Skriv, så din læser bliver hængende

Teksterne er skrevet, der er trykket på ’publicer’ og den helt store distributionsmaskine er kørt i stilling. Alligevel udebliver alle de klik, du sad og drømte om, da du skrev. Men hvorfor egentlig? ...

20 nye cases - om content, kernefortællinger, strategier og positioner

Du kender godt den med, at hestehandlerens hund altid trænger til nye tænder. Eller hvordan det nu er. Vi har i hvert fald opdateret vores case-bibliotek her på Publico.dk.

Den komplette liste med 52 spørgsmål til kernefortællingsinterviews

Her er 52 spørgsmål, du kan stille for at blive klogere på de budskaber, der skal bære din virksomheds kernefortælling.

Hvilket format skal du vælge til din kernefortælling?

Det kræver mange overvejelser, når du skal beslutte hvilket format, du skal vælge til din kernefortælling. Formatet er nemlig en central del af din kernefortællings udtryk og output. Vi guider dig gen...

7 situationer hvor en kernefortælling letter dit arbejde i en B2B-virksomhed

En kernefortælling kan være svær at komme i gang med, men til gengæld sparer den dig oceaner af tid i det lange løb. Læs om syv helt konkrete situationer her.

Hjælp, min chef har købt et firma: Guide til opkøbs- og fusionskommunikation

Der er meget på spil, når to virksomheder skal smelte sammen til én. Særligt kommunikationen spiller en afgørende rolle for, om fusionen lykkedes. Grundig forberedelse, skarp eksekvering og et langsig...

Find din Tone of Voice med Jung

Tap ind i Jungs 12 arketyper, og pust liv i dit brands personlighed. Definerer du, hvordan dit brand taler, kan du påvirke, hvad brandet får dine kunder til at føle. Og DET er godt for business.

Nyt webinar: Tiltræk de rigtige med din kernefortælling

I dette webinar zoomer vi ind på kernefortællingen som omdrejningspunkt for at tiltrække de rigtige. De rigtige medarbejdere til jer. Og de rigtige kunder til netop jer. 

Hey, finanstype! Vi har lavet en brancheside til dig.

Banker, kapitalforvaltere og pensionsselskaber er blandt de virksomheder, vi ofte hjælper med strategi, indhold og distribution.  Derfor har vi dedikeret en ny side til finanssektoren.

5-trins-guide: Tone of Voice for B2B-brands

Skab synlighed og sympati med en virksomhedsstemme, der skiller dig ud fra dine slipsebærende (og lidt mere tilbageholdende) B2B-konkurrenter.