SMV-boost: Få 100.000 kr. i tilskud til digitalisering

Ny tilskudspulje på knap 25 mio. kr. er nu åben for ansøgninger. Her kan SMV'er søge om tilskud på 100.000 kr. til privat rådgivning om digital omstilling - fx marketing automation. Puljen lukker 1...

Sæt ild til dit salg med Account-Based Marketing

Hvad er Account-Based Marketing? Bliv familiær med en af tidens mest fremtrædende marketing- og salgsdiscipliner, der tager content og inbound marketing til et nyt niveau.

Sådan sætter I kursen, før den næste storm rammer

Højkonjunkturens blide bølger indbyder måske til afslapning på soldækket. Men efter nogle år med stabil sø venter der typisk mere stormfulde vande forude. Og din virksomhed bør i virkeligheden beny...

9 tips til din e-mailmarkedsføring, du kan implementere i dag

E-mail marketing anno 2019: Her får du 9 tips til flere kliks, konverteringer og kunder fra henholdsvis tekstforfatteren, konsulenten og den digitale rådgiver. 

5 tips: Sådan kommer du i gang med at effekt-måle

Her er guiden til dig, der får grå hår over måle-disciplinen – men som godt kan se fidusen i at sætte tal på effekten af jeres kommunikation.

Dine kunder spørger – så svar dog!

B2B-virksomhedens vej til kundens hjerte - og penge - går gennem uddannelse og digital tillidsopbygning. Og de organisationer, der virkelig forstår det, kan skabe sig en afgørende konkurrencemæssig...

Digital B2B-marketing i 2019: Skru op for distributionen

Content og SEO (ja, måske Voice Search) bliver gift. De får et barn sammen, som de døber "betalt annoncering". Det hele dokumenteres på video, som nådesløst fortsætter sin fremmarch. De slår sig ne...

Topleder, værdien af jeres marketingindsats kan og skal måles

Er du CEO i en mellemstor dansk virksomhed? Og er du træt af kun at få målt kommunikation i Facebook-likes og website-klik – hvis effekten overhovedet dokumenteres? Her er seks pointer, du bør tale...

CEO’en – stopklods eller accelerator for datadrevet marketing og salg?

Virksomheden spilder tid og penge ved at basere marketingindsatsen på anonyme klik og mavefornemmelser. I stedet bør I udnytte de digitale muligheder for at lære personen bag klikket at kende - all...

Hvad er en kernefortælling? Og hvorfor bør din virksomhed have en?

Kernefortælling, grundfortælling, boilerplate. Det er ikke vigtigt, hvad du kalder den. Men det er vigtigt, at du prioriterer den.