På trods af milliarder i ryggen fra investeringsbanken JP Morgan var 12 europæiske storklubbers plan om en udbryderliga nærmest død ved fødslen. Årsagen? Ingen havde nemlig tjekket, om man havde sa...
I en video til kunderne svarer nemlig.com’s CEO Stefan Plenge direkte på de kritiske historier om chaufførernes løn- og arbejdsforhold. Som krisekommunikation har videoen flere gode takter, men er ...
Nemlig.com er kørt frontalt ind i en regulær møgsag om underbetalte chauffører, der knokler under slavelignende forhold. Responsen fra nemlig.com er ved første øjekast helt efter bogen for krisekom...
Historien om GameStop-aktien har ikke bare brændstof til at sætte finansmarkederne i brand. Den kan også futte veletablerede brands af på splitsekunder. Bare se Robinhood.
Banker, kapitalforvaltere og pensionsselskaber er blandt de virksomheder, vi ofte hjælper med strategi, indhold og distribution. Derfor har vi dedikeret en ny side til finanssektoren.
Corona-situationen har presset de fleste brancher – i hvilket omfang vil virus bulldoze sig igennem byggeriet? Det giver ny analyse en indikation af.
På dette webinar tager vi et kig på krisernes DNA og giver et bud på forskellige strategier for krisekommunikation. Det er på tirsdag den 5. maj – og det foregår ved din egen skærm.
Marketing-insider: Publicos bestyrelsesformand Henrik Jensen er røget i fagligt hundeslagsmål med to yngre bureaufolk om markedsføring i recession. Læs med, hvis du er særligt interesseret.
HubSpot har aggregeret data fra +70.000 virksomheder om kunders købsfærd under krisen. Her får du et indblik i de foreløbige data, og hvad du kan bruge dem til i din marketing.
Mange kommunikations- og marketingtyper funderer over, hvornår det mon er okay at kommunikere helt almindeligt om helt almindelige emner igen. Vi giver det klokkeklare svar her.