MyResearch har netop offentliggjort den årlige image-analyse af Danmarks 20 største kommunikationsbureauer. Publico er nr. 1 på både 'God til at skabe resultater' og 'forståelse for digital kommunikat...
Du har en revolutionerende nyhed på vej. Du skriver en fed pressemeddelelse. Du indsætter et pissegodt citat fra direktøren. Du sender den ud til relevante medier. Og vupti – i morgen har du ryddet al...
Knap seks ud af ti danskere har ifølge RUC-undersøgelse tillid til de 2022-nyheder, som de traditionelle nyhedsmedier producerer, og det er især de statsejede medier, der scorer højt på troværdighed. ...
Publico Kommunikation har skiftet ud i bestyrelsen ved opstart af regnskabsåret 2022-2023. Nye medlemmer er Line Berg-Stærk, Adam Peter Nielsen og Thomas Wilhelmsen.
Publico har præsteret 15 pct. vækst og rekordresultat i regnskabsåret 2021-2022. Driftsresultatet på 3,3 mio. kr. (efter udbetaling af 600 tkr. i overskudsbonus) er det klart bedste i bureauets histor...
Fokus ved en PR-kampagne er ofte på selve presseteksten, og mange har slet ikke øje for billedernes betydning. Der er dog en række gode grunde til, hvorfor billeder er vigtige – især for bestemte medi...
Traditionelle nyhedsmedier har ifølge en ny undersøgelse fra RUC oplevet en markant stigning i befolkningens oplevede troværdighed. Det skyldes primært, at Covid-19 har skubbet danskerne i retning af ...
En vigtig del af kriseberedskab og krisekommunikation er skræddersyet medietræning. Med en træning er jeres CEO og andre talspersoner forberedte til at møde medierne, hvis I kommer i akut modvind og o...
Publico har præsteret 14 pct. vækst og rekordresultat i regnskabsåret 2020-2021, som er det 20. regnskabsår i træk med vækst og sorte tal på bundlinjen. Vi har samtidig udvidet ejerkredsen, som nu omf...
Uffe har skrevet en klumme til Erhvervsliv Aarhus om en af sine (mange) kæpheste: Erhvervslederes pinlige fravær fra samfundsdebatten.