Her får du en guide til at komme i gang med content marketing, hvis du er arkitekt, producent, ingeniør eller bygherre. Hermed kan du skærpe din kommunikation og få en større bid af bygge-kagen.
Her er de 75 spørgsmål, du skal stille for at blive klog på de personaer, som du skal målrette din marketing- eller kommunikationsindsats efter
Veludviklede og livagtige personaer er afgørende for målrettet kommunikation. Derfor får du her vores guide til, hvordan du med tre initiativer kan udvikle personaer, som ruster dig til at kommuni...
Kunsten i content marketing er at forstå din målgruppe. Ikke bare vide, hvem den er, eller hvor den er, men sådan virkelig forstå den. Vi har udviklet en guide med de vigtigste spørgsmål, du helst ...
Uanset om du arbejder med kommunikation eller marketing – eller begge dele – bør du udarbejde personaer. Vi forklarer, hvorfor du skal arbejde med personaer og giver dig et eksempel på en persona.
Kommunikation kan øge stemmeprocenten til kommunalvalget. Vi peger på, hvordan et persona-perspektiv kan omsætte statistik til strategisk retning for lokale oplysningskampagner.