Er du Publicos nye PPC- og SEO-konsulent?

Er Google Ads din turf, og drømmer du i kunderejser? Får du usexede nicheprodukter til at toppe Googles SERP? (Bare stop her, hvis du slog det op). Og kan du oversætte PPC, SEM og andre frække fork...

Hvad 5 datinghacks kan lære dig om at SEO-optimere dine tekster

Uanset om du i øjeblikket er aktiv i datinggamet, eller du i det mindste kan huske følelsen af fugtige håndflader og lunken bourgogne, får du her svaret på, hvad fem datinghacks kan lære dig om at ...

SEO i 2019 handler om relevans og kontekst

Google er en enorm magtfaktor i digital markedsføring. Hvis du ikke findes på side 1 på Googles søgeresultatside, går du glip af rigtig meget forretning. I 2019 skal du glemme alt om tvivlsomme nin...

Digital B2B-marketing i 2019: Skru op for distributionen

Content og SEO (ja, måske Voice Search) bliver gift. De får et barn sammen, som de døber "betalt annoncering". Det hele dokumenteres på video, som nådesløst fortsætter sin fremmarch. De slår sig ne...

Giv nyt liv til dit gamle content, og få mere Google-kærlighed

Der er al mulig grund til at opfriske og genudgive gammelt content, som I har lagt mange ressourcer i at producere. Her får du en enkel metode i fire trin, der kan hjælpe dig på vej.

Ny inbound-konsulent i Publico

Nicoline Sørensen er ny inbound-konsulent i Publico.

YouTube eller Vimeo – hvor skal din video bo?

YouTube er verdens næststørste søgemaskine og ejet af verdens hersker, Google. Vimeo fokuserer på lækkerhed, høj kvalitet og professionelle brugere. Men hvilken platform er bedst for dig, der bruge...