Guide: Sådan bruger du ledelsesberetningen til PR

Regnskabsåret lakker mod enden for virksomheder med et sommerforskudt regnskab – og det betyder, at årsrapporterne snart skal strikkes sammen. Vi giver dig 5 tips til, hvordan du kan bruge den som ...

Artikel om Publicos succes i magasinet Erhverv+

Jysk Fynske Mediers erhvervstillæg Erhverv+ bragte forleden en artikel om vores succes, der ifølge Publicos stifter blandt andet skyldes fire faktorer: Indtagelse af egen medicin, professionaliseri...

PR-CASE: DIBS havde en great Black Friday

DIBS fik masser af medieomtale på Black Friday i bl.a. TV2, Berlingske, Politiken og Børsen. Årsag? Et godt forarbejde af både kunde og konsulent. 

Skabelon til krisekommunikation

Krisekommunikation er en svær disciplin. Ikke desto mindre er det en disciplin, som din virksomhed bør mestre. Vi har lavet en quick-guide, som du kan hive frem, når krisen rammer.

Fake news er IKKE et problem for danske virksomheder

Er fake news et kæmpe samfundsproblem i Danmark? Og er det noget, man som virksomhed behøver at tage alvorligt?

Redaktørernes tip til pressemeddelelser

Har du brug for et par gode råd til, hvordan din pressemeddelelse lander på redaktørens skrivebord frem for i praktikantens skraldespand? Så bør du læse med her, hvor to redaktører giver hver deres...

AP Pension køber Skandia Danmark

TILLYKKE: AP Pension har købt Skandia i Danmark. Købet betyder, at AP Pension nu har 132 mia. kr. under forvaltning. Vi ønsker tillykke til vores kunde gennem 10 år, AP Pension, der i dag er vokset...

6 tips til sommerlæsning for kommunikationstyper

Her er 6 tips til dig, der elsker kommunikation og har brug for inspiration til hvilke bøger, du skal læse i din sommerferie. Værsgo'.

Ses vi til Internet Week Denmark?

Publico er som sædvanlig PR-partner ved  Internet Week Denmark  i 2018. Som PR-partner er det Publicos opgave at få festivalen til at give genlyd i pressen som en seriøs og årligt tilbagevendende, ...

Morgen-seminar om Fake News

De falske nyheder er over os. Men hvad kategoriserer vi som Fake News? Og hvilken betydning har det for virksomheder, forbrugere og nyhedsmedier, at diskussionen om sandt eller falsk fylder så mege...