Hvordan får du dit blogindlæg til at tale ind i målgruppens udfordringer? Og hvordan ved du, om din LinkedIn-annonce rammer de rigtige? Med personaer går du fra at skyde med spredehagl til at blive sn...
Hvis du har oplevelsen af, at dine digitale nyhedsbreve ryger direkte i modtagerens papirkurv, er det måske på tide at gentænke formen på dine e-mails. Et godt tip er at invitere dine modtagere til re...
Hvis du er nysgerrig på, om inbound marketing kan skabe resultater for din virksomhed, bør du teste det med en pilotkampagne. Læs her, hvordan du kører din første inbound-kampagne.
Det gode CRM gør marketing i stand til at generere varme leads og hjælper salg med at prioritere. Så drop Excel-arket fra helvede, og sæt CRM i centrum for jeres marketing- og salgsaktiviteter.
Hvis din virksomhed skal i gang med inbound marketing, account based marketing eller en generel digitalisering af jeres lead-generering, så skal du da søge 100k hos SMV:Digital. Husk, det er først til...
HubSpot har aggregeret data fra +70.000 virksomheder om kunders købsfærd under krisen. Her får du et indblik i de foreløbige data, og hvad du kan bruge dem til i din marketing.
Det er ikke mere end et par dage siden, vi frabad os mere Corona-sniksnak. Men det her opråb er vi nødt til at komme med, for Danmarks Erhvervsfremmebestyrelse har besluttet at fremrykke en ekstra bev...
Samarbejdet med Icotera udfordrer vores evne til at kommunikere til kundens kunder. Vores leverancer spænder vidt - fra blogindlæg og e-bøger til SoMe-planer og distribution på LinkedIn og Google.
ANANAS-CASE: Her kan du læse, hvorfor vi siger og mener, at systematisk marketing i en videnstung B2B-virksomhed virker. Endda underbygget af noget, som en del kommunikationsindsatser savner: konkrete...