Sådan giver du e-mail modtagerlisten vokseværk

De fleste af os vil gerne se antallet af tilmeldinger til vores nyhedsbrev og øvrige e-mail marketing vokse eksplosivt. Men hvordan gør du i praksis? Her får du 6 skarpe metoder (plus et bonus-tip), d...

Sådan skriver du e-mail nyhedsbreve, der bliver åbnet og læst

De fleste virksomheder sender stadig det klassiske e-mail nyhedsbrev til eksisterende og potentielle kunder. Desværre ender en stor del af dem i mappen med ulæste mails. Vi har samlet fire af de vigti...

CRM kan blive et skatkammer for hele (B2B-)forretningen

Det gode CRM gør marketing i stand til at generere varme leads og hjælper salg med at prioritere. Så drop Excel-arket fra helvede, og sæt CRM i centrum for jeres marketing- og salgsaktiviteter.

Konvertér din it-viden til kundeleads med content marketing

Digitaliseringen har sat ild til it-markedet. Og netop derfor bør I som it-virksomhed sikre jeres plads rundt om bålet med content marketing, hvis I vil veksle kundernes opmærksomhed til tillidsfulde ...

Lead-generering: 5 lead-stadier du som salgs- og/eller marketingtype skal kende til

Arbejder du aktivt med lead-generering og salg, har du helt sikkert styr på de fem lead-stadier. Så kan du bare tage en kop kaffe og fortsætte med det, du gør.

Det her blogpost går i stedet ud til di...

5 content-marketing-tricks, der skiller dig ud fra mængden

Kampen om digital opmærksomhed er hård. Derfor skal du højere op i træet, hvis du skal høste frugterne. Her er fem tricks, som de færreste content marketing-praktikere bruger ordentligt.

MIT-ingeniørens guide til at øge virksomheders B2B-salg med data

Hvordan vælger man de rette B2B-sælgere og spiller dem gode ved hjælp af data? En MIT-ingeniør, som har udviklet en salgs-accelerations-formel, leverer en del af svaret her.

Klumme: Sådan stjæler SMV'er kirsebær fra de store

Marketing: Danske SMV'er kan tage markedsandele fra større konkurrenter ved at rykke hurtigere på digital markedsføring. Læs Uffes Børsen-klumme med en 4-trins guide til at komme i gang.

Nu kan du generere leads direkte i dine Google-annoncer

Google Ads tilbyder nu Formularudvidelser (stadig i beta). Det betyder, at du kan konvertere leads direkte i dine annoncer, som du kender det fra Facebook Lead Ads og LinkedIn Lead Gen Forms.

7 måder at bruge LinkedIn til account based marketing

Hvis du kan afgrænse din virksomheds ønskekunder til en specifik niche, så er account based marketing måske noget for jer. Her er 7 måder, du kan bruge LinkedIn til at ramme dine ønskekunder.