Vores dygtige digitale konsulent, Diana, går på barsel midt i juni. Derfor søger vi nu en barselsvikar, der kan hjælpe os med betalte kampagner på primært LinkedIn, Facebook og Instagram.
Hvordan måler I egentlig jeres SoMe-succeser? Og gør I det overhovedet? Alt for mange virksomheder sylter deres sociale platforme eller kører for meget på autopilot, men med ganske få greb, kan du fak...
Hvilke typer indhold skal du satse på, og hvor giver dine marketingkroner mest værdi i det kommende år? Vi har tygget os igennem indsigterne fra HubSpots årlige State of Inbound Marketing Report og sa...
Er din e-mail marketingstrategi kun halvt færdigbagt, er det måske, fordi det kan være uoverskueligt at få styr på alle de vigtige elementer og få sat dem i proces. Derfor har vi udarbejdet en strateg...
Du skal træffe mange valg, når du sætter en betalt kampagne op på sociale medier. Et af dem handler om din kampagnes målsætning. I dette indlæg kigger vi på, hvordan du i fire steps vælger den rette m...
Mangler du et kreativt annonceinput? Eller inspiration fra de virksomheder du til dagligt beundrer? Her finder du en genvej til at se de aktive annoncer, som en virksomhed kører på Facebook og Instagr...
Podcast møder Facebook-gruppe møder radio møder paneldebat møder online konference. Vi snakker selvfølgelig om det lydbaserede (og hypede) sociale medie, Clubhouse. Men hvad er det, klubhuset kan? Få ...
4 ud af 10 Facebook-annoncer forlader aldrig læringsfasen. Facebook vil fra 2021 derfor begrænse antallet af annoncer, du kan køre på én gang. Det giver god mening, synes vi. Læs her, hvorfor. Og bliv...
Nyhedsbureauet Ritzau er oplagt at tænke ind i din pressestrategi, fordi dine budskaber kommer i mange redaktionelle medier. Læs herunder, hvordan det lykkedes Experian at få 90 omtaler med blot én hi...
Som ny i annonceland kan det for mange virke en kende uoverskueligt at gennemskue opbygningen af en Facebook-kampagne i Annonceadministrator. Der er nemlig mange knapper og indstillinger, og hvordan e...