Sådan vinkler du dit content efter 8 enkle opskrifter

Som videnstung B2B-virksomhed ligger I inde med ekspertviden, som kan være svært at nedbryde og forklare for personer uden for organisationen. Måske savner du som kommunikationsperson et par nye id...

5 tips: Sådan kommer du i gang med at effekt-måle

Her er guiden til dig, der får grå hår over måle-disciplinen – men som godt kan se fidusen i at sætte tal på effekten af jeres kommunikation.

B2B-virksomhedens værktøjskasse: Sæt content marketing i system

Når B2B-virksomheder vil måle effekten af content marketing -indsatsen, skal såvel indhold som arbejde sættes i system med de rette værktøjer. Her får du et udvalg af de enten gratis eller billige ...

Dine kunder spørger – så svar dog!

B2B-virksomhedens vej til kundens hjerte - og penge - går gennem uddannelse og digital tillidsopbygning. Og de organisationer, der virkelig forstår det, kan skabe sig en afgørende konkurrencemæssig...

Digital B2B-marketing i 2019: Skru op for distributionen

Content og SEO (ja, måske Voice Search) bliver gift. De får et barn sammen, som de døber "betalt annoncering". Det hele dokumenteres på video, som nådesløst fortsætter sin fremmarch. De slår sig ne...

Greatest hits på Publico-bloggen i 2018

GDPR, inbound marketing, kommunikationsstrategi og distribution var nogle af årets læsermagneter på Publico-bloggen. Se hvilke læserhits, du missede på bloggen i 2018 – og få som bonus et par fif t...

Hvad er inbound marketing? Få hele overblikket her

Inbound marketing fokuserer på at tiltrække kunder gennem relevant og nyttigt content og giver værdi i hvert trin i din kundes købsrejse. Vi gennemgår begrebet her.

5 tips til at konvertere dit (bedste) indhold til varme leads

Indhegn dit bedste materiale bag en formular, og konverter din content marketing-indsats til varme leads. Her får du 5 tips til, hvordan du kommer i gang.

8 tips for B2B-typer til at få mere værdi ud af e-mail marketing

E-mail marketing, Lead nurturing, Permission-indsamling, Nyhedsbrev, B2B, Content marketing. Vi gennemgår det hele her.

Det begynder med ’why’: Hvorfor eksisterer jeres virksomhed?

Kan du på 30 sekunder gøre det krystalklart, hvorfor jeres virksomhed eksisterer? Alle virksomheder bør have en kernefortælling, der beskriver eksistensberettigelsen.