Kan du på 30 sekunder gøre det krystalklart, hvorfor jeres virksomhed eksisterer? Alle virksomheder bør have en kernefortælling, der beskriver eksistensberettigelsen.
Har I sat ord på jeres kernefortælling og nedfældet den på papir i form af klare, handlingsorienterede budskaber? Vi giver tre gode råd til, hvordan du skriver en kernefortælling
Kernefortælling, grundfortælling, boilerplate. Det er ikke vigtigt, hvad du kalder den. Men det er vigtigt, at du prioriterer den.
Det har i efterhånden mange år været en personlig kæphest for mig at insistere på at kalde Publico for et PR-bureau - frem for et kommunikationsbureau - trods tilløb til mytteri blandt mine søde, m...
BORG Automotive har valgt Publico som ny samarbejdspartner til udvikling af bl.a. kernefortælling, visuel identitet og brand-guide.
Video: Hvordan bygger du den gode historie op, når du skal formidle et budskab til kunder, potentielle kunder eller medarbejdere?
Video: Har du styr på, hvordan du finder ind til kernen af de gode budskaber i din virksomhed? Tryk play, og hør vores historiefortæller Marie dele ud af sine tips og tricks.
DIN Forsyning har valgt Publico som ny samarbejdspartner til udvikling af kernefortælling og kommunikationsstrategi.