CASE: Kampagne for Erhvervsstyrelsen om EU's strukturfonde

Hvad går pengene egentlig til? Publico har hjulpet Erhvervsstyrelsen med at udvikle og eksekvere en landsdækkende informationskampagne, der skal udbrede kendskabet til EU’s strukturfonde. 

CASE: Nordfyns Kommune vil være DK's førende friluftskommune

Publico har hjulpet Nordfyns Kommune med at udvikle en brandingstrategi med tilhørende kernefortælling, der fastlægger strategi, mål og midler for Nordfyns Kommunes samlede brandingindsats i 2019-2...

Slots- og Kulturstyrelsen valgte Publico til animationsfilm

Mini-udbud: Publico skal producere fire animationsfilm for Radio- og TV-nævnet om regler for reklamer og sponsorering på radio og tv. 1-2-3-action.

Mini-udbud: Erhvervsstyrelsen valgte Publico til EU-kampagne

Publico skal i gang med at udvikle en kampagne om EU’s strukturfonde i Danmark. Formålet er at løfte kendskabet til strukturfondene og bidrage til en positiv opfattelse af EU’s arbejde for samhørig...

Udbud: Miljøstyrelsen har valgt Publico til skrotnings-kampagne

Der forsvinder årligt 63.000 skrotbiler i Danmark. Det tal skal ned. Derfor har Miljøstyrelsen udbudt en kampagne om "Indsamlingsordning vedrørende biler". Gæt, hvem der vandt?

Tre nye strategi-cases med social profil og bløde KPI'er

Publico.dk er lige blevet opdateret med tre nye cases, der alle har en social profil. Strategisk udviklingsplan for Gellerup samt kommunikationsstrategier for Skanderborg rusmiddelcenter og for Int...

Kampagne: Fyr din gamle brændeovn

Miljøstyrelsen har netop lanceret en kampagne, der skal få danskerne til at skrotte deres gamle brændeovne og dermed skåne miljøet. Publico har udviklet kampagnen.

Seminar: Kommunebranding i Aarhus og Kbh.

Bosætningskampagne, tilflytterkommunikation eller kommunebranding. Uanset navn, er den svære disciplin vigtig for de fleste kommuners arbejde med at sikre økonomi til fremtidens serviceniveau. Men ...

Læg strategien: Hvorfor skulle jeg flytte til din kommune?

Du skal have styr på dine H’er og VP, du ved. Altså: Hvem, hvad, hvor, hvordan og hvornår. Og dit værditilbud. Så skriver din branding-strategi sig selv, mens du drikker kaffe. Eller – næsten.

Hvad kan en bosætningskampagne gøre for din kommune?

Med god analytisk røv i buksen kan kommunebranding være det rigtige valg, hvis lavt kendskab eller dårligt image bremser tilflytningen til din kommune.