Du skal have styr på dine H’er og VP, du ved. Altså: Hvem, hvad, hvor, hvordan og hvornår. Og dit værditilbud. Så skriver din branding-strategi sig selv, mens du drikker kaffe. Eller – næsten.
Hvis I vil stå forrest blandt de øvrige 97 kommuner, er det vigtigt med et stærkt kommune-brand. Liv Soelberg Andersen fortæller her, hvorfor kommunebranding er så vigtig (og svær) en disciplin.
Informationskampagner er kommunikationsdisciplinens sprint. Det er her, I samler jeres ressourcer i en koordineret kraftanstrengelse for at nå et mål over en specifik periode. Vi giver dig hemmelighed...
Vi har lavet en strategi-skabelon til dig, der sidder i en offentlig organisation, en NGO eller en medlemsvirksomhed, hvor succesen ikke skal måles i salg eller penge.
At bruge humor i kommunikation kan sammenlignes med at bage. Selvom du kommer mel, vand og gær i, er det ikke sikkert, at du får et velsmagende brød. Omvendt er der nogle ingredienser, der øger dine c...
At bruge humor i sin kommunikation kan sammenlignes med at fifle med atomkraft: Man skal vide, hvad man laver, hvis de kolossale kræfter ikke skal ende i en nedsmeltning. Her får du de væsentligste fa...
Her får du vores guide til, hvordan du skaber medejerskab til bosætningsstrategien, så den bruges i virkeligheden frem for at findes i skuffen.
Erhvervsstyrelsen har valgt Publico som leverandør af en informationskampagne, der skal vise danskerne, at EU's grønne regionalfondsinvesteringer gør en positiv forskel i Danmark.
Kommuner og bosætningskampagner er blandt det, vi i Publico elsker at nørde mest. Og som vi efterhånden har et langt bagkatalog med. Derfor har vi dedikeret en ny side til den kommunale sektor.
Flyttepilen har længe peget mod de store studiebyer. Men nu bliver de unge børnefamilier ikke længere hængende. Og faktisk er det slet ikke nogen nyhed, for parceldrømmen har længe draget danskerne. I...