Indsaml permissions på Facebook

Kæmper du med at få permissions til dit nyhedsbrev, og har du en formodning om, at din målgruppe er på Facebook? Så bør du se nærmere på Facebook Lead Ads.

Netværk som en amerikaner - 3 tips til at blive bedre til at netværke

For nogle mennesker virker det helt naturligt at tale med alle til konferencer og netværksmøder. Her får du konkrete værktøjer til, hvordan du starter en samtale, forbereder gode samtaleemner og få...

3 adfærdpsykologiske grunde til at være (mere) aktiv på LinkedIn

Savner du lødige argumenter for at bruge arbejdstid på LinkedIn? Eller vil du bare skyde genvej til at nå dine kommercielle KPI'er? Så skal du læse med her, hvor du får 3 adfærdspsykologiske grunde...

Bliv frivillig kommunikatør på en folketings-kampagne

Kunne du tænke dig at kunne skrive "erfaring fra folketings-kampagne" på CV'et? I bekræftende fald skal du komme til info-møde hos Publico torsdag den 20. september kl. 16-18, hvor du kan møde kand...

Sådan bliver du sælger-superman på LinkedIn

Har du succes med dine LinkedIn-salgsmails? LinkedIn kan være et yderst effektivt salgsværktøj, men det kræver, du kender spillereglerne. Læs om de 10 guldkomponenter til den gode salgsmail.

Sådan: Få succes på LinkedIn med employee advocacy

Husker du at aktivere dine medarbejdere på LinkedIn? Med employee advocacy kan du sprede dine posts og opnå mere synlighed og mere legitimitet 

Derfor skal du kuratere indhold på LinkedIn

Det er faktisk ikke nødvendigt at have en unik tanke eller idé for at få succes på LinkedIn. I hvert fald ikke udelukkende. Den realisering kan spare dig for mange kræfter, når du (på vegne af din ...

Sådan bliver du thought leader

Thought leadership er et centralt begreb at forstå, hvis man vil have succes med content marketing. Særligt B2B-virksomheder, der ofte har langvarige relationer med deres kunder, kan profitere af e...

Ny Facebook-algoritme gør det dyrere og sværere for virksomheder

Tilbage til kattevideoer, cup cakes og løberuter. Facebooks nyeste algoritme vil gøre op med click bait og fake news. Det betyder (måske) store udfordringer for virksomheders markedsføring på Faceb...

Cover-video: Nyt blikfang til virksomhedens Facebook-side

Nu kan du bruge video som cover-foto på din virksomheds Facebook-side. Brug det som blikfang og som en effektiv måde at få dit budskab ud.