Pas på med at bruge ordet ”bæredygtig”, hvis du vil kommunikere om miljømæssig, social og økonomisk ansvarlighed. Det er nemlig svært at kalde dit produkt eller virksomhed for bæredygtigt uden at vild...
Tap ind i Jungs 12 arketyper, og pust liv i dit brands personlighed. Definerer du, hvordan dit brand taler, kan du påvirke, hvad brandet får dine kunder til at føle. Og DET er godt for business.
Nyhedstrekanten er en skabelon til at opbygge historier med. Journalister bruger den i nyhedsartikler, men den kan bør også bruges i blogindlæg, SoMe-posts og i samtaler mellem mor og søn.
Nu er det slut med at lave indlæg, ingen ser, ingen bryder sig om, og som ingen gider engagere sig i. Du får nemlig én-gang-for-alle-guiden til at skrive guddommelige LinkedIn-indlæg. Der er 9 bud at ...
Skab synlighed og sympati med en virksomhedsstemme, der skiller dig ud fra dine slipsebærende (og lidt mere tilbageholdende) B2B-konkurrenter.
Hvis du skriver tekster til læsere, er denne artikel relevant for dig. Du får 4 enkle skrivetips, der gør dig i stand til at skrive bedre tekster til modvillige læsere. Fordi hamstervideo.
Uanset om du i øjeblikket er aktiv i datinggamet, eller du i det mindste kan huske følelsen af fugtige håndflader og lunken bourgogne, får du her svaret på, hvad fem datinghacks kan lære dig om at opt...
De fleste danske jobopslag er decideret dårligt skrevet. I anden del af mini-føljetonen lærer du, hvad jobsøgerne egentlig ønsker (og mangler) i dine jobopslag. Du får også en guide til at hæve dig ov...
De fleste danske jobopslag er decideret dårligt skrevet. Der er især 3 typiske fejl, der går igen. I første del af mini-føljetonen lærer du at undgå de 3 dødsfælder(!) i jobopslag, og du får værktøjer...
Der er to årsager til, hvorfor du ikke får skrevet lige så meget, som du gerne vil. I dette indlæg får du løsningen til at få hul på skrivebylden – og du får vores copywriters tretrinsmodel til at skr...