Brancheorganisationen KreaKom har underskrevet Europa-Kommissionens selvregulerende kodeks, der skal bekæmpe spredning af fake news og disinformation, sammen med bl.a. tech-giganterne Google, Faceb...
Hvis I arbejder aktivt med at få redaktionel omtale i jeres organisation, men har I svært ved at få journalisterne til at tage jeres historier, kan det skyldes, at I mangler at underbygge med fakta...
Man burde nok undlade at udnævne vindere og tabere, mens alle krise-bolde fortsat er i luften. Men Uffe vover pelsen og giver her sit bud på, hvilke virksomheder, brands, faggrupper og personer der...
Vi følger Regeringens anbefalinger og arbejder hjemmefra i de kommende uger. Vi er tilgængelige for vores kunder og holder kadencen på alle igangværende opgaver. Faktisk har vi endda lidt ekstra ka...
FINANSIEL KOMMUNIKATION: Ny forskning viser, at virksomheder, der loader deres finansnyheder med for mange positive tillægsord, får mere negativ omtale. Uagtet om de finansielle resultater er gode ...
Hvis du arbejder for en udenlandsk virksomhed og har problemer med at finde vej til det danske mediebillede med dine pressemeddelelser, så er du landet det rigtige sted. Her får du vores 7 råd til,...
Vi er stolte over igen at kunne kalde os Gazelle-virksomhed i 2019. Det skyldes ganske enkelt, at vores kunder har vist os stadig større tillid igennem de seneste fire år.
En ekspertgruppe nedsat af Dansk Journalistforbund peger på 11 tendenser, der former medie- og kommunikationsbranchens fremtid. Få overblik over tendenserne her.
Rammer dit PR-arbejde alt for ofte forbi målskiven, og har du svært ved at etablere den gode dialog med journalisterne? Læs med her – og undgå 5 irriterende fodfejl, der spænder ben for pressearbej...
Samler medierne ikke dine pressemeddelelser op? I september inviterer vi til gratis morgenseminar, hvor vi giver vores bedste fif til, hvordan B2B-virksomheder får deres historier i pressen.