CASE: Icotera satser på content marketing med HubSpot-motor 😇

Samarbejdet med Icotera udfordrer vores evne til at kommunikere til kundens kunder. Vores leverancer spænder vidt - fra blogindlæg og e-bøger til SoMe-planer og distribution på LinkedIn og Google.

Sådan gik Publico fra 1.800 til 14.168 månedlige webbesøg på 3 år

ANANAS-CASE: Her kan du læse, hvorfor vi siger og mener, at systematisk marketing i en videnstung B2B-virksomhed virker. Endda underbygget af noget, som en del kommunikationsindsatser savner: konkr...

Certificeret HubSpot Gold Partner og Google Partner

Fik vi egentlig sagt, at vi er certificeret HubSpot Silver Gold Partner og Google Partner? Det er faktisk dit bevis på, at vi ved, hvad vi snakker om (og gør), når vi vil give dit indhold digitalt ...

Marketing – du skal tale (og tænke) salg'sk!

Hvis du som marketingansvarlig vil have taletid – og ikke mindst budget – så er du nødt til at komme tættere på salgsafdelingens virkelighed. Marketing ”ejer” op mod 70 pct. af kunderejsen. Men hvi...

Hvad danske virksomheder kan lære af INBOUND19

INBOUND19-konferencen samlede i sidste uge 24.000 marketingfolk i Boston. Publico var selvfølgelig med. Her får du et indblik i de vigtigste marketingstrømninger, som også vil nå danske B2B-virksom...

Sådan kører du din første inbound marketing-kampagne

Hvis du er nysgerrig på, om inbound marketing kan skabe resultater for din virksomhed, bør du teste det med en pilotkampagne. Læs her, hvordan du kører din første inbound-kampagne.

SMV-boost: Få 100.000 kr. i tilskud til digitalisering

Ny tilskudspulje på knap 25 mio. kr. er nu åben for ansøgninger. Her kan SMV'er søge om tilskud på 100.000 kr. til privat rådgivning om digital omstilling - fx marketing automation. Puljen lukker 1...

Så skal der sættes strøm til danske SMV'er

Hvordan skal danske SMV’er forholde sig til den digitale transformation? Det sætter Publico og en række andre aktører fokus på med et arrangement under dette års Internet Week Denmark. Publico er d...

Tjekliste: Er inbound marketing relevant for din virksomhed?

Er inbound marketing relevant for min virksomhed, spørger du dig selv. Overvej de fem punkter på vores tjekliste, og vi lover, at du bliver klogere på din virksomheds inbound-potentiale.

B2B-virksomhedens værktøjskasse: Sæt content marketing i system

Når B2B-virksomheder vil måle effekten af content marketing -indsatsen, skal såvel indhold som arbejde sættes i system med de rette værktøjer. Her får du et udvalg af de enten gratis eller billige ...