Samler dine kundepersonas støv? Sådan får du dem brugt

Det store felt- og analysearbejde er på plads – I har blandt andet talt med eksisterende kunder og færdiggjort jeres personas. Men nu ligger de i skuffen. Vi guider dig til, hvordan de kommer i brug i...

Derfr skal du undgå bevidste stavefejl i dit brandnvn

Bevidste stavefejl i brandnavne er en trend, som mange hopper med på. Men der er grund til at modstå fristelsen for smarte stavemåder. Ny forskning viser, at praksissen kan skade kundernes tillid til ...

The Messy Middle – den besværlige del af kunderejsen

Der kan være langt fra tanke til handling, når vi taler om B2B-kunders købsrejse. De suser ofte rundt i midten af salgstragten i evigheder – i det som går under betegnelsen ’the messy middle’. Men hva...

Kan du skabe bedre personas med AI? Fordele og faldgruber

Med AI og i særdeleshed ChatGPT er der kommet nye muligheder, når du skal udvikle personaer. Vi kommer med vores bud på fordele og faldgruber ved de nye teknologiske værktøjer.

Træt af personas? Måske begår du en af disse fejl

Hvis du arbejder med kommunikation og markedsføring, kan du umuligt have undgået at være stødt på personas. Et effektivt redskab til få et mere præcist billede af dine vigtigste kunder eller interesse...

Turbulente tider kalder på klogere marketing

Marketingbudgettet er ofte blandt de første ofre, når krisen kradser. Når pipeline skrumper, og salgsteamet tyer til iskold kanvas blandt LinkedIn-profiler i tredje og fjerde led, er det fristende at ...

Korte videoer og kunstig intelligens – det er det, de unge (som dig) vil have

Hubspots årlige State of Marketingrapport opsummerer de vigtigste pejlemærker og tendenser inden for digital markedsføring.I 2023 peger pilen især på den ultra-hypede kunstige intelligens, men korte T...

Lad kunderne komme til dig med inbound sales

Du har sikkert hørt det før: Kold kanvas er spild af tid. For seriøse B2B-virksomheder er det sjældent realistisk at lukke en ordre her og nu. Det handler i stedet om at starte en salgsproces, hvor ku...

Bind salg og marketing sammen i effektiv smarketing

Smarketing handler om at koble processerne i salg og marketing tæt sammen. Formålet er at skabe en effektiv, strategisk salgstilgang, hvor de to discipliner arbejder efter et fælles mål. 

Sådan udvikler du dine personas

Personas er et vigtigt værktøj i jeres kommunikations- og marketingsindsats. Du er nemlig nødt til at kende din målgruppes behov og udfordringer, før du kan målrette din kommunikation. Læs med, og få ...