Skabelon til krisekommunikation

Krisekommunikation er en svær disciplin. Ikke desto mindre er det en disciplin, som din virksomhed bør mestre. Vi har lavet en quick-guide, som du kan hive frem, når krisen rammer.

Fake news er IKKE et problem for danske virksomheder

Er fake news et kæmpe samfundsproblem i Danmark? Og er det noget, man som virksomhed behøver at tage alvorligt?

Redaktørernes tip til pressemeddelelser

Har du brug for et par gode råd til, hvordan din pressemeddelelse lander på redaktørens skrivebord frem for i praktikantens skraldespand? Så bør du læse med her, hvor to redaktører giver hver deres...

AP Pension køber Skandia Danmark

TILLYKKE: AP Pension har købt Skandia i Danmark. Købet betyder, at AP Pension nu har 132 mia. kr. under forvaltning. Vi ønsker tillykke til vores kunde gennem 10 år, AP Pension, der i dag er vokset...

6 tips til sommerlæsning for kommunikationstyper

Her er 6 tips til dig, der elsker kommunikation og har brug for inspiration til hvilke bøger, du skal læse i din sommerferie. Værsgo'.

Ses vi til Internet Week Denmark?

Publico er som sædvanlig PR-partner ved  Internet Week Denmark  i 2018. Som PR-partner er det Publicos opgave at få festivalen til at give genlyd i pressen som en seriøs og årligt tilbagevendende, ...

Morgen-seminar om Fake News

De falske nyheder er over os. Men hvad kategoriserer vi som Fake News? Og hvilken betydning har det for virksomheder, forbrugere og nyhedsmedier, at diskussionen om sandt eller falsk fylder så mege...

Lobbyregister er ikke lig med automatisk åbenhed

Debatindlæg i Jyllands-Posten fra Public Relations Branchen om etablering af lobbyregister i Danmark.

Fra PR- til kommunikationsbureau

Det har i efterhånden mange år været en personlig kæphest for mig at insistere på at kalde Publico for et PR-bureau - frem for et kommunikationsbureau - trods tilløb til mytteri blandt mine søde, m...

Tre grunde til at droppe dit PR-bureau

Der er mange gode grunde til at fravælge et PR-bureau i den digitale tidsalder og i stedet bruge pengene på Adwords. Eller skumfiduser.