Konvertér din it-viden til kundeleads med content marketing

Digitaliseringen har sat ild til it-markedet. Og netop derfor bør I som it-virksomhed sikre jeres plads rundt om bålet med content marketing, hvis I vil veksle kundernes opmærksomhed til tillidsfulde ...

Tjekliste: 6 scenarier, hvor du bør overveje thought leadership

Går du og overvejer, om thought leadership er relevant for din virksomhed? Hvis du kan sætte flueben ved et af punkterne på denne tjekliste, er svaret højst sandsynligt et rungende ”yes, sir”.

Guide til årshjul for B2B-virksomheder

Mangler du en hjælpende hånd til at få overblik over din virksomheds mange aktiviteter, bør du overveje at implementere et årshjul, der i det lange løb både kan skabe struktur og frigive tid. 

Content marketing i byggebranchen: Derfor skal I stå på toget nu

Har du svært ved at overbevise din chef om at satse på content marketing, mens travlheden har været på sit højeste i byggebranchen? Så får du her tre solide argumenter, der (måske) får ham til at åbne...

5 grunde til at du skaber B2B-leads med thought leadership

Kan det egentlig betale sig at starte en thought leadership-indsats? Det korte svar er ja! Hvis du er in-it-to-win-it. Her får du fem gode grunde til, at thought leadership skaber B2B-leads.

Hvad er inbound marketing? Få hele overblikket her

Inbound marketing, som bl.a. er metoden bag den populære CRM-platform HubSpot, fokuserer på at tiltrække kunder gennem relevant og nyttigt content og giver værdi i hvert trin i din kundes købsrejse. V...

Persona-skabelon: Zoom ind på dine idealkunder, og bliv en snigskytte i kommunikation

Hvordan får du dit blogindlæg til at tale ind i målgruppens udfordringer? Og hvordan ved du, om din LinkedIn-annonce rammer de rigtige? Med personaer går du fra at skyde med spredehagl til at blive sn...

5 content-marketing-tricks, der skiller dig ud fra mængden

Kampen om digital opmærksomhed er hård. Derfor skal du højere op i træet, hvis du skal høste frugterne. Her er fem tricks, som de færreste content marketing-praktikere bruger ordentligt.

9 værktøjer, der gør dig klogere på dine målgruppers adfærd

Den gode content marketing-indsats begynder med at forstå dine målgrupper. Med disse ni digitale værktøjer kan du komme rigtig langt i forståelsen af dine målgruppers online-adfærd.

How-to: 6 ingredienser i den gode virtuelle workshop

Drømmer du om at mestre virtuelle workshops, men har hverken professionelt set-up eller teknisk snilde? No problemo. Her får du  6 enkle ingredienser, der bringer dig tættere på at blive virtuel virtu...