Hvis du er nysgerrig på, om inbound marketing kan skabe resultater for din virksomhed, bør du teste det med en pilotkampagne. Læs her, hvordan du kører din første inbound-kampagne.
Informationskampagner er kommunikationsdisciplinens sprint. Det er her, I samler jeres ressourcer i en koordineret kraftanstrengelse for at nå et mål over en specifik periode. Vi giver dig hemmelighed...
At bruge humor i sin kommunikation kan sammenlignes med at fifle med atomkraft: Man skal vide, hvad man laver, hvis de kolossale kræfter ikke skal ende i en nedsmeltning. Her får du de væsentligste fa...
Hvorfor kan prisen på en videoproduktion svinge så meget? Og hvad kan du selv gøre for at holde budgettet nede? Bliv klogere på, hvad der spiller ind, når Publico giver en pris på din videoopgave.
Hvad går pengene egentlig til? Publico har hjulpet Erhvervsstyrelsen med at udvikle og eksekvere en landsdækkende informationskampagne, der skal udbrede kendskabet til EU’s strukturfonde.
Publico har hjulpet HydraSpecma med at sikre en ‘smooth’ overgang fra to brands til ét – fra analysefasen over konceptudviklingen af HydraSpecma-brandet og frem til lanceringen.
Publico skal i gang med at udvikle en kampagne om EU’s strukturfonde i Danmark. Formålet er at løfte kendskabet til strukturfondene og bidrage til en positiv opfattelse af EU’s arbejde for samhørighed...
Der forsvinder årligt 63.000 skrotbiler i Danmark. Det tal skal ned. Derfor har Miljøstyrelsen udbudt en kampagne om "Indsamlingsordning vedrørende biler". Gæt, hvem der vandt?
Fredag den 10. maj kl. 11-12 lægger Publico lokaler til en politisk debat mellem fire politikere, der stiller op til Folketinget som spidskandidater i Østjyllands Storkreds ved det nærtstående valg.
Miljøstyrelsen har netop lanceret en kampagne, der skal få danskerne til at skrotte deres gamle brændeovne og dermed skåne miljøet. Publico har udviklet kampagnen.