5 tricks til at sælge din (bedste) idé

Har du svært ved at overbevise andre om værdien af dine topfede idéer? Bare rolig, det kan du lære. Her får du fem tricks til at pitche din idé, så den blæser din chef/kollega/kunde bagover.

Lad kreative virkemidler give din brand-position vinger

En brand-position uden kreative virkemidler er som tonic uden gin. Din nye brand-position bør have visuel og sproglig power, så den vækker opsigt på tværs af kanaler. Vi giver et par eksempler på elem...

Hvornår bør du rebrande din business?

Fusioner, nye forretningsområder, nye markeder – eller et dårligt image. Det er nogle af de scenarier, der kan kræve, at virksomhedens brand skal positioneres på en ny måde. I dette blogindlæg zoomer ...

Sådan undgår du, at  kommunikationsstrategien bliver en skuffe-strategi

Alt for mange virksomheder går i stå med strategiarbejdet, så snart det sidste punktum er sat. Det er ærgerligt, for uden en effektiv eksekvering på kommunikations- eller marketingstrategien kommer ma...

8 trin: Sådan bygger du din næste kommunikationsstrategi

Har du påtaget dig opgaven som pennefører på jeres nye k-strategi? Her er din trinvise guide til at nå kommunikationsstrategisk nirvana uden at dø i processen. (Psst… modellen fungerer også, hvis du e...

5 spørgsmål, du skal have svar på, inden du laver din kommunikationsstrategi

Opgaven er klar: Din virksomhed skal have en ny kommunikations- eller marketingstrategi, og pilen peger på dig. Men hvor skal du starte? Vi stiller de indledende spørgsmål, som får dig ud over stepper...

Workshop: Udvikling sker, når alle tør ændre standpunkt

Kunsten i gode udviklingsprocesser er at gøre det på et tidspunkt, hvor parterne reelt kan rykke sig. Det mener direktøren for Brabrand Boligforening, der satte alt ind på at nytænke Gellerup.

Kalder alle midtjyske SMV’er med vokseværk!

Har du vækstambitioner for din virksomhed, men bliver du bremset af en strategisk udfordring, hvor ny viden er nøglen? No worries, her er, hvad du skal gøre.

Hey, byggebranche! Sådan kommer du i gang med content marketing

Her får du en guide til at komme i gang med content marketing, hvis du er arkitekt, producent, ingeniør eller bygherre. Hermed kan du skærpe din kommunikation og få en større bid af bygge-kagen.

Hvilken LEGO-figur ligner din virksomheds værditilbud?

Positionering: Man kan godt gøre det til en højpandet eksercits at finde sit værditilbud. Men matematisk kombinatorik, fx ved hjælp af LEGO-mænd, kan også noget.