Få en hestesko ind i kommunikationsbranchen

Netværksgruppen 30 Something har skrevet en e-bog, der giver en kærlig intro til kommunikationsfaget. Bogen er på 280 sider og helt gratis – ikke så meget som en mailadresse koster den.

Mød Publico på Company Day hos CA i Aarhus

Onsdag den 24. april 2019 kan du møde Publico og en række andre virksomheder, der beskæftiger højtuddannede medarbejdere, til Company Day hos CA i Aarhus.

Hvad består dit employer brand egentlig af?

Hvis jeres employer brand skal være stærkt og attraktivt, skal det integrere omverdenens opfattelse af virksomheden, dine kollegers opfattelse og ledelsens mål for virksomheden.

Sådan gør du kollegerne til ambassadører

Medarbejderne er virksomhedens bedste reklamesøjle. Derfor er employee advocacy et effektivt redskab til rekruttering af de bedste talenter.

At være eller ikke at være.. altså praktikant

Vores to efterårspraktikanter, Signe og Frederik, har nu afsluttet deres projektorienterede forløb hos Publico. Det betyder dog ikke, at vi slipper dem helt. De fortsætter nemlig som juniorkonsulen...

JYSK søsætter employee advocacy-program

JYSK er kendt for sine gode tilbud og for gode detailjobs. JYSK er knap så kendt for sine spændende it-jobs. Det skal et nyt ambassadørprogram lave om på.

Hvorfor skulle jeg søge job i din virksomhed?

Svaret på det spørgsmål skal din employer value proposition (EVP) give. Den beskriver skarpt de fordele og styrker, som din målgruppe finder mest attraktive ved din virksomhed – og som du derfor sk...

Årets Kommunikations-studerende hedder Nikolas

Publico uddelte i lørdags prisen til "Årets Kommunikationsstuderende" på Aarhus BSS. Nikolas Rønholt læser blot på 3. semester, men har allerede præsteret meget.

Sådan finder talenterne frem til jer

Hvis I vil tiltrække de bedste talenter, må I først og fremmest sørge for, at de ser jeres jobopslag. Overvej grundigt, hvilke kanaler I vil bruge i jeres rekruttering. Her får du et bud på tre opl...

Fra jobopslag til afslag: 4 trin i den gode proces

Hvad gør du, når du har skrevet det perfekte jobopslag, og ansøgningerne vælter ind? Du investerer tid i at give alle kandidater en god oplevelse. Det er nemlig god employer branding.