Hubspots årlige State of Marketingrapport opsummerer de vigtigste pejlemærker og tendenser inden for digital markedsføring.I 2023 peger pilen især på den ultra-hypede kunstige intelligens, men korte T...
Du har sikkert hørt det før: Kold kanvas er spild af tid. For seriøse B2B-virksomheder er det sjældent realistisk at lukke en ordre her og nu. Det handler i stedet om at starte en salgsproces, hvor ku...
Personas er et vigtigt værktøj i jeres kommunikations- og marketingsindsats. Du er nemlig nødt til at kende din målgruppes behov og udfordringer, før du kan målrette din kommunikation. Læs med, og få ...
Hvordan skriver du det bedste vidensindlæg og øger muligheden for at få din virksomhed til at rangere højere på Google? HubSpot har identificeret 23 klassiske fejl, som mange virksomheder begår. Vi ha...
Her er de 75 spørgsmål, du skal stille for at blive klog på de personaer, som du skal målrette din marketing- eller kommunikationsindsats efter
Det gode CRM gør marketing i stand til at generere varme leads og hjælper salg med at prioritere. Så drop Excel-arket fra helvede, og sæt CRM i centrum for jeres marketing- og salgsaktiviteter.
Hvilke typer indhold skal du satse på, og hvor giver dine marketingkroner mest værdi i det kommende år? Vi har tygget os igennem indsigterne fra HubSpots årlige State of Inbound Marketing Report og sa...
Arbejder du aktivt med lead-generering og salg, har du helt sikkert styr på de fem lead-stadier. Så kan du bare tage en kop kaffe og fortsætte med det, du gør.
Det her blogpost går i stedet ud til di...
Inbound marketing, som bl.a. er metoden bag den populære CRM-platform HubSpot, fokuserer på at tiltrække kunder gennem relevant og nyttigt content og giver værdi i hvert trin i din kundes købsrejse. V...
Hvordan får du dit blogindlæg til at tale ind i målgruppens udfordringer? Og hvordan ved du, om din LinkedIn-annonce rammer de rigtige? Med personaer går du fra at skyde med spredehagl til at blive sn...