Derfor kan din video koste alt mellem ingenting og 1 million

Hvorfor kan prisen på en videoproduktion svinge så meget? Og hvad kan du selv gøre for at holde budgettet nede? Bliv klogere på, hvad der spiller ind, når Publico giver en pris på din videoopgave.

De 9 bud: Sådan skriver du et guddommeligt LinkedIn-indlæg

Nu er det slut med at lave indlæg, ingen ser, ingen bryder sig om, og som ingen gider engagere sig i. Du får nemlig én-gang-for-alle-guiden til at skrive guddommelige LinkedIn-indlæg. Der er 9 bud ...

Derfor er det oplagt at benytte content i pressearbejdet

Mange virksomheder udnytter ikke synergien mellem content og PR. Her får du tre gode grunde til at vride PR-vinkler ud af det gode indhold, I allerede producerer. 

Content marketing: Husker du at kurere din kundes hovedpine?

Dit produkt er fantastisk. Men lad være med introducere det for tidligt i din kundes købsrejse. Hvis du gør det, efterlader du hende med en beslutningsproces, der er lige så besværlig, som at spise...

Vind dine ønskekunders hjerte med account based marketing

Account based marketing er en effektiv metode til at skabe salgsresultater for B2B-virksomheder – med specifikke ønske-kunder. Her får du en introduktion til ABM-metoden.

Hey, byggebranche! Sådan kommer du i gang med content marketing

Her får du en guide til at komme i gang med content marketing, hvis du er arkitekt, producent, ingeniør eller bygherre. Hermed kan du skærpe din kommunikation og få en større bid af bygge-kagen.

Derfor er fokusgrupper et vigtigt værktøj i B2B-virksomhedens metodekasse

Vi svømmer i en stor mængde af data. Alligevel er non-tech-metoden ’fokusgrupper’ hyppigt anvendt i det moderne erhvervsliv. Læs, hvordan B2B-virksomheder kan anvende fokusgrupper til at skærpe der...

Sådan skriver du bedre B2B-tekster til læsere, der egentlig hellere vil scrolle på Insta

Hvis du skriver tekster til læsere, er denne artikel relevant for dig. Du får 4 enkle skrivetips, der gør dig i stand til at skrive bedre tekster til modvillige læsere. Fordi hamstervideo. 

7 grunde til, at B2B-virksomheder bør overveje online-tv 🎥🎬

Forbruget af online-tv er steget markant, siden YouTube blev lanceret. Fagfolk søger nye tendenser, guides samt tips og tricks inden for deres branche. Her får du syv gode grunde til, at B2B-virkso...

Case: Fjernsyn for dig (i byggebranchen) 🎥🎬

Du behøver ikke være professionel youtuber for at have seere, der abonnerer på din YouTube-kanal. Flere B2B-virksomheder ser potentialet i online-tv. Phønix Tag Materialers "Tagkanalen" er en af de...