9 værktøjer, der gør dig klogere på dine målgruppers adfærd

Den gode content marketing-indsats begynder med at forstå dine målgrupper. Med disse ni digitale værktøjer kan du komme rigtig langt i forståelsen af dine målgruppers online-adfærd.

Hvad 5 datinghacks kan lære dig om at SEO-optimere dine tekster

Uanset om du i øjeblikket er aktiv i datinggamet, eller du i det mindste kan huske følelsen af fugtige håndflader og lunken bourgogne, får du her svaret på, hvad fem datinghacks kan lære dig om at opt...

SEO i 2019 handler om relevans og kontekst

Google er en enorm magtfaktor i digital markedsføring. Hvis du ikke findes på side 1 på Googles søgeresultatside, går du glip af rigtig meget forretning. I 2019 skal du glemme alt om tvivlsomme ninjat...

Digital B2B-marketing i 2019: Skru op for distributionen

Content og SEO (ja, måske Voice Search) bliver gift. De får et barn sammen, som de døber "betalt annoncering". Det hele dokumenteres på video, som nådesløst fortsætter sin fremmarch. De slår sig ned p...

Giv nyt liv til dit gamle content, og få mere Google-kærlighed

Der er al mulig grund til at opfriske og genudgive gammelt content, som I har lagt mange ressourcer i at producere. Her får du en enkel metode i fire trin, der kan hjælpe dig på vej.

YouTube eller Vimeo – hvor skal din video bo?

YouTube er verdens næststørste søgemaskine og ejet af verdens hersker, Google. Vimeo fokuserer på lækkerhed, høj kvalitet og professionelle brugere. Men hvilken platform er bedst for dig, der bruger v...