Kæmper du stadig med at få gjort dine idéer flyveklar til den helt store pitchseance? Så har vi heldigvis endnu flere tricks i ærmet, der kan give din gode idé luft under vingerne.
Har du svært ved at overbevise andre om værdien af dine topfede idéer? Bare rolig, det kan du lære. Her får du fem tricks til at pitche din idé, så den blæser din chef/kollega/kunde bagover.
En brand-position uden kreative virkemidler er som tonic uden gin. Din nye brand-position bør have visuel og sproglig power, så den vækker opsigt på tværs af kanaler. Vi giver et par eksempler på elem...
Fusioner, nye forretningsområder, nye markeder – eller et dårligt image. Det er nogle af de scenarier, der kan kræve, at virksomhedens brand skal positioneres på en ny måde. I dette blogindlæg zoomer ...
Alt for mange virksomheder går i stå med strategiarbejdet, så snart det sidste punktum er sat. Det er ærgerligt, for uden en effektiv eksekvering på kommunikations- eller marketingstrategien kommer ma...
Har du påtaget dig opgaven som pennefører på jeres nye k-strategi? Her er din trinvise guide til at nå kommunikationsstrategisk nirvana uden at dø i processen. (Psst… modellen fungerer også, hvis du e...
Opgaven er klar: Din virksomhed skal have en ny kommunikations- eller marketingstrategi, og pilen peger på dig. Men hvor skal du starte? Vi stiller de indledende spørgsmål, som får dig ud over stepper...
Har du vækstambitioner for din virksomhed, men bliver du bremset af en strategisk udfordring, hvor ny viden er nøglen? No worries, her er, hvad du skal gøre.
Her får du en guide til at komme i gang med content marketing, hvis du er arkitekt, producent, ingeniør eller bygherre. Hermed kan du skærpe din kommunikation og få en større bid af bygge-kagen.