-virksomheder.

Yes, we said it. B2B-virksomheder kan også bruge Facebook og Instagram. Det handler blot om at vide, hvordan man skal bruge kanalerne.

På dette seminar sætter vi derfor spotlight på den betalte distribution på primært Facebook (og sekundært Instagram) for den videnstunge B2B-virksomhed. Vi ser på den strategiske brug af de to kanaler som et marketing-redskab, der skaber værdi for dit brand, og vi vil i løbet af seminaret dele ud af best practice-tips samt give case-eksempler, så du får nogle konkrete resultater og indsigter med hjem til dit skrivebord.

 

På seminaret vil du få svar på spørgsmål som:

  • hvorfor du som B2B-virksomhed skal bruge krudt på Facebook (og Instagram)
  • hvordan brugen af Facebook (og Instagram) kan spille sammen med din øvrige marketing-indsats
  • hvordan du kommer i gang med at annoncere på Facebook (og Instagram)
  • hvordan du opsætter kampagner og igangsætter annoncering
  • hvilke overvejelser du skal gøre dig forud for en annonceindsats.

 

Seminaret er for dig, der sidder i en kommunikations- eller marketingafdeling, og som enten har en ambition om at komme i gang med at annoncere på Facebook (og Instagram), eller som allerede har en smule erfaring med de to kanaler, men som gerne vil have nogle indspark til, hvordan du kan forbedre indsatsen.

Du udfylder blot formularen, og så kvitterer vi med en stol på seminaret, der får dig godt i gang med annoncering på Facebook (og Instagram). Go! Go! Go!

 

Tid og sted:

Aarhus: Remisen, Godsbanen, Skovgaardsgade 3, 8000 Aarhus C

Tirsdag den 25. februar kl. 9-11. 
Publico byder på morgenmad fra kl. 8.30, så kom gerne i god tid.

 

Tid og sted:

København: MBK Kursuslokaler, Pilestræde 61, 1112 København K

Torsdag den 27. februar kl. 9-11.
Publico byder på morgenmad fra kl. 8.30, så kom gerne i god tid.

 

Dine oplægsholdere er:

Signe_sundbæk_ahler Signe Ahler, Digital konsulent

Thomas Mandrup_rund Thomas Mandrup, Kontaktchef og seniorrådgiver