Hvad er inbound marketing? Få hele overblikket her

Inbound marketing fokuserer på at tiltrække kunder gennem relevant og nyttigt content og giver værdi i hvert trin i din kundes købsrejse. Vi gennemgår begrebet her.

5 tips til at konvertere dit (bedste) indhold til varme leads

Indhegn dit bedste materiale bag en formular, og konverter din content marketing-indsats til varme leads. Her får du 5 tips til, hvordan du kommer i gang.

8 tips for B2B-typer til at få mere værdi ud af e-mail marketing

E-mail marketing, Lead nurturing, Permission-indsamling, Nyhedsbrev, B2B, Content marketing. Vi gennemgår det hele her.

Det begynder med ’why’: Hvorfor eksisterer jeres virksomhed?

Kan du på 30 sekunder gøre det krystalklart, hvorfor jeres virksomhed eksisterer? Alle virksomheder bør have en kernefortælling, der beskriver eksistensberettigelsen.

Hvad er en kernefortælling? Og hvorfor bør din virksomhed have en?

Kernefortælling, grundfortælling, boilerplate. Det er ikke vigtigt, hvad du kalder den. Men det er vigtigt, at du prioriterer den.

Netværk som en amerikaner - 3 tips til at blive bedre til at netværke

For nogle mennesker virker det helt naturligt at tale med alle til konferencer og netværksmøder. Her får du konkrete værktøjer til, hvordan du starter en samtale, forbereder gode samtaleemner og få...

3 adfærdpsykologiske grunde til at være (mere) aktiv på LinkedIn

Savner du lødige argumenter for at bruge arbejdstid på LinkedIn? Eller vil du bare skyde genvej til at nå dine kommercielle KPI'er? Så skal du læse med her, hvor du får 3 adfærdspsykologiske grunde...

Giv nyt liv til dit gamle content, og få mere Google-kærlighed

Der er al mulig grund til at opfriske og genudgive gammelt content, som I har lagt mange ressourcer i at producere. Her får du en enkel metode i fire trin, der kan hjælpe dig på vej.

Tre-trins-guide til udvikling af personaer

Veludviklede og livagtige personaer er afgørende for målrettet kommunikation. Derfor får du her vores guide til, hvordan du med tre initiativer kan udvikle personaer, som ruster dig til at kommuni...

Redaktørernes tip til pressemeddelelser

Har du brug for et par gode råd til, hvordan din pressemeddelelse lander på redaktørens skrivebord frem for i praktikantens skraldespand? Så bør du læse med her, hvor to redaktører giver hver deres...