Facebook-annoncering: Derfor er læringsfasen (learning phase) vigtig

4 ud af 10 Facebook-annoncer forlader aldrig læringsfasen. Facebook vil fra 2021 derfor begrænse antallet af annoncer, du kan køre på én gang. Det giver god mening, synes vi. Læs her, hvorfor. Og b...

De 9 bud: Sådan skriver du et guddommeligt LinkedIn-indlæg

Nu er det slut med at lave indlæg, ingen ser, ingen bryder sig om, og som ingen gider engagere sig i. Du får nemlig én-gang-for-alle-guiden til at skrive guddommelige LinkedIn-indlæg. Der er 9 bud ...

Forstå Facebook-kampagnens tre niveauer i Annonceadministrator

Som ny i annonceland kan det for mange virke en kende uoverskueligt at gennemskue opbygningen af en Facebook-kampagne i Annonceadministrator. Der er nemlig mange knapper og indstillinger, og hvorda...

Sådan opretter du en Facebook Business Manager

Hvis din virksomhed er på Facebook, bør du bruge Facebook Business Manager. Det er et genialt værktøj, der sørger for, at din virksomheds Facebook-aktiver er samlet på en sikker og organiseret måde...

Facebook-annoncering: Boost-knap eller Business Manager?

Er du usikker på, om du skal booste dit Facebook-opslag via den blå promover-knap eller om du skal oprette din annonce via Annonceadministrator i Facebook Business Manager? Vi guider dig her igenne...

Snapchat for business? LinkedIn udruller nyt story-format

Du kender det fra Snapchat, Instagram og Facebook. Men hvad kan story-formatet på LinkedIn? Her får du vores bud på, hvad B2B-virksomheder kan bruge LinkedIn Stories til, når funktionen bliver udru...

Annonce-priser: En digital silver lining i en corona-tid? 📉

Intet er, som det plejer – corona påvirker alt. Også det faglige arbejde som kommunikatør. Men på et enkelt område, nemlig annonce-priser, synes der at være en lille upside på krisen. 

Instagram for B2B: Sådan producerer du killer-opslag og et killer-grid

B2B-virksomheder med nørdede og videnstunge spidskompetencer kan altså også være på Instagram. Men din profil bør fokusere på mere end blot dine produkter eller services – du skal nemlig sælge føle...

Instagram: Sådan kommer du i gang med at annoncere i fem simple trin

Det kan for nogle virke uoverskueligt eller måske endda intimiderende at skulle udvide sin digitale indsats på Instagram og kaste sig ud i annoncering. For ”hvordan…” og ”hvorfor…” og ”hvor meget…”...

Instagram for B2B: 2 simple tips til at tracke din performance

Som virksomhed på Instagram er måling af performance en uundgåelig del af den strategiske indsats. Sagt på en anden måde: Du skal have gang i regneark og måleredskaber for at kunne vurdere, om din ...