Teksterne er skrevet, der er trykket på ’publicer’ og den helt store distributionsmaskine er kørt i stilling. Alligevel udebliver alle de klik, du sad og drømte om, da du skrev. Men hvorfor egentlig? ...
Du kender godt den med, at hestehandlerens hund altid trænger til nye tænder. Eller hvordan det nu er. Vi har i hvert fald opdateret vores case-bibliotek her på Publico.dk.
Her er 52 spørgsmål, du kan stille for at blive klogere på de budskaber, der skal bære din virksomheds kernefortælling.
Det kræver mange overvejelser, når du skal beslutte hvilket format, du skal vælge til din kernefortælling. Formatet er nemlig en central del af din kernefortællings udtryk og output. Vi guider dig gen...
En kernefortælling kan være svær at komme i gang med, men til gengæld sparer den dig oceaner af tid i det lange løb. Læs om syv helt konkrete situationer her.
Der er meget på spil, når to virksomheder skal smelte sammen til én. Særligt kommunikationen spiller en afgørende rolle for, om fusionen lykkedes. Grundig forberedelse, skarp eksekvering og et langsig...
Tap ind i Jungs 12 arketyper, og pust liv i dit brands personlighed. Definerer du, hvordan dit brand taler, kan du påvirke, hvad brandet får dine kunder til at føle. Og DET er godt for business.
I dette webinar zoomer vi ind på kernefortællingen som omdrejningspunkt for at tiltrække de rigtige. De rigtige medarbejdere til jer. Og de rigtige kunder til netop jer.
Banker, kapitalforvaltere og pensionsselskaber er blandt de virksomheder, vi ofte hjælper med strategi, indhold og distribution. Derfor har vi dedikeret en ny side til finanssektoren.
Skab synlighed og sympati med en virksomhedsstemme, der skiller dig ud fra dine slipsebærende (og lidt mere tilbageholdende) B2B-konkurrenter.