Derfor skal du kuratere indhold på LinkedIn

Det er faktisk ikke nødvendigt at have en unik tanke eller idé for at få succes på LinkedIn. I hvert fald ikke udelukkende. Den realisering kan spare dig for mange kræfter, når du (på vegne af din ...

Sådan bliver du thought leader

Thought leadership er et centralt begreb at forstå, hvis man vil have succes med content marketing. Særligt B2B-virksomheder, der ofte har langvarige relationer med deres kunder, kan profitere af e...

Ny Facebook-algoritme gør det dyrere og sværere for virksomheder

Tilbage til kattevideoer, cup cakes og løberuter. Facebooks nyeste algoritme vil gøre op med click bait og fake news. Det betyder (måske) store udfordringer for virksomheders markedsføring på Faceb...

Cover-video: Nyt blikfang til virksomhedens Facebook-side

Nu kan du bruge video som cover-foto på din virksomheds Facebook-side. Brug det som blikfang og som en effektiv måde at få dit budskab ud.

Er dine Facebook-opslag (også) baseret på mavefornemmelser?

Vil du gerne trænge igennem på Facebook? På dette "ugekursus" lærer du psykologien bag det gode Facebook-opslag – af adfærdspsykolog Anders Colding-Jørgensen.

TV: Syddjurs vil charmere Aarhus-familier

Syddjurs Kommune er i gang med en bosætningskampagne. TV2 Østjylland tog forbi Publico for at producere historien om charmeoffensiven over for børnefamilier.

E-mail-kursus: Er du flink på LinkedIn?

LinkedIn er ikke kun et socialt medie for folk med skarpe jakkesæt. Det er et mødested, hvor mennesker søger relationer. Publico afholder kursus i LinkedIn.

Hent Publicos e-bog om valgkamp på sociale medier

Henrik Dahl har skrevet guiden til, hvordan man kan arbejde med sociale medier i en valgkamp.