Publico er Børsen Gazelle-virksomhed i 2019

Vi er stolte over igen at kunne kalde os Gazelle-virksomhed i 2019. Det skyldes ganske enkelt, at vores kunder har vist os stadig større tillid igennem de seneste fire år.

11 tendenser, der former kommunikationsbranchen

En ekspertgruppe nedsat af Dansk Journalistforbund peger på 11 tendenser, der former medie- og kommunikationsbranchens fremtid. Få overblik over tendenserne her.

5 fodfejl, der f*cker med din PR-indsats

Rammer dit PR-arbejde alt for ofte forbi målskiven, og har du svært ved at etablere den gode dialog med journalisterne? Læs med her – og undgå 5 irriterende fodfejl, der spænder ben for pressearbej...

Seminar: Få inspiration til dit PR-arbejde (Aarhus + Kbh.)

Samler medierne ikke dine pressemeddelelser op? I september  inviterer vi til gratis morgenseminar, hvor vi giver vores bedste fif til, hvordan B2B-virksomheder får deres historier i pressen.

Seminar: Er du ny i kommunikationsfaget?

Kom på besøg hos Publico, og få en fornemmelse af, hvordan det er at arbejde på kommunikationsbureau. Vi har afsat en  eftermiddag (22. maj kl. 16-18.30) til at gøre nye kommunikatører klogere på b...

Publico ønsker alle venner og fjender en glædelig jul!

2018 har været det bedste år i Publico nogensinde, uanset om vi måler på kundetilfredshed, medarbejdertilfredshed, faglighed eller bureauets økonomi. Vi stempler derfor ud til juleferie med en god ...

Åbningstider i juleferien: Der er ingen

Vi stempler ud og går på juleferie fredag d. 21. december og er først tilbage torsdag den 3. januar kl. 9.00. Men du kan altid ringe til Uffe, hvis du får en julehaster.

Fake news er IKKE et problem for danske virksomheder

Er fake news et kæmpe samfundsproblem i Danmark? Og er det noget, man som virksomhed behøver at tage alvorligt?

Vækst: Rekordregnskab i Publico

Publico realiserede i regnskabsåret 2017-2018 en vækst i bruttoresultatet på 12 pct. og det 17. positive regnskab på stribe.

Public Relations Branchen og KreaKom fusionerer

Public Relations Branchen, hvor Publico er medlem, har besluttet at fusionere med brancheforeningen Kreativitet & Kommunikation, hvor vi kommer i selskab med reklame-, medie-, digital- og eventbure...