Det er på tide, vi skriver bedre jobopslag part 2

De fleste danske jobopslag er decideret dårligt skrevet. I anden del af mini-føljetonen lærer du, hvad jobsøgerne egentlig ønsker (og mangler) i dine jobopslag. Du får også en guide til at hæve dig...

Det er på tide, vi skriver bedre jobopslag part 1

De fleste danske jobopslag er decideret dårligt skrevet. Der er især 3 typiske fejl, der går igen. I første del af mini-føljetonen lærer du at undgå de 3 dødsfælder(!) i jobopslag, og du får værktø...

Gå-hjem-møde om employer branding for konsulent-typer

Dansk Erhverv inviterer til gratis BusinessTalk i Aarhus tirsdag den 17. december kl. 15-17. Temaet er employer branding for vidensservice-branchen. Oplægsholder er Uffe Lyngaae.

Hvem bliver "Årets Kommunikationsstuderende"?

Publico er for 4. år i træk sponsor for kategorien "Årets Kommunikationsstuderende" ved award-showet Den Gyldne Fugl på Aarhus BSS. Mød de tre nominerede her.

At være eller ikke at være.. altså praktikant

Tidligere praktikant og nuværende digital konsulent, Signe, har gjort sig et par refleksioner om, hvorfor man som studerende bør tilvælge et praktikforløb. Og ikke mindst, hvorfor man bør vælge et ...

Tre fordomme, nyuddannede har om bureau-jobs

Et job i bureaubranchen er en hed drøm for mange – særligt nyuddannede. Men hvad gemmer der sig på bag bureaudøren? Og stemmer det overens med den magiske og mystiske udstråling, bureauer kan have?...

Få en hestesko ind i kommunikationsbranchen

Netværksgruppen 30 Something har skrevet en e-bog, der giver en kærlig intro til kommunikationsfaget. Bogen er på 280 sider og helt gratis – ikke så meget som en mailadresse koster den.

Mød Publico på Company Day hos CA i Aarhus

Onsdag den 24. april 2019 kan du møde Publico og en række andre virksomheder, der beskæftiger højtuddannede medarbejdere, til Company Day hos CA i Aarhus.

Hvad består dit employer brand egentlig af?

Hvis jeres employer brand skal være stærkt og attraktivt, skal det integrere omverdenens opfattelse af virksomheden, dine kollegers opfattelse og ledelsens mål for virksomheden.

Sådan gør du kollegerne til ambassadører

Medarbejderne er virksomhedens bedste reklamesøjle. Derfor er employee advocacy et effektivt redskab til rekruttering af de bedste talenter.