Facebook-annoncering: Derfor er læringsfasen (learning phase) vigtig

4 ud af 10 Facebook-annoncer forlader aldrig læringsfasen. Facebook vil fra 2021 derfor begrænse antallet af annoncer, du kan køre på én gang. Det giver god mening, synes vi. Læs her, hvorfor. Og b...

PR-distribution: Sådan fik Experian 90 omtaler ud af én pressemeddelelse

Nyhedsbureauet Ritzau er oplagt at tænke ind i din pressestrategi, fordi dine budskaber kommer i mange redaktionelle medier. Læs herunder, hvordan det lykkedes Experian at få 90 omtaler med blot én...

Forstå Facebook-kampagnens tre niveauer i Annonceadministrator

Som ny i annonceland kan det for mange virke en kende uoverskueligt at gennemskue opbygningen af en Facebook-kampagne i Annonceadministrator. Der er nemlig mange knapper og indstillinger, og hvorda...

Sådan opretter du en Facebook Business Manager

Hvis din virksomhed er på Facebook, bør du bruge Facebook Business Manager. Det er et genialt værktøj, der sørger for, at din virksomheds Facebook-aktiver er samlet på en sikker og organiseret måde...

Facebook-annoncering: Boost-knap eller Business Manager?

Er du usikker på, om du skal booste dit Facebook-opslag via den blå promover-knap eller om du skal oprette din annonce via Annonceadministrator i Facebook Business Manager? Vi guider dig her igenne...

Hvornår er det bedst at distribuere din pressehistorie?

Du har helt styr på indholdet i din pressemeddelelse, og du har også gjort dig overvejelser om relevante medier, men hvornår skal du kontakte medier og journalister? Timing afhænger af en række par...

Vind dine ønskekunders hjerte med account based marketing

Account based marketing er en effektiv metode til at skabe salgsresultater for B2B-virksomheder – med specifikke ønske-kunder. Her får du en introduktion til ABM-metoden.

Snapchat for business? LinkedIn udruller nyt story-format

Du kender det fra Snapchat, Instagram og Facebook. Men hvad kan story-formatet på LinkedIn? Her får du vores bud på, hvad B2B-virksomheder kan bruge LinkedIn Stories til, når funktionen bliver udru...

Annonce-priser: En digital silver lining i en corona-tid? 📉

Intet er, som det plejer – corona påvirker alt. Også det faglige arbejde som kommunikatør. Men på et enkelt område, nemlig annonce-priser, synes der at være en lille upside på krisen. 

Er du Publicos nye PPC- og SEO-konsulent?

Er Google Ads din turf, og drømmer du i kunderejser? Får du usexede nicheprodukter til at toppe Googles SERP? (Bare stop her, hvis du slog det op). Og kan du oversætte PPC, SEM og andre frække fork...