Indsaml permissions på Facebook

Kæmper du med at få permissions til dit nyhedsbrev, og har du en formodning om, at din målgruppe er på Facebook? Så bør du se nærmere på Facebook Lead Ads.

Sådan optimerer du eventkommunikation med automatiserede e-mails

Her er tre typer af automatiserede e-mail-flow, du kan lave før, under og efter et event, der optimerer udbyttet af jeres event i form af flere deltagere og leads.

8 tips for B2B-typer til at få mere værdi ud af e-mail marketing

E-mail marketing, Lead nurturing, Permission-indsamling, Nyhedsbrev, B2B, Content marketing. Vi gennemgår det hele her.

Når permission-indsamling bliver et motiverende internt projekt

Ved hjælp af en intern konkurrence har Riisfort A/S formået at øge antallet af nyhedsbrevsmodtagere og samtidig forbedret samarbejdet mellem salg og marketing. Nysgerrig? Se, hvordan her.

E-mail marketing anno 2018: Guld for statistik-nørder

Savner du et solidt sammenligningsgrundlag for jeres e-mail marketing? Så er der hjælp at hente i en ny benchmark-rapport fra IBM.

Seminar: E-mail marketing for B2B

Tag med til Publicos morgenseminar, og hør, hvorfor (og ikke mindst hvordan) du stadig skal bruge e-mail marketing i dit content marketing-mix.

Inspiration til B2B e-mail marketing fra journalistens værktøjskasse

Jo, de journalistisk dyder gælder også i B2B-marketing. Hent inspiration i journalistens værktøjskasse, når du skriver til dine nyhedsbreve og øvrige marketing-indsatser. Vi har udvalgt de bedste v...

Disse fejl skal du undgå i din B2B e-mail marketing

E-mail marketing er fyldt med risici for at begå fejl, der sender dine mails på livslangt ophold i modtagernes ulæst-mappe. Vi har samlet 5 af de vigtigste fejl, du skal undgå.

Få 3 inspirerende eksempler på B2B e-mail marketing

I syndfloden af e-mails, der ryger gennem Danmark hver dag, er der faktisk små perler, der vækker opmærksomhed, er ventet med glæde eller pirrer nysgerrigheden. Vi har samlet nogle gode eksempler p...

7 tips til perfekte emnefelter på dine e-mails

Dine e-mails bliver ikke læst, hvis emnefeltet ikke fanger modtageren. Vi giver et par fif til, hvordan dine emnelinjer bliver uimodståelige.