Hjælp, min chef har købt et firma: Guide til opkøbs- og fusionskommunikation

Der er meget på spil, når to virksomheder skal smelte sammen til én. Særligt kommunikationen spiller en afgørende rolle for, om fusionen lykkedes. Grundig forberedelse, skarp eksekvering og et lang...

Find din Tone of Voice med Jung

Tap ind i Jungs 12 arketyper, og pust liv i dit brands personlighed. Definerer du, hvordan dit brand taler, kan du påvirke, hvad brandet får dine kunder til at føle. Og DET er godt for business.

Nyt webinar: Tiltræk de rigtige med din kernefortælling

I dette webinar zoomer vi ind på kernefortællingen som omdrejningspunkt for at tiltrække de rigtige. De rigtige medarbejdere til jer. Og de rigtige kunder til netop jer. 

Hey, finanstype! Vi har lavet en brancheside til dig.

Banker, kapitalforvaltere og pensionsselskaber er blandt de virksomheder, vi ofte hjælper med strategi, indhold og distribution.  Derfor har vi dedikeret en ny side til finanssektoren.

5-trins-guide: Tone of Voice for B2B-brands

Skab synlighed og sympati med en virksomhedsstemme, der skiller dig ud fra dine slipsebærende (og lidt mere tilbageholdende) B2B-konkurrenter.

Derfor er forventningens brøk vigtig for din virksomheds brand

Hvad sammenhængen er mellem feriepenge, fair forandring, forventninger og fortællinger. Og hvorfor brøkregning har betydning for din virksomheds branding.

Beboeren først: Sådan sikrer du succesfuld bygge-kommunikation

God og tæt dialog med beboere i boligforeningen er alfa og omega i et renoveringsprojekt. Men når det går stærkt, kan den gode kommunikation nemt blive glemt. Her får du nogle tips til at komme på ...

Hvilken LEGO-figur ligner din virksomheds værditilbud?

Positionering: Man kan godt gøre det til en højpandet eksercits at finde sit værditilbud. Men matematisk kombinatorik, fx ved hjælp af LEGO-mænd, kan også noget.

CASE: Nordfyns Kommune vil være DK's førende friluftskommune

Publico har hjulpet Nordfyns Kommune med at udvikle en brandingstrategi med tilhørende kernefortælling, der fastlægger strategi, mål og midler for Nordfyns Kommunes samlede brandingindsats i 2019-2...

CASE: International rebranding-kampagne for HydraSpecma

Publico har hjulpet HydraSpecma med at sikre en ‘smooth’ overgang fra to brands til ét – fra analysefasen over konceptudviklingen af HydraSpecma-brandet og frem til lanceringen.