Hvordan slipper byggebranchen igennem corona?

Corona-situationen har presset de fleste brancher – i hvilket omfang vil virus bulldoze sig igennem byggeriet? Det giver ny analyse en indikation af.

Webinar: Krisekommunikation med corona-twist

På dette webinar tager vi et kig på krisernes DNA og giver et bud på forskellige strategier for krisekommunikation. Det er på tirsdag den 5. maj – og det foregår ved din egen skærm.

Debat: Henrik Jensen prygler to marketing-hvalpe

Marketing-insider: Publicos bestyrelsesformand Henrik Jensen er røget i fagligt hundeslagsmål med to yngre bureaufolk om markedsføring i recession. Læs med, hvis du er særligt interesseret.

Krise-adfærd: Kunderne kigger mere, men køber mindre

HubSpot har aggregeret data fra +70.000 virksomheder om kunders købsfærd under krisen. Her får du et indblik i de foreløbige data, og hvad du kan bruge dem til i din marketing.

Er det egentlig snart okay at kommunikere c*****-frit igen?

Mange kommunikations- og marketingtyper funderer over, hvornår det mon er okay at kommunikere helt almindeligt om helt almindelige emner igen. Vi giver det klokkeklare svar her.

5 P'er, der kan give din virksomhed klarsyn i krise-tågen

To CBS-forskere har formuleret fem strategiske spørgsmål, der kan hjælpe virksomheder med at planlægge deres comeback efter corona-pandemien. Få et executive summary her.

Corona-CEO: Sådan skaber du video-nærvær i en krisetid

Denne tid kræver en særlig form for ledelse. Dem, du skal lede, er måske sendt hjem, men har brug for at se og høre dig. Men hvordan? Én mulighed er at udkomme på video. Læs vores bedste råd, der k...

Hvem kommer ud af 😷-krisen med styrket omdømme?

Man burde nok undlade at udnævne vindere og tabere, mens alle krise-bolde fortsat er i luften. Men Uffe vover pelsen og giver her sit bud på, hvilke virksomheder, brands, faggrupper og personer der...

B2B-virksomheder bør holde foden på marketing-speederen igennem krisen 🚀

Du kan redde kortsigtet profit ved at træde på marketingbremsen. Men gevinsten vil netop være kortsigtet og ramme din virksomheds langsigtede indtjening i post-krise-æraen. Sagde marketing-typen. 

B2B-virksomhedens kommunikation i corona-tider: Hvad kan du gøre? 🤷‍♂️

Det er svært ikke at stå groggy tilbage, når coronaens vilde ridt har vendt hele verden på hovedet på kort tid. Her er nogle gode råd til kommunikation og marketing for videnstærke B2B-virksomheder...