Samler dine kundepersonas støv? Sådan får du dem brugt

Det store felt- og analysearbejde er på plads – I har blandt andet talt med eksisterende kunder og færdiggjort jeres personas. Men nu ligger de i skuffen. Vi guider dig til, hvordan de kommer i brug i...

Kan du skabe bedre personas med AI? Fordele og faldgruber

Med AI og i særdeleshed ChatGPT er der kommet nye muligheder, når du skal udvikle personaer. Vi kommer med vores bud på fordele og faldgruber ved de nye teknologiske værktøjer.

Træt af personas? Måske begår du en af disse fejl

Hvis du arbejder med kommunikation og markedsføring, kan du umuligt have undgået at være stødt på personas. Et effektivt redskab til få et mere præcist billede af dine vigtigste kunder eller interesse...

Sådan udvikler du dine personas

Personas er et vigtigt værktøj i jeres kommunikations- og marketingsindsats. Du er nemlig nødt til at kende din målgruppes behov og udfordringer, før du kan målrette din kommunikation. Læs med, og få ...

Den ultimative liste med 75 spørgsmål til persona-interviews

Personaer er et effektivt værktøj til at målrette din marketing- eller kommunikationsindsats. Derfor har vi samlet 75 spørgsmål, du kan stille for at blive klogere på dine modtageres vigtigste karakte...

Persona-skabelon: Zoom ind på dine idealkunder, og bliv en snigskytte i kommunikation

Hvordan får du dit blogindlæg til at tale ind i målgruppens udfordringer? Og hvordan ved du, om din LinkedIn-annonce rammer de rigtige? Med personaer går du fra at skyde med spredehagl til at blive sn...

Persona-tool: Har du styr på dine målgrupper?

HubSpot har udviklet et intuitivt værktøj til udvikling og visualisering af målgruppe-personas. Det er især relevant, hvis du arbejder med content marketing i en B2B-virksomhed.

Bliv venner med din målgruppe i 2021

Du har hørt utallige gange, du skal kende din målgruppe. Men den frase er so last year. I 2021 skal du connecte med din målgruppe. Her er 7 ideer til hvordan.

Hey, byggebranche! Sådan kommer du i gang med content marketing

Her får du en guide til at komme i gang med content marketing, hvis du er arkitekt, producent, ingeniør eller bygherre. Hermed kan du skærpe din kommunikation og få en større bid af bygge-kagen.

Tre-trins-guide til udvikling af personaer

Veludviklede og livagtige personaer er afgørende for målrettet kommunikation. Derfor får du her vores guide til, hvordan du med tre initiativer kan udvikle personaer, som ruster dig til at kommunikere...