Corona-CEO: Sådan skaber du video-nærvær i en krisetid

Denne tid kræver en særlig form for ledelse. Dem, du skal lede, er måske sendt hjem, men har brug for at se og høre dig. Men hvordan? Én mulighed er at udkomme på video. Læs vores bedste råd, der k...

Hvem kommer ud af 😷-krisen med styrket omdømme?

Man burde nok undlade at udnævne vindere og tabere, mens alle krise-bolde fortsat er i luften. Men Uffe vover pelsen og giver her sit bud på, hvilke virksomheder, brands, faggrupper og personer der...

B2B-virksomheder bør holde foden på marketing-speederen igennem krisen 🚀

Du kan redde kortsigtet profit ved at træde på marketingbremsen. Men gevinsten vil netop være kortsigtet og ramme din virksomheds langsigtede indtjening i post-krise-æraen. Sagde marketing-typen. 

B2B-virksomhedens kommunikation i corona-tider: Hvad kan du gøre? 🤷‍♂️

Det er svært ikke at stå groggy tilbage, når coronaens vilde ridt har vendt hele verden på hovedet på kort tid. Her er nogle gode råd til kommunikation og marketing for videnstærke B2B-virksomheder...

Skabelon til krisekommunikation

Krisekommunikation er en svær disciplin. Ikke desto mindre er det en disciplin, som din virksomhed bør mestre. Vi har lavet en quick-guide, som du kan hive frem, når krisen rammer.

Pressechef: Øvelse gør dig (desværre) til mester i krisekommunikation

I vores tid kan alt blive til en krise. Det er af konsekvenserne ved blandt andet de sociale mediers indtog. Her får syv gode råd, der kan hjælpe dig med at bevare fodfæstet i en krisesag

Fake news er IKKE et problem for danske virksomheder

Er fake news et kæmpe samfundsproblem i Danmark? Og er det noget, man som virksomhed behøver at tage alvorligt?

Nyt seminar om krisekommunikation

Lær af andres kriser, før du selv står midt i en shitstorm. Sådan kan man opsummere udbyttet ved at deltage på vores kommende seminar om krisekommunikation.