5 tips: Sådan kommer du i gang med at effekt-måle

Her er guiden til dig, der får grå hår over måle-disciplinen – men som godt kan se fidusen i at sætte tal på effekten af jeres kommunikation.

B2B-virksomhedens værktøjskasse: Sæt content marketing i system

Når B2B-virksomheder vil måle effekten af content marketing -indsatsen, skal såvel indhold som arbejde sættes i system med de rette værktøjer. Her får du et udvalg af de enten gratis eller billige ...

20 Excel-tips, enhver marketing-type bør kende

Arbejdet med kundelister, lead-opgørelser eller nyhedsbrevstatistik i Excel kan være frustrerende for enhver kommunikatør med en sproglig studentereksamen. Derfor giver vi dig her 20 uundværlige ti...

Topleder, værdien af jeres marketingindsats kan og skal måles

Er du CEO i en mellemstor dansk virksomhed? Og er du træt af kun at få målt kommunikation i Facebook-likes og website-klik – hvis effekten overhovedet dokumenteres? Her er seks pointer, du bør tale...

E-mail marketing anno 2018: Guld for statistik-nørder

Savner du et solidt sammenligningsgrundlag for jeres e-mail marketing? Så er der hjælp at hente i en ny benchmark-rapport fra IBM.

10 Excel-tips, enhver marketing-type bør kende

Arbejdet med kundelister, lead-opgørelser eller nyhedsbrevstatistik i Excel kan være frustrerende for enhver kommunikatør med en sproglig studentereksamen. Derfor giver vi dig her 10 uundværlige ti...

SMART Goals – sådan sætter du smarte mål

Når du skal måle effekten af content marketing-indsatsen, bør du tænke i SMART-mål. Så kan du bruge dem til at justere og prioritere dine indsatser. Vi forklarer, hvordan du kommer igang her.

Sådan måler du loyalitet

Der er mange muligheder for at måle effekten af content marketing. Loyale kunder er ambassadører for din virksomhed. Men hvordan måler du kundernes loyalitet?

5 fejl, B2B-virksomheder skal undgå, når de måler kommunikationen

Som kommunikationsansvarlig i en B2B-virksomhed har du sikkert flere gange oplevet, at chefen eller dine kolleger i salg vil have solid dokumentation for effekten af jeres kommunikation og content ...

Partners in crime: Opeepl

Opeepl er Publicos faste samarbejdspartner, når vi skal bruge lynhurtige befolkningsundersøgelser, der genererer værdifuld målgruppe- og forbrugerindsigt.