Tjek vores sektorside til virksomheder i byggebranchen

I Publico elsker vi byggebranchen. Vi har hjulpet entreprenører, rådgivere og producenter med kommunikation og markedsføring i snart 20 år. Vi har netop lanceret en ny sektorside til branchen.

Derfor er forventningens brøk vigtig for din virksomheds brand

Hvad sammenhængen er mellem feriepenge, fair forandring, forventninger og fortællinger. Og hvorfor brøkregning har betydning for din virksomheds branding.

Beboeren først: Sådan sikrer du succesfuld bygge-kommunikation

God og tæt dialog med beboere i boligforeningen er alfa og omega i et renoveringsprojekt. Men når det går stærkt, kan den gode kommunikation nemt blive glemt. Her får du nogle tips til at komme på ...

B2B-virksomhedens kommunikation i corona-tider: Hvad kan du gøre? 🤷‍♂️

Det er svært ikke at stå groggy tilbage, når coronaens vilde ridt har vendt hele verden på hovedet på kort tid. Her er nogle gode råd til kommunikation og marketing for videnstærke B2B-virksomheder...

11 tendenser, der former kommunikationsbranchen

En ekspertgruppe nedsat af Dansk Journalistforbund peger på 11 tendenser, der former medie- og kommunikationsbranchens fremtid. Få overblik over tendenserne her.

Tre nye strategi-cases med social profil og bløde KPI'er

Publico.dk er lige blevet opdateret med tre nye cases, der alle har en social profil. Strategisk udviklingsplan for Gellerup samt kommunikationsstrategier for Skanderborg rusmiddelcenter og for Int...

Strategisk kommunikation på 2 minutter

Se videoen, hvor direktør og kommunikationsrådgiver Uffe Lyngaae viser en af de modeller for strategisk kommunikation, som Publico oftest tager i brug.

Er der sammenhæng mellem jeres profil, identitet og image?

Kan I kalde jer ”innovative”, hvis jeres fabrik ligner noget fra 1980’ernes Østeuropa? Og hvis I gang på gang leverer lidt for sent, er ”pålidelig” så det mest retvisende værdiord? Der må kun være ...

Sæt ild til dit salg med Account-Based Marketing

Hvad er Account-Based Marketing? Bliv familiær med en af tidens mest fremtrædende marketing- og salgsdiscipliner, der tager content og inbound marketing til et nyt niveau.

Skab ægte og ærlig kommunikation med purpose

I en tid, hvor vi forbrugere i stigende grad bekymrer os om verdens problemer, er virksomheders mening og formål afgørende. Vi vil i dette blogindlæg inspirere til, hvordan jeres virksomhed kan væl...