Den ultimative liste med 75 spørgsmål til persona-interviews

Her er de 75 spørgsmål, du skal stille for at blive klog på de personaer, som du skal målrette din marketing- eller kommunikationsindsats efter

CEO’en – stopklods eller accelerator for datadrevet marketing og salg?

Virksomheden spilder tid og penge ved at basere marketingindsatsen på anonyme klik og mavefornemmelser. I stedet bør I udnytte de digitale muligheder for at lære personen bag klikket at kende - all...

8 tips for B2B-typer til at få mere værdi ud af e-mail marketing

E-mail marketing, Lead nurturing, Permission-indsamling, Nyhedsbrev, B2B, Content marketing. Vi gennemgår det hele her.

Bind salg og marketing sammen i effektiv smarketing

Smarketing handler om at koble processerne i salg og marketing tæt sammen. Formålet er at skabe en effektiv, strategisk salgstilgang, hvor de to discipliner arbejder efter et fælles mål. 

8 marketing-trends fra INBOUND18

Her får du 8 key takeaways fra INBOUND18-konferencen. Det er et udpluk af de vigtigste marketingtendenser, som du skal holde øje med, hvis du arbejder med marketing.

Tre-trins-guide til udvikling af personaer

Veludviklede og livagtige personaer er afgørende for målrettet kommunikation. Derfor får du her vores guide til, hvordan du med tre initiativer kan udvikle personaer, som ruster dig til at kommuni...

Ny inbound-konsulent i Publico

Nicoline Sørensen er ny inbound-konsulent i Publico.

Hvad betyder GDPR for marketing?

Hvad betyder EU's persondataforordning – GDPR – egentlig for marketing i B2B-virksomheder? Her får du Publicos research – råt for usødet.

Fra PR- til kommunikationsbureau

Det har i efterhånden mange år været en personlig kæphest for mig at insistere på at kalde Publico for et PR-bureau - frem for et kommunikationsbureau - trods tilløb til mytteri blandt mine søde, m...

E-bog: Inbound marketing for B2B-virksomheder

Er du en af de typer, der både mangler læsestof OG varme leads til salgsafdelingen? Slå to fluer med et smæk med vores guide til inbound marketing for B2B-virksomheder.