Årets Kommunikations-studerende hedder Nikolas

Publico uddelte i lørdags prisen til "Årets Kommunikationsstuderende" på Aarhus BSS. Nikolas Rønholt læser blot på 3. semester, men har allerede præsteret meget.

Fra jobopslag til afslag: 4 trin i den gode proces

Hvad gør du, når du har skrevet det perfekte jobopslag, og ansøgningerne vælter ind? Du investerer tid i at give alle kandidater en god oplevelse. Det er nemlig god employer branding.

Seminar om employer branding (København)

Med 35.171 ubesatte stillinger og stadigt stigende konjunkturer bliver det kun sværere at skaffe kvalificeret arbejdskraft. Måske overvejer du, om din virksomhed skal skabe et employer brand. I så ...

Kender du "Årets Kommunikationsstuderende"?

Publico er igen i år sponsor for "Årets Kommunikations-studerende" ved award-showet Den Gyldne Fugl på Aarhus BSS. Så hvis du kender vedkommende, er det nu, du skal tippe. 

Ny juniorkonsulent i Publico

Signe Sundbæk Ahler er ny juniorkonsulent i Publico Kommunikation. Vi har simpelthen valgt at ansætte Signe, inden hun skal i praktik hos os!

Ringkøbing-Skjern Kommune er Danmarks ledigheds-duks 

Ringkøbing-Skjern Kommune har en ledighed på blot 2,4 pct. En af mange styrker, som Publico i samarbejde med kommunens erhvervsråd markedsfører i den erhvervsbranding-indsats, som vi ruller ud for ...

Erhvervs-branding ved DM i skills

Ringkøbing-Skjern Kommunes Erhvervsråd deltager på DM i skills, fordi de unge mennesker på messen måske er fremtidens medarbejdere og ledere i nogle af kommunens mange virksomheder.

Er du Publicos nye inbound marketing-konsulent?

Har du lyst til at have hænderne dybt nede i inbound-maskinen?

Rekruttering: Hvad motiverer ansøgere

Employer branding: De eftertragtede kandidater stiller krav til deres næste arbejdsplads. Men personalegoder og fleksible arbejdstider er ikke det vigtigste for dem. 

Det gode jobopslag: Her er 5 fejl, du skal undgå

Når du vil tiltrække de helt rigtige kandidater med det gode jobopslag, er der især fem fejl, du ikke må begå. Se, om du begår de fem mest typiske fejl i jobopslaget – og bliv klogere på, hvordan d...