PR: Hvor skarpt er dit telefon-pitch?

Pitcher du dine PR-historier personligt, får du en unik mulighed for at få omtale i landets største medier. Her får du tre gode grunde til at kravle ud af komfortzonen og gribe knoglen.

Video-hilsen fra Nemlig.com-direktøren

I en video til kunderne svarer nemlig.com’s CEO Stefan Plenge direkte på de kritiske historier om chaufførernes løn- og arbejdsforhold. Som krisekommunikation har videoen flere gode takter, men er ...

Kreakom (og dermed Publico) underskriver fake news-kodeks

Brancheorganisationen KreaKom har underskrevet Europa-Kommissionens selvregulerende kodeks, der skal bekæmpe spredning af fake news og disinformation, sammen med bl.a. tech-giganterne Google, Faceb...

Virker jeres PR-indsatser ikke? Måske savner journalisterne fakta

Hvis I arbejder aktivt med at få redaktionel omtale i jeres organisation, men har I svært ved at få journalisterne til at tage jeres historier, kan det skyldes, at I mangler at underbygge med fakta...

Hvem kommer ud af 😷-krisen med styrket omdømme?

Man burde nok undlade at udnævne vindere og tabere, mens alle krise-bolde fortsat er i luften. Men Uffe vover pelsen og giver her sit bud på, hvilke virksomheder, brands, faggrupper og personer der...

Information om corona-arbejdsforholdene i Publico 😷

Vi følger Regeringens anbefalinger og arbejder hjemmefra i de kommende uger. Vi er tilgængelige for vores kunder og holder kadencen på alle igangværende opgaver. Faktisk har vi endda lidt ekstra ka...

Derfor straffer medierne din virksomheds PR-selvros

FINANSIEL KOMMUNIKATION: Ny forskning viser, at virksomheder, der loader deres finansnyheder med for mange positive tillægsord, får mere negativ omtale. Uagtet om de finansielle resultater er gode ...

Derfor ryger din internationale pressemeddelelse i skraldespanden

Hvis du arbejder for en udenlandsk virksomhed og har problemer med at finde vej til det danske mediebillede med dine pressemeddelelser, så er du landet det rigtige sted. Her får du vores 7 råd til,...

Publico er Børsen Gazelle-virksomhed i 2019

Vi er stolte over igen at kunne kalde os Gazelle-virksomhed i 2019. Det skyldes ganske enkelt, at vores kunder har vist os stadig større tillid igennem de seneste fire år.

11 tendenser, der former kommunikationsbranchen

En ekspertgruppe nedsat af Dansk Journalistforbund peger på 11 tendenser, der former medie- og kommunikationsbranchens fremtid. Få overblik over tendenserne her.