Hvad er inbound marketing? Få hele overblikket her

Inbound marketing fokuserer på at tiltrække kunder gennem relevant og nyttigt content og giver værdi i hvert trin i din kundes købsrejse. Vi gennemgår begrebet her.

5 tips til at konvertere dit (bedste) indhold til varme leads

Indhegn dit bedste materiale bag en formular, og konverter din content marketing-indsats til varme leads. Her får du 5 tips til, hvordan du kommer i gang.

Den ultimative liste med 75 spørgsmål til persona-interviews

Her er de 75 spørgsmål, du skal stille for at blive klog på de personaer, som du skal målrette din marketing- eller kommunikationsindsats efter

CEO’en – stopklods eller accelerator for datadrevet marketing og salg?

Virksomheden spilder tid og penge ved at basere marketingindsatsen på anonyme klik og mavefornemmelser. I stedet bør I udnytte de digitale muligheder for at lære personen bag klikket at kende - all...

8 tips for B2B-typer til at få mere værdi ud af e-mail marketing

E-mail marketing, Lead nurturing, Permission-indsamling, Nyhedsbrev, B2B, Content marketing. Vi gennemgår det hele her.

Bind salg og marketing sammen i effektiv smarketing

Smarketing handler om at koble processerne i salg og marketing tæt sammen. Formålet er at skabe en effektiv, strategisk salgstilgang, hvor de to discipliner arbejder efter et fælles mål. 

8 marketing-trends fra INBOUND18

Her får du 8 key takeaways fra INBOUND18-konferencen. Det er et udpluk af de vigtigste marketingtendenser, som du skal holde øje med, hvis du arbejder med marketing.

Seminar: Brug data til at nedbryde muren mellem salg og marketing

Marketing og salg står i hver deres båd og forsøger at fange de samme fisk. De ved det bare ikke. 

Tre-trins-guide til udvikling af personaer

Veludviklede og livagtige personaer er afgørende for målrettet kommunikation. Derfor får du her vores guide til, hvordan du med tre initiativer kan udvikle personaer, som ruster dig til at kommuni...

Ny inbound-konsulent i Publico

Nicoline Sørensen er ny inbound-konsulent i Publico.