Du har en revolutionerende nyhed på vej. Du skriver en fed pressemeddelelse. Du indsætter et pissegodt citat fra direktøren. Du sender den ud til relevante medier. Og vupti – i morgen har du ryddet al...
Fokus ved en PR-kampagne er ofte på selve presseteksten, og mange har slet ikke øje for billedernes betydning. Der er dog en række gode grunde til, hvorfor billeder er vigtige – især for bestemte medi...
Traditionelle nyhedsmedier har ifølge en ny undersøgelse fra RUC oplevet en markant stigning i befolkningens oplevede troværdighed. Det skyldes primært, at Covid-19 har skubbet danskerne i retning af ...
Publico har i 2021 meldt sig ind i DI og i branchefællesskabet DI Rådgiverne. I den forbindelse forpligter vi os til at agere i overensstemmelse med fire principper for god rådgiveradfærd.
Pitcher du dine PR-historier personligt, får du en unik mulighed for at få omtale i landets største medier. Her får du tre gode grunde til at kravle ud af komfortzonen og gribe knoglen.
I en video til kunderne svarer nemlig.com’s CEO Stefan Plenge direkte på de kritiske historier om chaufførernes løn- og arbejdsforhold. Som krisekommunikation har videoen flere gode takter, men er det...
Brancheorganisationen KreaKom har underskrevet Europa-Kommissionens selvregulerende kodeks, der skal bekæmpe spredning af fake news og disinformation, sammen med bl.a. tech-giganterne Google, Facebook...
Hvis I arbejder aktivt med at få redaktionel omtale i jeres organisation, men har I svært ved at få journalisterne til at tage jeres historier, kan det skyldes, at I mangler at underbygge med fakta.
Man burde nok undlade at udnævne vindere og tabere, mens alle krise-bolde fortsat er i luften. Men Uffe vover pelsen og giver her sit bud på, hvilke virksomheder, brands, faggrupper og personer der se...
Vi følger Regeringens anbefalinger og arbejder hjemmefra i de kommende uger. Vi er tilgængelige for vores kunder og holder kadencen på alle igangværende opgaver. Faktisk har vi endda lidt ekstra kapac...