Rokade i bestyrelsen for Publico

Publico Kommunikation har skiftet ud i bestyrelsen ved opstart af regnskabsåret 2022-2023. Nye medlemmer er Line Berg-Stærk, Adam Peter Nielsen og Thomas Wilhelmsen.

Vækst: Publico sætter nye rekorder i 21. vækstregnskab på stribe

Publico har præsteret 15 pct. vækst og rekordresultat i regnskabsåret 2021-2022. Driftsresultatet på 3,3 mio. kr. (efter udbetaling af 600 tkr. i overskudsbonus) er det klart bedste i bureauets histor...

Derfor må du ikke nedprioritere fotos i pressearbejdet

Fokus ved en PR-kampagne er ofte på selve presseteksten, og mange har slet ikke øje for billedernes betydning. Der er dog en række gode grunde til, hvorfor billeder er vigtige – især for bestemte medi...

Ny undersøgelse: Covid øger mediers troværdighed

Traditionelle nyhedsmedier har ifølge en ny undersøgelse fra RUC oplevet en markant stigning i befolkningens oplevede troværdighed. Det skyldes primært, at Covid-19 har skubbet danskerne i retning af ...

5 gode grunde til at træne din chef på tv, inden krisen rammer

En vigtig del af kriseberedskab og krisekommunikation er skræddersyet medietræning. Med en træning er jeres CEO og andre talspersoner forberedte til at møde medierne, hvis I kommer i akut modvind og o...

Vækst: Publico præsterer rekord i sit 20. vækstregnskab på stribe

Publico har præsteret 14 pct. vækst og rekordresultat i regnskabsåret 2020-2021, som er det 20. regnskabsår i træk med vækst og sorte tal på bundlinjen. Vi har samtidig udvidet ejerkredsen, som nu omf...

Kære erhvervsleder: Spyt piben ud!

Uffe har skrevet en klumme til Erhvervsliv Aarhus om en af sine (mange) kæpheste: Erhvervslederes pinlige fravær fra samfundsdebatten.

Derfor skal du tænke din PR-historie som et LEGO-sæt

Hvordan kan LEGO hjælpe dig med at blive bedre til pressearbejde? Det kan du læse om i denne artikel. Det handler blandt andet om at lure, om din modtager er Mesterbygger eller trin-for-trin-typen.

Du mangler garanteret en nyhedskrog i dit PR-arbejde

Hvis du har svært ved at få dine PR-historier ud at leve, med mindre de virkelig er kioskbaskere, så mangler du måske en nyhedskrog.

Sådan kan du bruge humor i din kommunikation

At bruge humor i kommunikation kan sammenlignes med at bage. Selvom du kommer mel, vand og gær i, er det ikke sikkert, at du får et velsmagende brød. Omvendt er der nogle ingredienser, der øger dine c...