Derfor ryger din internationale pressemeddelelse i skraldespanden

Hvis du arbejder for en udenlandsk virksomhed og har problemer med at finde vej til det danske mediebillede med dine pressemeddelelser, så er du landet det rigtige sted. Her får du vores 7 råd til,...

Hvem bliver "Årets Kommunikationsstuderende"?

Publico er for 4. år i træk sponsor for kategorien "Årets Kommunikationsstuderende" ved award-showet Den Gyldne Fugl på Aarhus BSS. Mød de tre nominerede her.

Nyhedskriterierne er ikke en 1-1 guide til den gode PR-historie

Som organisationens PR-ansvarlige er det din opgave at sprede jeres gode nyheder. Men hvornår har du en god (og interessant) nyhed, som passer ind i nyhedsfladen, og hvornår skal du bare nøjes med ...

5 fodfejl, der f*cker med din PR-indsats

Rammer dit PR-arbejde alt for ofte forbi målskiven, og har du svært ved at etablere den gode dialog med journalisterne? Læs med her – og undgå 5 irriterende fodfejl, der spænder ben for pressearbej...

Seminar: Få inspiration til dit PR-arbejde (Aarhus + Kbh.)

Samler medierne ikke dine pressemeddelelser op? I september  inviterer vi til gratis morgenseminar, hvor vi giver vores bedste fif til, hvordan B2B-virksomheder får deres historier i pressen.

Guide: Sådan bruger du ledelsesberetningen til PR

Regnskabsåret lakker mod enden for virksomheder med et sommerforskudt regnskab – og det betyder, at årsrapporterne snart skal strikkes sammen. Vi giver dig 5 tips til, hvordan du kan bruge den som ...

Strategisk kommunikation på 2 minutter

Se videoen, hvor direktør og kommunikationsrådgiver Uffe Lyngaae viser en af de modeller for strategisk kommunikation, som Publico oftest tager i brug.

Artikel om Publicos succes i magasinet Erhverv+

Jysk Fynske Mediers erhvervstillæg Erhverv+ bragte forleden en artikel om vores succes, der ifølge Publicos stifter blandt andet skyldes fire faktorer: Indtagelse af egen medicin, professionaliseri...

PR-CASE: DIBS havde en great Black Friday

DIBS fik masser af medieomtale på Black Friday i bl.a. TV2, Berlingske, Politiken og Børsen. Årsag? Et godt forarbejde af både kunde og konsulent. 

Skabelon til krisekommunikation

Krisekommunikation er en svær disciplin. Ikke desto mindre er det en disciplin, som din virksomhed bør mestre. Vi har lavet en quick-guide, som du kan hive frem, når krisen rammer.