5 content-marketing-tricks, der skiller dig ud fra mængden

Kampen om digital opmærksomhed er hård. Derfor skal du højere op i træet, hvis du skal høste frugterne. Her er fem tricks, som de færreste content marketing-praktikere bruger ordentligt.

CRM kan blive et skatkammer for hele (B2B-)forretningen

Det gode CRM gør marketing i stand til at generere varme leads og hjælper salg med at prioritere. Så drop Excel-arket fra helvede, og sæt CRM i centrum for jeres marketing- og salgsaktiviteter.

MIT-ingeniørens guide til at øge virksomheders B2B-salg med data

Hvordan vælger man de rette B2B-sælgere og spiller dem gode ved hjælp af data? En MIT-ingeniør, som har udviklet en salgs-accelerations-formel, leverer en del af svaret her.

Klumme: Sådan stjæler SMV'er kirsebær fra de store

Marketing: Danske SMV'er kan tage markedsandele fra større konkurrenter ved at rykke hurtigere på digital markedsføring. Læs Uffes Børsen-klumme med en 4-trins guide til at komme i gang.

Nu kan du generere leads direkte i dine Google-annoncer

Google Ads tilbyder nu Formularudvidelser (stadig i beta). Det betyder, at du kan konvertere leads direkte i dine annoncer, som du kender det fra Facebook Lead Ads og LinkedIn Lead Gen Forms.

7 måder at bruge LinkedIn til account based marketing

Hvis du kan afgrænse din virksomheds ønskekunder til en specifik niche, så er account based marketing måske noget for jer. Her er 7 måder, du kan bruge LinkedIn til at ramme dine ønskekunder.

9 tips til din e-mailmarkedsføring, du kan implementere i dag

E-mail marketing anno 2019: Her får du 9 tips til flere kliks, konverteringer og kunder fra henholdsvis tekstforfatteren, konsulenten og den digitale rådgiver. 

Indsaml permissions på Facebook

Kæmper du med at få permissions til dit nyhedsbrev, og har du en formodning om, at din målgruppe er på Facebook? Så bør du se nærmere på Facebook Lead Ads.

Topleder, værdien af jeres marketingindsats kan og skal måles

Er du CEO i en mellemstor dansk virksomhed? Og er du træt af kun at få målt kommunikation i Facebook-likes og website-klik – hvis effekten overhovedet dokumenteres? Her er seks pointer, du bør tale...

CEO’en – stopklods eller accelerator for datadrevet marketing og salg?

Virksomheden spilder tid og penge ved at basere marketingindsatsen på anonyme klik og mavefornemmelser. I stedet bør I udnytte de digitale muligheder for at lære personen bag klikket at kende - all...