Er annoncering på sociale medier din turf, og drømmer du i kunderejser? Elsker du at skabe konvertering via lead-annoncering? Og kan du bruge CPC, CTR og andre frække SoMe-ord, så kunderne er helt med?
Hvis ja-ja-ja-ja, så skal du klart læse videre.
Besøg vores karriereside
Hos os får du:
- 29 søde, dygtige kolleger
- 1,5 måneders onboarding i Dianas kyndige hænder
- En kollega-mentor under hele vikariatet
- Mulighed for fastansættelse efter endt vikariat
- En dedikeret, digital duo at sparre med
- Alsidige arbejdsdage og indflydelse på dine opgaver
- Betalt frokost
- En arbejdsplads med høj arbejdsglæde (4,3 i snit (1-5 skala))
- Stor fleksibilitet med mulighed for 1-2 ugentlige hjemmearbejdsdage
- Mange fede sociale arrangementer (tænk fx NorthSide, wellness-ophold, Publico-dinners og fredagsbar).
Her er din legeplads
I Publico arbejder vi overvejende med videnstærke B2B-virksomheder, som vi hjælper med kommunikationsstrategier og content marketing. I vores verden er leveringen lige så vigtigt som selve indholdet. Vi høster nemlig kun effekten af vores kloge content, når det kommer præcist og relevant ud til målgrupperne.
Derfor er det væsentligt, at du forstår sociale mediers placering i kunderejsen og det samlede kanalmix, og at du fokuserer på de relevante nøgletal, når du rapporterer effekten af fx en kampagne.
Din arbejdsopgave vil primært være at planlægge, opsætte og håndtere betalte kampagner på især LinkedIn, Facebook og Instagram.
Du kan både opbygge kampagner (opsætning af kanaler, målsætninger, målgrupper, de rette budstrategier, annoncer mv.) og opsætte rette tracking/integrationer for at kunne optimere løbende samt rapportere resultater for kunder og kolleger.
Du kommer til at indgå i vores digitale team sammen med Julie, Burak og Diana. Desuden får du 26 andre kolleger med fagligt fokus på især kommunikationsstrategier, content marketing, employer branding og filmproduktion.
Læs mere om ansøgningsprocessen
Hvem er du?
- Du har nogle års hands on-erfaring med annoncering på sociale medier – særligt LinkedIn
- Din uddannelse er ikke så vigtig, men bureau-erfaring tæller dobbelt
- Du kan oversætte en kompleks virksomheds marked og målgrupper til kloge SoMe-anbefalinger
- Du er udadvendt, systematisk og trives med at dele din viden – både internt og til vores kunder
- Du tænker som en konsulent, er hurtig i hovedet og har orden i penalhuset.
Kan du se dig selv hos os?
Hvis ja, så send CV og ansøgning til Liv med emnelinjen "Barselsvikariat: Digital konsulent". Du er også velkommen til at ringe til Diana på +45 22 34 03 47, hvis du vil vide mere.
Vi holder løbende samtaler og tager opslaget ned, når vi har fundet den rigtige. Start-dato: 1. maj.
Så skynd dig at sende os din ansøgning – vi glæder os til at høre fra dig.
Publico som arbejdsplads
Vi er stolte af at have fem Publico-medarbejdere, der har passeret deres 10-års jubilæum. Vi tror på langvarige, professionelle venskaber og på, at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vores kultur og holdånd er nok vores stærkeste konkurrenceparameter. Vi måler på arbejdsglæden hver måned og ligger i gennemsnit på 4,3 (1-5 skala).
Se Thomas & Karen fortælle om (arbejds-)livet i Publico
Vi er i gang med at udvikle og skalere vores organisation til at kunne rumme 35-40 medarbejdere, der trives og har det sjovt, mens de bliver dygtigere.