Mini-udbud: Erhvervsstyrelsen valgte Publico til EU-kampagne

Publico skal i gang med at udvikle en kampagne om EU’s strukturfonde i Danmark. Formålet er at løfte kendskabet til strukturfondene og bidrage til en positiv opfattelse af EU’s arbejde for samhørig...

Udbud: Miljøstyrelsen har valgt Publico til skrotnings-kampagne

Der forsvinder årligt 63.000 skrotbiler i Danmark. Det tal skal ned. Derfor har Miljøstyrelsen udbudt en kampagne om "Indsamlingsordning vedrørende biler". Gæt, hvem der vandt?

Sådan kører du din første inbound marketing-kampagne

Hvis du er nysgerrig på, om inbound marketing kan skabe resultater for din virksomhed, bør du teste det med en pilotkampagne. Læs her, hvordan du kører din første inbound-kampagne.

Politisk topmøde om erhvervslivets vilkår

Fredag den 10. maj kl. 11-12 lægger Publico lokaler til en politisk debat mellem fire politikere, der stiller op til Folketinget som spidskandidater i Østjyllands Storkreds ved det nærtstående valg...

Kampagne: Fyr din gamle brændeovn

Miljøstyrelsen har netop lanceret en kampagne, der skal få danskerne til at skrotte deres gamle brændeovne og dermed skåne miljøet. Publico har udviklet kampagnen.

Bliv frivillig kommunikatør på en folketings-kampagne

Kunne du tænke dig at kunne skrive "erfaring fra folketings-kampagne" på CV'et? I bekræftende fald bør du komme til info-møde hos Publico tirsdag den 12. marts kl. 16-18, hvor du kan møde kandidate...