Ny skabelon: Kommunikations-strategi for dig, der ikke er ude på at sælge noget

Vi har lavet en strategi-skabelon til dig, der sidder i en offentlig organisation, en NGO eller en medlemsvirksomhed, hvor succesen ikke skal måles i salg eller penge. 

Sådan kan du bruge humor i din kommunikation

At bruge humor i kommunikation kan sammenlignes med at bage. Selvom du kommer mel, vand og gær i, er det ikke sikkert, at du får et velsmagende brød. Omvendt er der nogle ingredienser, der øger din...

Derfor er humor i kommunikation så effektivt (og så farligt)

At bruge humor i sin kommunikation kan sammenlignes med at fifle med atomkraft: Man skal vide, hvad man laver, hvis de kolossale kræfter ikke skal ende i en nedsmeltning. Her får du de væsentligste...

Kommunebranding: Sådan undgår du, at strategien ender i skuffen

Her får du vores guide til, hvordan du skaber medejerskab til bosætningsstrategien, så den bruges i virkeligheden frem for at findes i skuffen.

Erhvervsstyrelsen valgte Publico til EU-kampagne

Erhvervsstyrelsen har valgt Publico som leverandør af en informationskampagne, der skal vise danskerne, at EU's grønne regionalfondsinvesteringer gør en positiv forskel i Danmark. 

Tjek lige vores nye sektorside – dedikeret til kommuner

Kommuner og bosætningskampagner er blandt det, vi i Publico elsker at nørde mest. Og som vi efterhånden har et langt bagkatalog med. Derfor har vi dedikeret en ny side til den kommunale sektor.

Fremtidsforsker: Vi flytter til byen, men også ud igen

Flyttepilen har længe peget mod de store studiebyer. Men nu bliver de unge børnefamilier ikke længere hængende. Og faktisk er det slet ikke nogen nyhed, for parceldrømmen har længe draget danskerne...

CASE: Kampagne for Erhvervsstyrelsen om EU's strukturfonde

Hvad går pengene egentlig til? Publico har hjulpet Erhvervsstyrelsen med at udvikle og eksekvere en landsdækkende informationskampagne, der skal udbrede kendskabet til EU’s strukturfonde. 

CASE: Nordfyns Kommune vil være DK's førende friluftskommune

Publico har hjulpet Nordfyns Kommune med at udvikle en brandingstrategi med tilhørende kernefortælling, der fastlægger strategi, mål og midler for Nordfyns Kommunes samlede brandingindsats i 2019-2...

Slots- og Kulturstyrelsen valgte Publico til animationsfilm

Mini-udbud: Publico skal producere fire animationsfilm for Radio- og TV-nævnet om regler for reklamer og sponsorering på radio og tv. 1-2-3-action.