Ikke flere pladser. Seminar: Lær at lave en kernefortælling

Kom til morgenseminar (i Aarhus eller København), og få gode råd om, hvorfor din virksomhed bør prioritere netop kernefortællingen, og om, hvordan du skriver en kernefortælling.

Tre gode øvelser til at få hul på kernefortællingen

De fleste ved godt, det er en god ide at have en kernefortælling. Udfordringen er dog ofte, hvordan man får sat ord på virksomhedens eksistensberettigelse. Vi har samlet tre gode øvelser, der kan h...

Tre ting, Chef’s Table kan lære os om kernefortællinger

Hvis du ikke allerede er fan, så vil jeg anbefale dig at følge med i den mesterlige Netflix-serie om verdens mesterkokke, Chef’s Table. Hvert afsnit er nemlig spækket med fortælletekniske virkemidl...

Skab ægte og ærlig kommunikation med purpose

I en tid, hvor vi forbrugere i stigende grad bekymrer os om verdens problemer, er virksomheders mening og formål afgørende. Vi vil i dette blogindlæg inspirere til, hvordan jeres virksomhed kan væl...

Det begynder med ’why’: Hvorfor eksisterer jeres virksomhed?

Kan du på 30 sekunder gøre det krystalklart, hvorfor jeres virksomhed eksisterer? Alle virksomheder bør have en kernefortælling, der beskriver eksistensberettigelsen.

Sådan skriver du din kernefortælling – helt kort

Har I sat ord på jeres kernefortælling og nedfældet den på papir i form af klare, handlingsorienterede budskaber? Vi giver tre gode råd til, hvordan du skriver en kernefortælling

Hvad er en kernefortælling? Og hvorfor bør din virksomhed have en?

Kernefortælling, grundfortælling, boilerplate. Det er ikke vigtigt, hvad du kalder den. Men det er vigtigt, at du prioriterer den.

Fra PR- til kommunikationsbureau

Det har i efterhånden mange år været en personlig kæphest for mig at insistere på at kalde Publico for et PR-bureau - frem for et kommunikationsbureau - trods tilløb til mytteri blandt mine søde, m...

Borg Automotive valgte Publico

BORG Automotive har valgt Publico som ny samarbejdspartner til udvikling af bl.a. kernefortælling, visuel identitet og brand-guide.

Sådan bliver du en god formidler: Tal til både hjerte og hjerne

Video: Hvordan bygger du den gode historie op, når du skal formidle et budskab til kunder, potentielle kunder eller medarbejdere?