Persona-skabelon: Zoom ind på dine idealkunder, og bliv en snigskytte i kommunikation

Hvordan får du dit blogindlæg til at tale ind i målgruppens udfordringer? Og hvordan ved du, om din LinkedIn-annonce rammer de rigtige? Med personaer går du fra at skyde med spredehagl til at blive sn...

5 content-marketing-tricks, der skiller dig ud fra mængden

Kampen om digital opmærksomhed er hård. Derfor skal du højere op i træet, hvis du skal høste frugterne. Her er fem tricks, som de færreste content marketing-praktikere bruger ordentligt.

9 værktøjer, der gør dig klogere på dine målgruppers adfærd

Den gode content marketing-indsats begynder med at forstå dine målgrupper. Med disse ni digitale værktøjer kan du komme rigtig langt i forståelsen af dine målgruppers online-adfærd.

How-to: 6 ingredienser i den gode virtuelle workshop

Drømmer du om at mestre virtuelle workshops, men har hverken professionelt set-up eller teknisk snilde? No problemo. Her får du  6 enkle ingredienser, der bringer dig tættere på at blive virtuel virtu...

Online-workshop: Tre tips til at få succes

Corona har vendt vores hverdag og vaner på hovedet. Det seneste år har vi taget digitale kvantespring både på job og i privaten – og undervejs har vores online-tilstedeværelse mødt både nye muligheder...

Persona-tool: Har du styr på dine målgrupper?

HubSpot har udviklet et intuitivt værktøj til udvikling og visualisering af målgruppe-personas. Det er især relevant, hvis du arbejder med content marketing i en B2B-virksomhed.

Guide: Kom i godt i gang med virtuelle workshops

Hvis du gør dig umage, kan dine virtuelle workshops faktisk blive mindst lige så effektive og udbytterige som de fysiske. Vi har samlet vores erfaringer i en guide, som du kan downloade. 

MIT-ingeniørens guide til at øge virksomheders B2B-salg med data

Hvordan vælger man de rette B2B-sælgere og spiller dem gode ved hjælp af data? En MIT-ingeniør, som har udviklet en salgs-accelerations-formel, leverer en del af svaret her.

Guide: Sådan laver du content marketing

Content marketing går ud på at udvikle, producere og distribuere værdifuldt, relevant og konsistent indhold til en klart defineret målgruppe, og som – hvis udført rigtigt – veksler leads til kunder. H...

Klumme: Sådan stjæler SMV'er kirsebær fra de store

Marketing: Danske SMV'er kan tage markedsandele fra større konkurrenter ved at rykke hurtigere på digital markedsføring. Læs Uffes Børsen-klumme med en 4-trins guide til at komme i gang.