Ingen billeder? Webversion

Virksomheder kan også være introverte. Du ved, den type, der går stille med årsberetningen og lader festeabe-virksomhederne om at boltre sig i mediernes spalter og flashe de nyeste produkter på Insta.

Det kan være både nemt og trygt at putte sig i mængden og undgå at tiltrække sig opmærksomhed. Men det er da møgirriterende, når den udadvendte virksomhed endnu en gang løber med opmærksomheden, ikke? Især hvis du føler, at din virksomhed har meget mere at byde på end blærerøven.

Heldigvis er højsæsonen for årsregnskaber en oplagt anledning til at give selvpromoveringen lidt mere gas. Der gemmer sig nemlig ofte masser af spændende historier blandt de livløse nøgletal og forudsigelige standardformuleringer i ledelsesberetningen. Derfor får du naturligvis opskriften på den lækre regnskabskommunikation lige her i nyhedsbrevet.

Hvis du for alvor drømmer om at indtage rollen som den kloge rollemodel, så har vi også noget til dig. Læs, hvordan du shiner med nyttig og tankevækkende viden året rundt, som IT-branchens næste thought leader.

Du skal da også lige have et par nyttige tricks til at måle din B2B-performance på Instagram og en hel pose guldkorn fra dette års EMAIL SUMMIT.      

God fornøjelse

 

Er jeres virksomhed en af dem, der helst ser, at årsregnskabet forbliver en intern affære mellem CEO, CFO og en række betroede medarbejdere? Så bør I helt sikkert læse videre. Hvis I allerede har indset det lyksalige ved at kommunikere årsregnskabet, men mangler at komme i gang, får I herunder serveret fire tilgange på forskellige ambitionsniveauer.

Fortæl mig mere

 


  

Sådan bliver du IT-branchens næste thought leader

IT-thought leadership-1-1

Har du indsigt i, hvordan ny teknologi som kunstig intelligens, cloud computing og IoT kommer til at forandre vores hverdag? Så har du glimrende forudsætninger for at positionere dig som en troværdig autoritet inden for dit felt – og på den måde opbygge et stærkt omdømme for dig og din virksomhed.
 
Fortæl mig, hvordan jeg bliver  IT-branchens næste thought leader

Som virksomhed på Instagram er måling af performance en uundgåelig del af den strategiske indsats. Sagt på en anden måde: Du skal have gang i regneark og måleredskaber for at kunne vurdere, om din indsats giver pote. Instagram har heldigvis et ganske udmærket værktøj til dette. Her får du 2 simple tips til at bruge værktøjet og holde styr på din vækst på Instagram.

Jeg vil vide mere

 


 

31 guldkorn fra Email Summit 2020

klitsgaard-2

Her highlighter vi de vigtigste guldkorn fra Danmarks store inspirations- og netværksdag for e-mail-nørder, så du bliver dus med de nyeste trends inden for e-mail marketing.

Giv mig guldkorn

 


 

Hvordan er det at være praktikant hos Publico?

Publico praktikanter på havnen 2

Når man skal finde det rigtige praktiksted, er der kun gode spørgsmål. Og der er mange! Derfor har vi bedt vores tidligere praktikanter, Christina og Mathias, om at svare på nogle af de bedste. 

Vis mig, hvordan det er at være praktikant

 

 

 
Her er en linje tekst – den er hvid
High five for at åbne – stort kram for at klikke!
 
Kontakt Publico
  Publico Kommunikation 
  Balticagade 7
  DK 8000 Aarhus
  +45 86 19 72 15
  www.Publico.dk 
  Hejsa@Publico.dk

  Du modtager denne e-mail, fordi du er sød.

  Vælg selv, hvilke e-mails du vil modtage fra Publico
  Afmeld e-mails fra Publico  

   Like       

    Tweet       

    Del       

    Videresend