So many platforms, so little time. Hvis du sidder med ansvaret for din arbejdsplads’ strategi for sociale medier, har du helt sikkert siddet og svedt over diverse posts, der ikke performer, eller lang...
Vores dygtige digitale konsulent, Diana, går på barsel midt i juni. Derfor søger vi nu en barselsvikar, der kan hjælpe os med betalte kampagner på primært LinkedIn, Facebook og Instagram.
Hvordan måler I egentlig jeres SoMe-succeser? Og gør I det overhovedet? Alt for mange virksomheder sylter deres sociale platforme eller kører for meget på autopilot, men med ganske få greb, kan du fak...
Her får du en guide til at måle effekten af din kommunikation til målgrupper i byggebranchen. Du er naturligvis velkommen som medlæser, uanset hvilken branchekode du operer under.
ANANAS-CASE: Her kan du læse, hvorfor vi siger og mener, at systematisk marketing i en videnstung B2B-virksomhed virker. Endda underbygget af noget, som en del kommunikationsindsatser savner: konkrete...
Her er guiden til dig, der får grå hår over måle-disciplinen – men som godt kan se fidusen i at sætte tal på effekten af jeres kommunikation.
Når B2B-virksomheder vil måle effekten af content marketing -indsatsen, skal såvel indhold som arbejde sættes i system med de rette værktøjer. Her får du et udvalg af de enten gratis eller billige vær...
Er du CEO i en mellemstor dansk virksomhed? Og er du træt af kun at få målt kommunikation i Facebook-likes og website-klik – hvis effekten overhovedet dokumenteres? Her er seks pointer, du bør tale me...
Savner du et solidt sammenligningsgrundlag for jeres e-mail marketing? Så er der hjælp at hente i en ny benchmark-rapport fra IBM.