9 værktøjer, der gør dig klogere på dine målgruppers adfærd

Den gode content marketing-indsats begynder med at forstå dine målgrupper. Med disse ni digitale værktøjer kan du komme rigtig langt i forståelsen af dine målgruppers online-adfærd.

How-to: 6 ingredienser i den gode virtuelle workshop

Drømmer du om at mestre virtuelle workshops, men har hverken professionelt set-up eller teknisk snilde? No problemo. Her får du  6 enkle ingredienser, der bringer dig tættere på at blive virtuel vi...

Online-workshop: Tre tips til at få succes

Corona har vendt vores hverdag og vaner på hovedet. Det seneste år har vi taget digitale kvantespring både på job og i privaten – og undervejs har vores online-tilstedeværelse mødt både nye mulighe...

Persona-tool: Har du styr på dine målgrupper?

HubSpot har udviklet et intuitivt værktøj til udvikling og visualisering af målgruppe-personas. Det er især relevant, hvis du arbejder med content marketing i en B2B-virksomhed.

Guide: Kom i godt i gang med virtuelle workshops

Hvis du gør dig umage, kan dine virtuelle workshops faktisk blive mindst lige så effektive og udbytterige som de fysiske. Vi har samlet vores erfaringer i en guide, som du kan downloade. 

MIT-ingeniørens guide til at øge virksomheders B2B-salg med data

Hvordan vælger man de rette B2B-sælgere og spiller dem gode ved hjælp af data? En MIT-ingeniør, som har udviklet en salgs-accelerations-formel, leverer en del af svaret her.

Guide: Sådan laver du content marketing i 2021

Content marketing går ud på at udvikle, producere og distribuere værdifuldt, relevant og konsistent indhold til en klart defineret målgruppe, og som – hvis udført rigtigt – veksler leads til kunder...

Webinar-nyhed: Content-distribution for B2B-virksomheder

På Publicos seneste webinar (december 2020) gjorde vi status på content marketing netop nu. Denne gang handler det om at få indholdet helt ud til målgrupperne for din B2B-virksomhed. Ses vi?

Webinar-nyhed: Content marketing anno 2020

På grund af corona-restriktioner har vi aflyst vores planlagte seminar om content marketing. Den gode nyhed er, at vi har tryllet seminaret om til et 40-minutters webinar, der går ned 8. december.

Klumme: Sådan stjæler SMV'er kirsebær fra de store

Marketing: Danske SMV'er kan tage markedsandele fra større konkurrenter ved at rykke hurtigere på digital markedsføring. Læs Uffes Børsen-klumme med en 4-trins guide til at komme i gang.