Jeg ved godt, du bilder dig ind, at du slutspurter frem til efterårsferien. Men sandheden er jo, at du tørster efter en lille oversprings-honningkrukke som denne. Ikke sandt?
Det tænkte jeg nok. At your service. 🍯
2021 er 20-års jubilæumsår i Publico. Derfor inviterer vi dig og alle andre venner, kunder, samarbejdspartnere, konkurrenter, stalkere og ekskærester til en (forhåbentlig piv-hyggelig) jubilæums-reception fredag den 5. november. Bum.
Det er imidlertid ikke fadbamser og lækre kommunikationstyper det hele. Tjek min seneste fiasko her. Hint: Det handler om at falde i mig-mig-mig-fælden. Knap så bum.
God læselyst - og hav en fantastisk efterårsferie!
Med venlig 😎-hilsen Uffe – på vegne af Team Publico
Webinar-nyhed: Tone-of-Voice for B2B-brands
På dette webinar får du vores bedste råd til, hvordan du som videnstærk B2B-virksomhed finder din unikke brandstemme, der skiller dig ud fra dine slipsebærende (og p**** irriterende) konkurrenter.
På webinaret, der finder sted 28. oktober kl. 9.00-10.00, får du blandt andet indblik i:
tone of voice-disciplinen i en B2B-kontekst
vigtigheden i at identificere din Tone of Voice
redskaber til at finde netop dit brands Tone of Voice
Der er meget på spil, når to virksomheder skal smelte sammen til én. Særligt kommunikationen spiller en afgørende rolle for, om fusionen lykkedes. Grundig forberedelse, skarp eksekvering og et langsigtet perspektiv er nøglen til succes.
Jacob har skrevet en guide til de vigtigste trin i fusions- og opkøbskommunikation, der normalt strækker sig over tre faser. Hvilke tre faser? tænker du nok. Ja, der må du altså klikke videre for at få svaret. 🤷♂️
Har I brug for at slibe saven, så I kommunikerer klart til bygherrer eller arkitekter om, hvilken viden I bidrager med i byggeriet? Tag med på webinar – og få inspiration til, hvordan I omsætter jeres faglighed og viden til synlighed og salg.
Webinar-on-demand: Sådan serverer du dine PR-historier
Få gode råd om, hvordan du griber PR-indsatsen rigtigt an, med fokus på distribution, indsalg og opfølgning. For med grundigt forarbejde og den rette tilgang kan du øge dine chancer for at trænge igennem til medierne markant.