Hvordan måler I egentlig jeres SoMe-succeser? Og gør I det overhovedet? Alt for mange virksomheder sylter deres sociale platforme eller kører for meget på autopilot, men med ganske få greb, kan du fak...
Thought leadership er et centralt begreb at forstå, hvis man vil have succes med content marketing. Særligt B2B-virksomheder, der ofte har langvarige relationer med deres kunder, kan profitere af en p...
Du skal træffe mange valg, når du sætter en betalt kampagne op på sociale medier. Et af dem handler om din kampagnes målsætning. I dette indlæg kigger vi på, hvordan du i fire steps vælger den rette m...
Mangler du et kreativt annonceinput? Eller inspiration fra de virksomheder du til dagligt beundrer? Her finder du en genvej til at se de aktive annoncer, som en virksomhed kører på Facebook og Instagr...
Hvad kræver det for at komme i gang med annoncering på LinkedIn for B2B-virksomheden? Her får du tre vigtige trin, der kan hjælpe dig med at skabe opmærksomhed omkring dit brand med en LinkedIn-indsat...
I en video til kunderne svarer nemlig.com’s CEO Stefan Plenge direkte på de kritiske historier om chaufførernes løn- og arbejdsforhold. Som krisekommunikation har videoen flere gode takter, men er det...
Podcast møder Facebook-gruppe møder radio møder paneldebat møder online konference. Vi snakker selvfølgelig om det lydbaserede (og hypede) sociale medie, Clubhouse. Men hvad er det, klubhuset kan? Få ...
4 ud af 10 Facebook-annoncer forlader aldrig læringsfasen. Facebook vil fra 2021 derfor begrænse antallet af annoncer, du kan køre på én gang. Det giver god mening, synes vi. Læs her, hvorfor. Og bliv...
Nu er det slut med at lave indlæg, ingen ser, ingen bryder sig om, og som ingen gider engagere sig i. Du får nemlig én-gang-for-alle-guiden til at skrive guddommelige LinkedIn-indlæg. Der er 9 bud at ...
Som ny i annonceland kan det for mange virke en kende uoverskueligt at gennemskue opbygningen af en Facebook-kampagne i Annonceadministrator. Der er nemlig mange knapper og indstillinger, og hvordan e...