Hvad er en kernefortælling? Og hvorfor bør din virksomhed have en?

Kernefortælling, grundfortælling, boilerplate. Det er ikke vigtigt, hvad du kalder den. Men det er vigtigt, at du prioriterer den.

Workshops for konsulenter på EU-projekter

Erhvervsstyrelsen har valgt Publico som samarbejdspartner på planlægning og facilitering af to kommunikations-workshops.

K-strategi: 3 ledige pladser til seminar i Kbh.

Kom til Publicos morgenseminar, og hør, hvordan du griber din B2B-virksomheds kommunikationsstrategi an. Det behøver ikke være langhåret.

6 tips til sommerlæsning for kommunikationstyper

Her er 6 tips til dig, der elsker kommunikation og har brug for inspiration til hvilke bøger, du skal læse i din sommerferie. Værsgo'.

Hvorfor skal du have en kommunikationsstrategi?

Skåret ind til benet er din kommunikationsstrategi svaret på, hvad der er det rigtige at kommunikere – og hvordan du kommunikerer det rigtigt.

Er din kommunikations-strategi lige i skabet? Eller i skuffen?

Substansen er naturligvis det vigtigste, når du skriver din virksomheds kommunikationsstrategi. Men formatet spiller også en rolle for strategiens liv i organisationen. Se styrker og svagheder ved ...

Nyt seminar: Kommunikations-strategi

Tag med til Publicos næste morgenseminar, og hør, hvordan du kommer i gang med at lave en kommunikationsstrategi i din virksomhed.

Kommunikationsstrategi: Fra forretningsmål til klare kommunikationsmål

Læs vores råd til, hvordan du oversætter dine forretningsmål til konkrete kommunikationsindsatser. Det behøver ikke være langhåret at bygge en kommunikationsstrategi. 

Vestjysk Bank valgte Publico

Vestjysk Bank har valgt Publico som ny samarbejdspartner på strategisk kommunikation.

Erhvervs-branding i Ringkøbing-Skjern Kommune

Publico skal hjælpe Ringkøbing-Skjern Kommune med at udvikle en strategi for erhvervsbranding.