Måling: Rammer du hovedet på sømmet i byggebranchen?

Her får du en guide til at måle effekten af din kommunikation til målgrupper i byggebranchen. Du er naturligvis velkommen som medlæser, uanset hvilken branchekode du operer under.

Sådan gik Publico fra 1.800 til 14.168 månedlige webbesøg på 3 år

ANANAS-CASE: Her kan du læse, hvorfor vi siger og mener, at systematisk marketing i en videnstung B2B-virksomhed virker. Endda underbygget af noget, som en del kommunikationsindsatser savner: konkrete...

5 tips: Sådan kommer du i gang med at effekt-måle

Her er guiden til dig, der får grå hår over måle-disciplinen – men som godt kan se fidusen i at sætte tal på effekten af jeres kommunikation.

B2B-virksomhedens værktøjskasse: Sæt content marketing i system

Når B2B-virksomheder vil måle effekten af content marketing -indsatsen, skal såvel indhold som arbejde sættes i system med de rette værktøjer. Her får du et udvalg af de enten gratis eller billige vær...

20 Excel-tips, enhver marketing-type bør kende

Arbejdet med kundelister, lead-opgørelser eller nyhedsbrevstatistik i Excel kan være frustrerende for enhver kommunikatør med en sproglig studentereksamen. Derfor giver vi dig her 20 uundværlige tips,...

Topleder, værdien af jeres marketingindsats kan og skal måles

Er du CEO i en mellemstor dansk virksomhed? Og er du træt af kun at få målt kommunikation i Facebook-likes og website-klik – hvis effekten overhovedet dokumenteres? Her er seks pointer, du bør tale me...

E-mail marketing anno 2018: Guld for statistik-nørder

Savner du et solidt sammenligningsgrundlag for jeres e-mail marketing? Så er der hjælp at hente i en ny benchmark-rapport fra IBM.

10 Excel-tips, enhver marketing-type bør kende

Arbejdet med kundelister, lead-opgørelser eller nyhedsbrevstatistik i Excel kan være frustrerende for enhver kommunikatør med en sproglig studentereksamen. Derfor giver vi dig her 10 uundværlige tips,...

SMART Goals – sådan sætter du smarte mål

Når du skal måle effekten af content marketing-indsatsen, bør du tænke i SMART-mål. Så kan du bruge dem til at justere og prioritere dine indsatser. Vi forklarer, hvordan du kommer igang her.

Sådan måler du loyalitet

Der er mange muligheder for at måle effekten af content marketing. Loyale kunder er ambassadører for din virksomhed. Men hvordan måler du kundernes loyalitet?