De fleste af os vil gerne se antallet af tilmeldinger til vores nyhedsbrev og øvrige e-mail marketing vokse eksplosivt. Men hvordan gør du i praksis? Her får du 6 skarpe metoder (plus et bonus-tip), d...
De fleste virksomheder sender stadig det klassiske e-mail nyhedsbrev til eksisterende og potentielle kunder. Desværre ender en stor del af dem i mappen med ulæste mails. Vi har samlet fire af de vigti...
Det gode CRM gør marketing i stand til at generere varme leads og hjælper salg med at prioritere. Så drop Excel-arket fra helvede, og sæt CRM i centrum for jeres marketing- og salgsaktiviteter.
Digitaliseringen har sat ild til it-markedet. Og netop derfor bør I som it-virksomhed sikre jeres plads rundt om bålet med content marketing, hvis I vil veksle kundernes opmærksomhed til tillidsfulde ...
Arbejder du aktivt med lead-generering og salg, har du helt sikkert styr på de fem lead-stadier. Så kan du bare tage en kop kaffe og fortsætte med det, du gør.
Det her blogpost går i stedet ud til di...
Kampen om digital opmærksomhed er hård. Derfor skal du højere op i træet, hvis du skal høste frugterne. Her er fem tricks, som de færreste content marketing-praktikere bruger ordentligt.
Hvordan vælger man de rette B2B-sælgere og spiller dem gode ved hjælp af data? En MIT-ingeniør, som har udviklet en salgs-accelerations-formel, leverer en del af svaret her.
Marketing: Danske SMV'er kan tage markedsandele fra større konkurrenter ved at rykke hurtigere på digital markedsføring. Læs Uffes Børsen-klumme med en 4-trins guide til at komme i gang.
Google Ads tilbyder nu Formularudvidelser (stadig i beta). Det betyder, at du kan konvertere leads direkte i dine annoncer, som du kender det fra Facebook Lead Ads og LinkedIn Lead Gen Forms.