Internettet flyder med e-bøger, blogposts, infografikker og explainer-videoer. Måske er du selv trofast leverandør til den store, brusende content-flod? Men er du opmærksom på, om dit indhold bidrager...
Du har sikkert hørt det før: Kold kanvas er spild af tid. For seriøse B2B-virksomheder er det sjældent realistisk at lukke en ordre her og nu. Det handler i stedet om at starte en salgsproces, hvor ku...
Genbrug, second hand, vintage. Kært barn har mange navne, men der er ingen tvivl om, at det er på mode at genanvende gamle sager. Men vidste du, at det også gælder for content? Læs med og få ny inspir...
Personas er et vigtigt værktøj i jeres kommunikations- og marketingsindsats. Du er nemlig nødt til at kende din målgruppes behov og udfordringer, før du kan målrette din kommunikation. Læs med, og få ...
Hvordan skriver du det bedste vidensindlæg og øger muligheden for at få din virksomhed til at rangere højere på Google? HubSpot har identificeret 23 klassiske fejl, som mange virksomheder begår. Vi ha...
Recessionsmarketing: Hvis du (også) er blevet bedt om at få mere ud af et mindre B2B-marketingbudget i 2023, så er denne artikel en af dem, din chef gerne vil have, at du læser. 😉
Du kender godt den med, at hestehandlerens hund altid trænger til nye tænder. Eller hvordan det nu er. Vi har i hvert fald opdateret vores case-bibliotek her på Publico.dk.
Den totalt konkrete, universelle, nede-på-jorden opskrift på at blive thought leader - den findes ikke. Men læs med her, hvor vi gør forsøget på at komme den lidt nærmere.
Vi har købt en indendørs drone i 2022. Den har fået lov til at filme vores julefilm, hvor budskabet måske nok er lidt mere salesy, end vi plejer at være. Men hey, der er heller ikke hvert år, vi kigge...
Thought leadership er et centralt begreb at forstå, hvis man vil have succes med content marketing. Særligt B2B-virksomheder, der ofte har langvarige relationer med deres kunder, kan profitere af en p...