Hvornår er det bedst at distribuere din pressehistorie?

Du har helt styr på indholdet i din pressemeddelelse, og du har også gjort dig overvejelser om relevante medier, men hvornår skal du kontakte medier og journalister? Timing afhænger af en række parame...

Vind dine ønskekunders hjerte med Account Based Marketing

Account based marketing er en effektiv metode til at skabe salgsresultater for B2B-virksomheder – med specifikke ønske-kunder. Her får du en introduktion til ABM-metoden.

Snapchat for business? LinkedIn udruller nyt format til stories

Du kender det fra Snapchat, Instagram og Facebook. Men hvad kan story-formatet på LinkedIn? Her får du vores bud på, hvad B2B-virksomheder kan bruge LinkedIn Stories til, når funktionen bliver udrulle...

Annonce-priser: En digital silver lining i en corona-tid? 📉

Intet er, som det plejer – corona påvirker alt. Også det faglige arbejde som kommunikatør. Men på et enkelt område, nemlig annonce-priser, synes der at være en lille upside på krisen. 

Hvad 5 datinghacks kan lære dig om at SEO-optimere dine tekster

Uanset om du i øjeblikket er aktiv i datinggamet, eller du i det mindste kan huske følelsen af fugtige håndflader og lunken bourgogne, får du her svaret på, hvad fem datinghacks kan lære dig om at opt...

Instagram for B2B: 5 trin til succes

B2B-virksomheder kan også bruge Instagram. Jo de kan. Men hvis Instagram skal være en kanal til at vækste din virksomhed, øge din omsætning eller positionere din virksomhed på en bestemt måde, skal du...

Certificeret HubSpot Gold Partner og Google Partner

Fik vi egentlig sagt, at vi er certificeret HubSpot Silver Gold Partner og Google Partner? Det er faktisk dit bevis på, at vi ved, hvad vi snakker om (og gør), når vi vil give dit indhold digitalt liv...

Nu kan du generere leads direkte i dine Google-annoncer

Google Ads tilbyder nu Formularudvidelser (stadig i beta). Det betyder, at du kan konvertere leads direkte i dine annoncer, som du kender det fra Facebook Lead Ads og LinkedIn Lead Gen Forms.

Mini-udbud: Erhvervsstyrelsen valgte Publico til EU-kampagne

Publico skal i gang med at udvikle en kampagne om EU’s strukturfonde i Danmark. Formålet er at løfte kendskabet til strukturfondene og bidrage til en positiv opfattelse af EU’s arbejde for samhørighed...

Hold lidt mere kæft på Facebook...

…eller spids pennen. En halvhjertet indsats på Facebook er i bedste fald spild af tid og penge. Hvis Facebook skal være en del af jeres marketing-mix, så fokuser på jeres bedste indhold og lad det lig...