Kære erhvervsleder: Spyt piben ud!

Uffe har skrevet en klumme til Erhvervsliv Aarhus om en af sine (mange) kæpheste: Erhvervslederes pinlige fravær fra samfundsdebatten.

Hjælp, min chef har købt et firma: Guide til opkøbs- og fusionskommunikation

Der er meget på spil, når to virksomheder skal smelte sammen til én. Særligt kommunikationen spiller en afgørende rolle for, om fusionen lykkedes. Grundig forberedelse, skarp eksekvering og et lang...

Kommunebranding-tips fra Danmarks førende Liv

Hvis I vil stå forrest blandt de øvrige 97 kommuner, er det vigtigt med et stærkt kommune-brand. Liv Soelberg Andersen fortæller her, hvorfor kommunebranding er så vigtig (og svær) en disciplin.

It's framing, stupid! Derfor var Super League dødsdømt fra starten

På trods af milliarder i ryggen fra investeringsbanken JP Morgan var 12 europæiske storklubbers plan om en udbryderliga nærmest død ved fødslen. Årsagen? Ingen havde nemlig tjekket, om man havde sa...

Ny skabelon: Kommunikations-strategi for dig, der ikke er ude på at sælge noget

Vi har lavet en strategi-skabelon til dig, der sidder i en offentlig organisation, en NGO eller en medlemsvirksomhed, hvor succesen ikke skal måles i salg eller penge. 

Sådan kan du bruge humor i din kommunikation

At bruge humor i kommunikation kan sammenlignes med at bage. Selvom du kommer mel, vand og gær i, er det ikke sikkert, at du får et velsmagende brød. Omvendt er der nogle ingredienser, der øger din...

Find din Tone of Voice med Jung

Tap ind i Jungs 12 arketyper, og pust liv i dit brands personlighed. Definerer du, hvordan dit brand taler, kan du påvirke, hvad brandet får dine kunder til at føle. Og DET er godt for business.

Tv og webmedier i medvind i coronaramt medielandskab

Corona har indflydelse på vores arbejds- og privatliv, men også på medieforbruget. En nyere undersøgelse fra Slots- og Kulturstyrelsen viser, at vi har set tv og besøgt websites i stor stil under c...

5-trins-guide: Tone of Voice for B2B-brands

Skab synlighed og sympati med en virksomhedsstemme, der skiller dig ud fra dine slipsebærende (og lidt mere tilbageholdende) B2B-konkurrenter.

Tjek vores sektorside til virksomheder i it-branchen

Vi har dedikeret en ny side til en af de brancher, vi dækker bedst og dyrker mest: it-sektoren.