De 9 bud: Sådan skriver du et guddommeligt LinkedIn-indlæg

Nu er det slut med at lave indlæg, ingen ser, ingen bryder sig om, og som ingen gider engagere sig i. Du får nemlig én-gang-for-alle-guiden til at skrive guddommelige LinkedIn-indlæg. Der er 9 bud ...

5-trins-guide: Tone of Voice for B2B-brands

Skab synlighed og sympati med en virksomhedsstemme, der skiller dig ud fra dine slipsebærende (og lidt mere tilbageholdende) B2B-konkurrenter.

Sådan skriver du bedre B2B-tekster til læsere, der egentlig hellere vil scrolle på Insta

Hvis du skriver tekster til læsere, er denne artikel relevant for dig. Du får 4 enkle skrivetips, der gør dig i stand til at skrive bedre tekster til modvillige læsere. Fordi hamstervideo. 

Hvad 5 datinghacks kan lære dig om at SEO-optimere dine tekster

Uanset om du i øjeblikket er aktiv i datinggamet, eller du i det mindste kan huske følelsen af fugtige håndflader og lunken bourgogne, får du her svaret på, hvad fem datinghacks kan lære dig om at ...

Det er på tide, vi skriver bedre jobopslag part 2

De fleste danske jobopslag er decideret dårligt skrevet. I anden del af mini-føljetonen lærer du, hvad jobsøgerne egentlig ønsker (og mangler) i dine jobopslag. Du får også en guide til at hæve dig...

Det er på tide, vi skriver bedre jobopslag part 1

De fleste danske jobopslag er decideret dårligt skrevet. Der er især 3 typiske fejl, der går igen. I første del af mini-føljetonen lærer du at undgå de 3 dødsfælder(!) i jobopslag, og du får værktø...

Sådan prikker du hul på skrivebylden

Der er to årsager til, hvorfor du ikke får skrevet lige så meget, som du gerne vil. I dette indlæg får du løsningen til at få hul på skrivebylden – og du får vores copywriters tretrinsmodel til at ...