Var det noget med 100.000 kroner til digital omstilling? đź’°

Det er ikke mere end et par dage siden, vi frabad os mere Corona-sniksnak. Men det her opråb er vi nødt til at komme med, for Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse har besluttet at fremrykke en ekstra bevilling til SMV:Digital på 20 mio. kr.

Går du og overvejer, om marketingindsatsen i din virksomhed egentlig ikke burde automatiseres, eller om HubSpot i grunden ikke var noget for jer, så læs lige med her. Nu har du nemlig mulighed for at få økonomisk støtte til at komme i gang med et digitalt projekt.

Læs mere om inbound marketing
Læs mere om marketingstrategi
Læs mere om at lave den første inbound-kampagne
Læs mere om SoMe-strategi

100.000 kroner! Hvordan får jeg del i dem, tænker du nok?

Mandag den 20. april åbner puljen SMV:Digital for ansøgninger. Pengene kan bruges til indkøb af privat rådgivning, der hjælper dig til at gennemføre en digital omstilling af din virksomhed. Listen af eksempler er lang, og her kan du blive klogere på, hvordan et projekt kan se ud.

Vi har fx selv gennemført SMV:digital-projekter med følgende overskrifter:

For at kunne få tilskuddet skal du selv medfinansiere 50 procent af udgiften til rådgivning. Det kan enten være i interne timer eller i rede penge, og tilskudsloftet lyder på 100.000 kr. Så du har rent faktisk mulighed for at få halv pris på et digitalt rådgivningsforløb.

Nå ja, og så tildeles pengene efter først til mølle-princippet, så du skal ikke tøve, hvis du har besluttet dig for, at det er noget for dig og din virksomhed.
NB: Belært at de seneste ansøgningsrunder, skal du sende din ansøgning mandag d. 20. april for at komme i betragtning.

Lad Publico være din wingman

Hos Publico er vi eksperter i at rådgive B2B-virksomheder om digital marketing. Lige fra strategi og kanalvalg til digitalisering og implementering af marketingsystemer står vi stærkt, og digital omstilling er i al beskedenhed vores primære kompetence.

Det er naturligvis din virksomheds konkrete behov, der afgør, hvad du skal søge penge til, men som inspiration får du her et bud på, hvordan et rådgivningsforløb fx kunne se ud:

HubSpot-onboarding

- workshop med fokus pĂĄ udvikling af personaer

- fokus pĂĄ at styrke samarbejdet mellem salg og marketing

- definere sweet spots for content marketing

- udarbejde køreklare kampagneplaner

Er du klar til at sætte i galop ud over de digitale stepper, men stadig i tvivl om, hvilket projekt der vil skabe mest værdi for din virksomhed, så tøv ikke med at tage fat i os. Vi sidder parat til at spille dig stærk og kampklar, så du mandag morgen har en vinder-ansøgning klar til SMV:Digital.

Kontakt vores digitale rådgiver Casper Svoldgaard, hvis du har spørgsmål til din ansøgning hos SMV:digital. Men tøv ikke. Uret tikker. ⏰