Corona har indflydelse på vores arbejds- og privatliv, men også på medieforbruget. En nyere undersøgelse fra Slots- og Kulturstyrelsen viser, at vi har set tv og besøgt websites i stor stil under c...
Skab synlighed og sympati med en virksomhedsstemme, der skiller dig ud fra dine slipsebærende (og lidt mere tilbageholdende) B2B-konkurrenter.
Vi har dedikeret en ny side til en af de brancher, vi dækker bedst og dyrker mest: it-sektoren.
I Publico elsker vi byggebranchen. Vi har hjulpet entreprenører, rådgivere og producenter med kommunikation og markedsføring i snart 20 år. Vi har netop lanceret en ny sektorside til branchen.
Hvad sammenhængen er mellem feriepenge, fair forandring, forventninger og fortællinger. Og hvorfor brøkregning har betydning for din virksomheds branding.
God og tæt dialog med beboere i boligforeningen er alfa og omega i et renoveringsprojekt. Men når det går stærkt, kan den gode kommunikation nemt blive glemt. Her får du nogle tips til at komme på ...
Det er svært ikke at stå groggy tilbage, når coronaens vilde ridt har vendt hele verden på hovedet på kort tid. Her er nogle gode råd til kommunikation og marketing for videnstærke B2B-virksomheder...
En ekspertgruppe nedsat af Dansk Journalistforbund peger på 11 tendenser, der former medie- og kommunikationsbranchens fremtid. Få overblik over tendenserne her.
Publico.dk er lige blevet opdateret med tre nye cases, der alle har en social profil. Strategisk udviklingsplan for Gellerup samt kommunikationsstrategier for Skanderborg rusmiddelcenter og for Int...
Se videoen, hvor direktør og kommunikationsrådgiver Uffe Lyngaae viser en af de modeller for strategisk kommunikation, som Publico oftest tager i brug.