Personas er et vigtigt værktøj i jeres kommunikations- og marketingsindsats. Du er nemlig nødt til at kende din målgruppes behov og udfordringer, før du kan målrette din kommunikation. Læs med, og få ...
Her er de 75 spørgsmål, du skal stille for at blive klog på de personaer, som du skal målrette din marketing- eller kommunikationsindsats efter
Hvordan får du dit blogindlæg til at tale ind i målgruppens udfordringer? Og hvordan ved du, om din LinkedIn-annonce rammer de rigtige? Med personaer går du fra at skyde med spredehagl til at blive sn...
HubSpot har udviklet et intuitivt værktøj til udvikling og visualisering af målgruppe-personas. Det er især relevant, hvis du arbejder med content marketing i en B2B-virksomhed.
Du har hørt utallige gange, du skal kende din målgruppe. Men den frase er so last year. I 2021 skal du connecte med din målgruppe. Her er 7 ideer til hvordan.
Her får du en guide til at komme i gang med content marketing, hvis du er arkitekt, producent, ingeniør eller bygherre. Hermed kan du skærpe din kommunikation og få en større bid af bygge-kagen.
Veludviklede og livagtige personaer er afgørende for målrettet kommunikation. Derfor får du her vores guide til, hvordan du med tre initiativer kan udvikle personaer, som ruster dig til at kommunikere...
Kunsten i content marketing er at forstå din målgruppe. Ikke bare vide, hvem den er, eller hvor den er, men sådan virkelig forstå den. Vi har udviklet en guide med de vigtigste spørgsmål, du helst ska...
Uanset om du arbejder med kommunikation eller marketing – eller begge dele – bør du udarbejde personaer. Vi forklarer, hvorfor du skal arbejde med personaer og giver dig et eksempel på en persona.
Kommunikation kan øge stemmeprocenten til kommunalvalget. Vi peger på, hvordan et persona-perspektiv kan omsætte statistik til strategisk retning for lokale oplysningskampagner.