Ingen billeder? Webversion

Skal du have en portion digitale trends med fra Boston? Tax-free, endda! Publico sender nemlig en tremandshær til den amerikanske østkyst, hvor de fra den 4.-7. september vil boltre sig i clam chowder, steamed clams, fried clams og [indsæt tilberedningsform] clams. Og nå ja, mest af alt vil de boltre sig i den nyeste viden om digital markedsføring serveret af verdens førende eksperter på området under HubSpots årlige inbound-konference i Boston. 

Skal du have noget med? De har lovet at tage en kuffertfuld af de nyeste digitale marketing-tendenser med tilbage.

Inbound konference

 


 

Nyt seminar: Brug data til at nedbryde muren mellem salg og marketing

 

to kvinder taler i et kontorlandskab

 

Selvom salg og marketing i de fleste organisationer burde være hinandens nærmeste samarbejdspartnere, formår rigtig mange virksomheder ikke at knytte indsatsen i de to afdelinger sammen. I stedet arbejder de to afdelinger i siloer og glemmer, at de er dybt afhængige af hinanden.

 

Men ved at udnytte dine interessenters digitale fodspor til at knytte salg og marketing tættere sammen kan du faktisk få flere og bedre leads. Få tip til, hvordan på vores kommende seminar om Smarketing i København 18/9 og Aarhus 25/9:

 

Læs mere, og tilmeld dig her


 
 

Redaktørernes tip til pressemeddelelser

 

redaktørens tips til pressemeddelelser

 

Har du brug for et par gode råd til, hvordan din pressemeddelelse lander på redaktørens skrivebord frem for i praktikantens skraldespand? Så bør du læse med her, hvor chefredaktørerne Jan Schouby og Torben Sigh fra henholdsvis Aarhus Stiftstidende og Licitationen – Byggeriets Dagblad, giver deres bud på, hvordan den gode pressemeddelelse ser ud, og hvordan den får mediernes opmærksomhed. Læs artiklen her.

 



 

Bliv frivillig kommunikatør på en folketingskampagne

 

image_6483441Kunne du tænke dig at kunne skrive "erfaring fra folketings-kampagne" på CV'et? I bekræftende fald skal du komme til info-møde hos Publico torsdag den 20. september kl. 16-18, hvor du kan møde Henrik Vinther Olesen, som stiller op til Folketinget som spidskandidat i Østjyllands Storkreds (sammen med Morten Østergaard) for Radikale ved næste folketingsvalg, der som bekendt kommer senest i foråret 2019.

 

 

 

 

 

Tilmeld dig informationsmødet her

 

 
 
 

Ny PR-haj: Kristoffer Veggerby

Kristoffer Veggerby_240

Kristoffer er ansat som kommunikationskonsulent hos Publico Kommunikation, hvor han rådgiver og hjælper finans- og tech-virksomheder. Kristoffer kommer fra en stilling som journalist hos ITWatch.

Læs mere om Kristoffer her

Ny praktikant: Frederik Mikkelsen

frederik_mikkelsen_240

Frederik er Publicos nyeste praktikant. Frederik tilbringer sit tredje semester af kandidatuddannelsen i Virksomhedskommunikation på Aarhus BSS som praktikant hos Publico. Han har en uddannelse som kommunikatør fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole (2017).

Læs mere om Frederik her

 

 

 
Her er en linje tekst – den er hvid
High five for at åbne – stort kram for at klikke!
 
Kontakt Publico
  Publico Kommunikation 
  Balticagade 7
  DK 8000 Aarhus
  +45 86 19 72 15
  www.Publico.dk 
  Hejsa@Publico.dk

  Du modtager denne e-mail, fordi du er sød.

  Vælg selv, hvilke e-mails du vil modtage fra Publico
  Afmeld e-mails fra Publico  

   Like       

    Tweet       

    Del       

    Videresend