ESG, SDG, CSR – OMG! Du kan plukke forkortelser på alle hylder, når du skal fortælle om virksomhedens arbejde med bæredygtighed. Vigtigere er dog, at du kommunikerer strategisk og ærligt.
Pas på med at bruge ordet ”bæredygtig”, hvis du vil kommunikere om miljømæssig, social og økonomisk ansvarlighed. Det er nemlig svært at kalde dit produkt eller virksomhed for bæredygtigt uden at vild...
23. juni 2022
Det kan virke som en stor (og bekostelig) mundfuld for en SMV at vove sig ud i at inkorporere FNs 17 Verdensmål i virksomhedens strategi. Men der er faktisk gode forretningsmæssige argumenter for at g...
6. april 2022
Se videoen, hvor direktør og kommunikationsrådgiver Uffe Lyngaae viser en af de modeller for strategisk kommunikation, som Publico oftest tager i brug.
10. juni 2019
Om kort tid afslutter mange virksomheder deres regnskabsår 2018. Det betyder, at mange nu for første gang skal (som i SKAL) redegøre for deres samfundsansvar – eller for manglen på samme.
18. oktober 2018
Se denne video, hvor Liv fra Publico forklarer, hvorfor det er en god idé at kommunikere om CSR.
26. oktober 2013
Kom godt i gang med CSR med kommunikationsrådgiver Liv Andersen.
22. august 2013