Hvorfor ender gode virksomheder med dårlig krisekommunikation?

Det hører med til at drive virksomhed, at vi begår fejl. Men hvorfor bliver fejl til imagekriser og shitstorms i nogle virksomheder, men ikke i andre? Her går vi i dybden og ser nærmere på otte grunde...

Fire råd til den bedste krisehåndtering

Hurtig, ærlig og empatisk. Det er nøgleord, når du skal håndtere pludseligt opståede kriser i din organisation. Læs med herunder, hvor vi serverer helt konkrete råd til krisehåndtering, når lokummet b...

Her er to vigtige indsatser, der kan forberede din organisation på mulige shitstorms

Med Publicos nye skabelon til issues management kan du lave en kommunikationsplan på de krisesager, som potentielt kan skade din organisation. 

Guide til issues management: Få nu styr på dine issues!

Ligesom med forsikringer, vi glemmer at tegne, opdager mange virksomheder ikke, at de mangler at få styr på deres issues management, før det er for sent. Men det behøver faktisk ikke være svært at få ...