På Publicos seneste webinar (december 2020) gjorde vi status på content marketing netop nu. Denne gang handler det om at få indholdet helt ud til målgrupperne for din B2B-virksomhed. Ses vi?
4 ud af 10 Facebook-annoncer forlader aldrig læringsfasen. Facebook vil fra 2021 derfor begrænse antallet af annoncer, du kan køre på én gang. Det giver god mening, synes vi. Læs her, hvorfor. Og b...
Nyhedsbureauet Ritzau er oplagt at tænke ind i din pressestrategi, fordi dine budskaber kommer i mange redaktionelle medier. Læs herunder, hvordan det lykkedes Experian at få 90 omtaler med blot én...
Som ny i annonceland kan det for mange virke en kende uoverskueligt at gennemskue opbygningen af en Facebook-kampagne i Annonceadministrator. Der er nemlig mange knapper og indstillinger, og hvorda...
Hvis din virksomhed er på Facebook, bør du bruge Facebook Business Manager. Det er et genialt værktøj, der sørger for, at din virksomheds Facebook-aktiver er samlet på en sikker og organiseret måde...
Er du usikker på, om du skal booste dit Facebook-opslag via den blå promover-knap eller om du skal oprette din annonce via Annonceadministrator i Facebook Business Manager? Vi guider dig her igenne...
Du har helt styr på indholdet i din pressemeddelelse, og du har også gjort dig overvejelser om relevante medier, men hvornår skal du kontakte medier og journalister? Timing afhænger af en række par...
Account based marketing er en effektiv metode til at skabe salgsresultater for B2B-virksomheder – med specifikke ønske-kunder. Her får du en introduktion til ABM-metoden.
Du kender det fra Snapchat, Instagram og Facebook. Men hvad kan story-formatet på LinkedIn? Her får du vores bud på, hvad B2B-virksomheder kan bruge LinkedIn Stories til, når funktionen bliver udru...
Intet er, som det plejer – corona påvirker alt. Også det faglige arbejde som kommunikatør. Men på et enkelt område, nemlig annonce-priser, synes der at være en lille upside på krisen.