Hvordan skriver du det bedste vidensindlæg og øger muligheden for at få din virksomhed til at rangere højere på Google? HubSpot har identificeret 23 klassiske fejl, som mange virksomheder begår. Vi ha...
Det gode CRM gør marketing i stand til at generere varme leads og hjælper salg med at prioritere. Så drop Excel-arket fra helvede, og sæt CRM i centrum for jeres marketing- og salgsaktiviteter.
Hvilke typer indhold skal du satse på, og hvor giver dine marketingkroner mest værdi i det kommende år? Vi har tygget os igennem indsigterne fra HubSpots årlige State of Inbound Marketing Report og sa...
Arbejder du aktivt med lead-generering og salg, har du helt sikkert styr på de fem lead-stadier. Så kan du bare tage en kop kaffe og fortsætte med det, du gør.
Det her blogpost går i stedet ud til di...
Inbound marketing, som bl.a. er metoden bag den populære CRM-platform HubSpot, fokuserer på at tiltrække kunder gennem relevant og nyttigt content og giver værdi i hvert trin i din kundes købsrejse. V...
Hvordan får du dit blogindlæg til at tale ind i målgruppens udfordringer? Og hvordan ved du, om din LinkedIn-annonce rammer de rigtige? Med personaer går du fra at skyde med spredehagl til at blive sn...
Hvis du har oplevelsen af, at dine digitale nyhedsbreve ryger direkte i modtagerens papirkurv, er det måske på tide at gentænke formen på dine e-mails. Et godt tip er at invitere dine modtagere til re...
Hvis du er nysgerrig på, om inbound marketing kan skabe resultater for din virksomhed, bør du teste det med en pilotkampagne. Læs her, hvordan du kører din første inbound-kampagne.
Hvis din virksomhed skal i gang med inbound marketing, account based marketing eller en generel digitalisering af jeres lead-generering, så skal du da søge 100k hos SMV:Digital. Husk, det er først til...
HubSpot har aggregeret data fra +70.000 virksomheder om kunders købsfærd under krisen. Her får du et indblik i de foreløbige data, og hvad du kan bruge dem til i din marketing.