B2B-virksomhedens kommunikation i corona-tider: Hvad kan du gøre? 🤷‍♂️

Det er svært ikke at stå groggy tilbage, når coronaens vilde ridt har vendt hele verden på hovedet på kort tid. Her er nogle gode råd til kommunikation og marketing for videnstærke B2B-virksomheder...

11 tendenser, der former kommunikationsbranchen

En ekspertgruppe nedsat af Dansk Journalistforbund peger på 11 tendenser, der former medie- og kommunikationsbranchens fremtid. Få overblik over tendenserne her.

Tre nye strategi-cases med social profil og bløde KPI'er

Publico.dk er lige blevet opdateret med tre nye cases, der alle har en social profil. Strategisk udviklingsplan for Gellerup samt kommunikationsstrategier for Skanderborg rusmiddelcenter og for Int...

Strategisk kommunikation på 2 minutter

Se videoen, hvor direktør og kommunikationsrådgiver Uffe Lyngaae viser en af de modeller for strategisk kommunikation, som Publico oftest tager i brug.

Er der sammenhæng mellem jeres profil, identitet og image?

Kan I kalde jer ”innovative”, hvis jeres fabrik ligner noget fra 1980’ernes Østeuropa? Og hvis I gang på gang leverer lidt for sent, er ”pålidelig” så det mest retvisende værdiord? Der må kun være ...

Sæt ild til dit salg med Account-Based Marketing

Hvad er Account-Based Marketing? Bliv familiær med en af tidens mest fremtrædende marketing- og salgsdiscipliner, der tager content og inbound marketing til et nyt niveau.

Skab ægte og ærlig kommunikation med purpose

I en tid, hvor vi forbrugere i stigende grad bekymrer os om verdens problemer, er virksomheders mening og formål afgørende. Vi vil i dette blogindlæg inspirere til, hvordan jeres virksomhed kan væl...

Sådan sætter I kursen, før den næste storm rammer

Højkonjunkturens blide bølger indbyder måske til afslapning på soldækket. Men efter nogle år med stabil sø venter der typisk mere stormfulde vande forude. Og din virksomhed bør i virkeligheden beny...

Greatest hits på Publico-bloggen i 2018

GDPR, inbound marketing, kommunikationsstrategi og distribution var nogle af årets læsermagneter på Publico-bloggen. Se hvilke læserhits, du missede på bloggen i 2018 – og få som bonus et par fif t...

Hvad er en kernefortælling? Og hvorfor bør din virksomhed have en?

Kernefortælling, grundfortælling, boilerplate. Det er ikke vigtigt, hvad du kalder den. Men det er vigtigt, at du prioriterer den.