Danmarks største byudviklingsprojekt

Brabrand Boligforening står midt i en proces med at forvandle et af Danmarks største ghettoområder til en attraktiv bydel; Gellerup 2.0. Vi skal hjælpe boligforeningen med at formidle den nye helhe...

Odder Kommune har knækket borger-kurven

Odder Kommune har knækket borgerkurven og tiltrukket knap 1.000 netto-borgere siden 2015, hvor kommunen indledte et samarbejde med Publico om bosætningsmarkedsføring. Med en ambitiøs bosætningsstra...

Ringkøbing-Skjern Kommune er Danmarks ledigheds-duks 

Ringkøbing-Skjern Kommune har en ledighed på blot 2,4 pct. En af mange styrker, som Publico i samarbejde med kommunens erhvervsråd markedsfører i den erhvervsbranding-indsats, som vi ruller ud for ...

Workshop-turné skal tiltrække borgere i Vejen

Jagten på flere borgere til Vejen intensiveres. Borgerne i Rødding præsenteres for de indsigter og forslag, Publico har samlet sammen efter grundig analyse og dialog med borgere i Vejen Kommune.

Kommunalvalg: Kan personas øge stemmeprocenten?

Kommunikation kan øge stemmeprocenten til kommunalvalget. Vi peger på, hvordan et persona-perspektiv kan omsætte statistik til strategisk retning for lokale oplysningskampagner.

Bosætningsstrategi: Vejen valgte Publico

Vejen Kommune valgte Publico til at stå for ny bosætningsstrategi og kommunebranding. I et treårigt samarbejde skal hjælpe med at tiltrække 44.000 nye borgere.

Refleksion over kemi i forbrugerprodukter

Publico har relanceret et undervisningswebsite om forbrugerkemi for Miljøstyrelsen. Kemi, fordi? blev lanceret primo 2017.

Nyt tilflytterwebsite til Syddjurs

På toppen af en bosætningsstrategi har Publico som kronen på værket udviklet et dedikeret tilflytterwebsite for Syddjurs Kommune.

Publico har vundet kampagne om antiradikalisering

I Publico har vi fået til opgave at udvikle en kampagne, der skal øge kendskabet til og synligheden af ”Hotline mod radikalisering”

Publico-kampagne nomineret til national pris

Publico lancerede i efteråret 2015 undervisningsmaterialet MaybeBaby, der skal oplyse unge danskere om fertilitet. Den indsats er nomineret til IAA Prisen 2016.