De fleste af os vil gerne se antallet af tilmeldinger til vores nyhedsbrev og øvrige e-mail marketing vokse eksplosivt. Men hvordan gør du i praksis? Her får du 6 skarpe metoder (plus et bonus-tip), d...
Konkurrencen i dine ønskekunders indbakke er stor. Vi viser dig her, hvordan du gennem segmentering og personalisering kan målrette din kommunikation, så den bliver mere relevant for dine modtagere.
De fleste virksomheder sender stadig det klassiske e-mail nyhedsbrev til eksisterende og potentielle kunder. Desværre ender en stor del af dem i mappen med ulæste mails. Vi har samlet fire af de vigti...
Hvornår har du sidst givet dit e-mail marketing-setup en grundig forårsrengøring? Hvis det er længe siden, får du her sæbe, kost og spand i form af tre flows, der er uundværlige for dig som B2B’er.
Er din e-mail marketingstrategi kun halvt færdigbagt, er det måske, fordi det kan være uoverskueligt at få styr på alle de vigtige elementer og få sat dem i proces. Derfor har vi udarbejdet en strateg...
Hvis du har oplevelsen af, at dine digitale nyhedsbreve ryger direkte i modtagerens papirkurv, er det måske på tide at gentænke formen på dine e-mails. Et godt tip er at invitere dine modtagere til re...
Her highlighter vi de vigtigste guldkorn fra Danmarks store inspirations- og netværksdag for e-mail-nørder, så du bliver dus med de nyeste trends inden for e-mail marketing.
E-mail marketing anno 2019: Her får du 9 tips til flere kliks, konverteringer og kunder fra henholdsvis tekstforfatteren, konsulenten og den digitale rådgiver.
Kæmper du med at få permissions til dit nyhedsbrev, og har du en formodning om, at din målgruppe er på Facebook? Så bør du se nærmere på Facebook Lead Ads.