Personas er et vigtigt værktøj i jeres kommunikations- og marketingsindsats. Du er nemlig nødt til at kende din målgruppes behov og udfordringer, før du kan målrette din kommunikation. Læs med, og få ...
Recessionsmarketing: Hvis du (også) er blevet bedt om at få mere ud af et mindre B2B-marketingbudget i 2023, så er denne artikel en af dem, din chef gerne vil have, at du læser. 😉
At finde det helt rigtige navn til jeres virksomhed, nye datterselskab eller nye produktbaby kan få selv de skarpeste kreative hoveder til at rive sig selv i håret. Her får du seks gode råd med på vej...
Det gode CRM gør marketing i stand til at generere varme leads og hjælper salg med at prioritere. Så drop Excel-arket fra helvede, og sæt CRM i centrum for jeres marketing- og salgsaktiviteter.
Mangler du en hjælpende hånd til at få overblik over din virksomheds mange aktiviteter, bør du overveje at implementere et årshjul, der i det lange løb både kan skabe struktur og frigive tid.
Hvilke typer indhold skal du satse på, og hvor giver dine marketingkroner mest værdi i det kommende år? Vi har tygget os igennem indsigterne fra HubSpots årlige State of Inbound Marketing Report og sa...
En brand-position uden kreative virkemidler er som tonic uden gin. Din nye brand-position bør have visuel og sproglig power, så den vækker opsigt på tværs af kanaler. Vi giver et par eksempler på elem...
Inbound marketing, som bl.a. er metoden bag den populære CRM-platform HubSpot, fokuserer på at tiltrække kunder gennem relevant og nyttigt content og giver værdi i hvert trin i din kundes købsrejse. V...
Alt for mange virksomheder går i stå med strategiarbejdet, så snart det sidste punktum er sat. Det er ærgerligt, for uden en effektiv eksekvering på kommunikations- eller marketingstrategien kommer ma...
Har du påtaget dig opgaven som pennefører på jeres nye k-strategi? Her er din trinvise guide til at nå kommunikationsstrategisk nirvana uden at dø i processen. (Psst… modellen fungerer også, hvis du e...