Nyt tilflytterwebsite til Syddjurs

På toppen af en bosætningsstrategi har Publico som kronen på værket udviklet et dedikeret tilflytterwebsite for Syddjurs Kommune.

Publico har vundet kampagne om antiradikalisering

I Publico har vi fået til opgave at udvikle en kampagne, der skal øge kendskabet til og synligheden af ”Hotline mod radikalisering”

Publico-kampagne nomineret til national pris

Publico lancerede i efteråret 2015 undervisningsmaterialet MaybeBaby, der skal oplyse unge danskere om fertilitet. Den indsats er nomineret til IAA Prisen 2016.

Ny opgave: Flere borgere til Syddjurs Kommune

Publico skal frem mod 2018 hjælpe  Syddjurs Kommune  med at udføre en ny brandingstrategi, der har til formål at tiltrække nye borgere - primært børnefamilier - til den naturskønne kommune på den s...

Kan dit kommune-brand bestå nej-testen?

Alle kommuner har de basale kerneopgaver. For at skille sig ud skal man kunne vælge fra og til.