Indsaml permissions på Facebook

Kæmper du med at få permissions til dit nyhedsbrev, og har du en formodning om, at din målgruppe er på Facebook? Så bør du se nærmere på Facebook Lead Ads.

Topleder, værdien af jeres marketingindsats kan og skal måles

Er du CEO i en mellemstor dansk virksomhed? Og er du træt af kun at få målt kommunikation i Facebook-likes og website-klik – hvis effekten overhovedet dokumenteres? Her er seks pointer, du bør tale...

CEO’en – stopklods eller accelerator for datadrevet marketing og salg?

Virksomheden spilder tid og penge ved at basere marketingindsatsen på anonyme klik og mavefornemmelser. I stedet bør I udnytte de digitale muligheder for at lære personen bag klikket at kende - all...

8 tips for B2B-typer til at få mere værdi ud af e-mail marketing

E-mail marketing, Lead nurturing, Permission-indsamling, Nyhedsbrev, B2B, Content marketing. Vi gennemgår det hele her.

INBOUND18: Stor digital værktøjskasse til lille budget

De billige og gratis versioner af HubSpots marketing- og salgs-software har hidtil været ret skrabede. Men under INBOUND18, Hubspots årlige konference i Boston, annoncerede den amerikanske marketin...

Når permission-indsamling bliver et motiverende internt projekt

Ved hjælp af en intern konkurrence har Riisfort A/S formået at øge antallet af nyhedsbrevsmodtagere og samtidig forbedret samarbejdet mellem salg og marketing. Nysgerrig? Se, hvordan her.

Har du styr på jeres permission-proces?

Det er vigtigt at give sine nyhedsbrev-abonnenter en god oplevelse, helst fra første date, hvis man ønsker en langvarig og gensidigt frugtbar relation.