Sæt mål – også på de sociale medier

Hvordan måler I egentlig jeres SoMe-succeser? Og gør I det overhovedet? Alt for mange virksomheder sylter deres sociale platforme eller kører for meget på autopilot, men med ganske få greb, kan du fak...

Sådan bliver du thought leader

Thought leadership er et centralt begreb at forstå, hvis man vil have succes med content marketing. Særligt B2B-virksomheder, der ofte har langvarige relationer med deres kunder, kan profitere af en p...

Sådan vælger du en målsætning til din annoncering på sociale medier

Du skal træffe mange valg, når du sætter en betalt kampagne op på sociale medier. Et af dem handler om din kampagnes målsætning. I dette indlæg kigger vi på, hvordan du i fire steps vælger den rette m...

SoMe hack: Sådan lurer du dine konkurrenters annoncetricks af

Mangler du et kreativt annonceinput? Eller inspiration fra de virksomheder du til dagligt beundrer? Her finder du en genvej til at se de aktive annoncer, som en virksomhed kører på Facebook og Instagr...

3 vigtige overvejelser til dig, der vil i gang med annoncering på LinkedIn

Hvad kræver det for at komme i gang med annoncering på LinkedIn for B2B-virksomheden? Her får du tre vigtige trin, der kan hjælpe dig med at skabe opmærksomhed omkring dit brand med en LinkedIn-indsat...

Video-hilsen fra Nemlig.com-direktøren

I en video til kunderne svarer nemlig.com’s CEO Stefan Plenge direkte på de kritiske historier om chaufførernes løn- og arbejdsforhold. Som krisekommunikation har videoen flere gode takter, men er det...

Det nye klubhus: Sådan kommer du i gang på ♣️🏠 (Clubhouse)

Podcast møder Facebook-gruppe møder radio møder paneldebat møder online konference. Vi snakker selvfølgelig om det lydbaserede (og hypede) sociale medie, Clubhouse. Men hvad er det, klubhuset kan? Få ...

Facebook-annoncering: Derfor er læringsfasen (learning phase) vigtig

4 ud af 10 Facebook-annoncer forlader aldrig læringsfasen. Facebook vil fra 2021 derfor begrænse antallet af annoncer, du kan køre på én gang. Det giver god mening, synes vi. Læs her, hvorfor. Og bliv...

De 9 bud: Sådan skriver du et guddommeligt LinkedIn-indlæg

Nu er det slut med at lave indlæg, ingen ser, ingen bryder sig om, og som ingen gider engagere sig i. Du får nemlig én-gang-for-alle-guiden til at skrive guddommelige LinkedIn-indlæg. Der er 9 bud at ...

Forstå Facebook-kampagnens tre niveauer i Annonceadministrator

Som ny i annonceland kan det for mange virke en kende uoverskueligt at gennemskue opbygningen af en Facebook-kampagne i Annonceadministrator. Der er nemlig mange knapper og indstillinger, og hvordan e...