CEO’en – stopklods eller accelerator for datadrevet marketing og salg?

Virksomheden spilder tid og penge ved at basere marketingindsatsen på anonyme klik og mavefornemmelser. I stedet bør I udnytte de digitale muligheder for at lære personen bag klikket at kende - all...

Det begynder med ’why’: Hvorfor eksisterer jeres virksomhed?

Kan du på 30 sekunder gøre det krystalklart, hvorfor jeres virksomhed eksisterer? Alle virksomheder bør have en kernefortælling, der beskriver eksistensberettigelsen.

K-strategi: 3 ledige pladser til seminar i Kbh.

Kom til Publicos morgenseminar, og hør, hvordan du griber din B2B-virksomheds kommunikationsstrategi an. Det behøver ikke være langhåret.

Er din kommunikations-strategi lige i skabet? Eller i skuffen?

Substansen er naturligvis det vigtigste, når du skriver din virksomheds kommunikationsstrategi. Men formatet spiller også en rolle for strategiens liv i organisationen. Se styrker og svagheder ved ...

Odder Kommune har knækket borger-kurven

Odder Kommune har knækket borgerkurven og tiltrukket knap 1.000 netto-borgere siden 2015, hvor kommunen indledte et samarbejde med Publico om bosætningsmarkedsføring. Med en ambitiøs bosætningsstra...

6 gode intranet-tips

Vil du gerne blive klogere på fremtidens intranet? Så se med her.

Hvilke sprog taler din organisation?

Vores kommunikationsrådgiver Henrik Dahl har udviklet en interessentmodel, der kan bruges til at kortlægge og forstå en virksomheds relationer med dens forskellige interessenter.