9 aktuelle marketing-tendenser, du skal kende i 2022

Hvilke typer indhold skal du satse på, og hvor giver dine marketingkroner mest værdi i det kommende år? Vi har tygget os igennem indsigterne fra HubSpots årlige State of Inbound Marketing Report og sa...

Guide: Sådan får du mere ud af din e-mail marketingstrategi

Er din e-mail marketingstrategi kun halvt færdigbagt, er det måske, fordi det kan være uoverskueligt at få styr på alle de vigtige elementer og få sat dem i proces. Derfor har vi udarbejdet en strateg...

Sådan vælger du en målsætning til din annoncering på sociale medier

Du skal træffe mange valg, når du sætter en betalt kampagne op på sociale medier. Et af dem handler om din kampagnes målsætning. I dette indlæg kigger vi på, hvordan du i fire steps vælger den rette m...

SoMe hack: Sådan lurer du dine konkurrenters annoncetricks af

Mangler du et kreativt annonceinput? Eller inspiration fra de virksomheder du til dagligt beundrer? Her finder du en genvej til at se de aktive annoncer, som en virksomhed kører på Facebook og Instagr...

Det nye klubhus: Sådan kommer du i gang på ♣️🏠 (Clubhouse)

Podcast møder Facebook-gruppe møder radio møder paneldebat møder online konference. Vi snakker selvfølgelig om det lydbaserede (og hypede) sociale medie, Clubhouse. Men hvad er det, klubhuset kan? Få ...

Facebook-annoncering: Derfor er læringsfasen (learning phase) vigtig

4 ud af 10 Facebook-annoncer forlader aldrig læringsfasen. Facebook vil fra 2021 derfor begrænse antallet af annoncer, du kan køre på én gang. Det giver god mening, synes vi. Læs her, hvorfor. Og bliv...

PR-tip: Sådan fik Experian 90 omtaler ud af én pressemeddelelse

Nyhedsbureauet Ritzau er oplagt at tænke ind i din pressestrategi, fordi dine budskaber kommer i mange redaktionelle medier. Læs herunder, hvordan det lykkedes Experian at få 90 omtaler med blot én hi...

Forstå Facebook-kampagnens tre niveauer i Annonceadministrator

Som ny i annonceland kan det for mange virke en kende uoverskueligt at gennemskue opbygningen af en Facebook-kampagne i Annonceadministrator. Der er nemlig mange knapper og indstillinger, og hvordan e...

Sådan opretter du en Facebook Business Manager

Hvis din virksomhed er på Facebook, bør du bruge Facebook Business Manager. Det er et genialt værktøj, der sørger for, at din virksomheds Facebook-aktiver er samlet på en sikker og organiseret måde. I...

Facebook-annoncering: Boost-knap eller Business Manager?

Er du usikker på, om du skal booste dit Facebook-opslag via den blå promover-knap eller om du skal oprette din annonce via Annonceadministrator i Facebook Business Manager? Vi guider dig her igennem d...