Skab ægte og ærlig kommunikation med purpose

I en tid, hvor vi forbrugere i stigende grad bekymrer os om verdens problemer, er virksomheders mening og formål afgørende. Vi vil i dette blogindlæg inspirere til, hvordan jeres virksomhed kan væl...

Det begynder med ’why’: Hvorfor eksisterer jeres virksomhed?

Kan du på 30 sekunder gøre det krystalklart, hvorfor jeres virksomhed eksisterer? Alle virksomheder bør have en kernefortælling, der beskriver eksistensberettigelsen.

Sådan skriver du din kernefortælling – helt kort

Har I sat ord på jeres kernefortælling og nedfældet den på papir i form af klare, handlingsorienterede budskaber? Vi giver tre gode råd til, hvordan du skriver en kernefortælling

Hvad er en kernefortælling? Og hvorfor bør din virksomhed have en?

Kernefortælling, grundfortælling, boilerplate. Det er ikke vigtigt, hvad du kalder den. Men det er vigtigt, at du prioriterer den.

Fra PR- til kommunikationsbureau

Det har i efterhånden mange år været en personlig kæphest for mig at insistere på at kalde Publico for et PR-bureau - frem for et kommunikationsbureau - trods tilløb til mytteri blandt mine søde, m...

Borg Automotive valgte Publico

BORG Automotive har valgt Publico som ny samarbejdspartner til udvikling af bl.a. kernefortælling, visuel identitet og brand-guide.

Sådan bliver du en god formidler: Tal til både hjerte og hjerne

Video: Hvordan bygger du den gode historie op, når du skal formidle et budskab til kunder, potentielle kunder eller medarbejdere? 

3 tricks: Sådan finder du virksomhedens gode budskaber

Video: Har du styr på, hvordan du finder ind til kernen af de gode budskaber i din virksomhed? Tryk play, og hør vores historiefortæller Marie dele ud af sine tips og tricks.  

Velkommen til DIN Forsyning

DIN Forsyning har valgt Publico som ny samarbejdspartner til udvikling af kernefortælling og kommunikationsstrategi.