Content marketing: Her ligger guldet i din organisation

Den gode historie findes overalt. I virkeligheden behøver du ikke løfte blikket mere end et par grader fra din skærm, før du finder inspiration til organisationens content plan. Vi giver dig gode r...

Skabelon til den gode content-plan: Få kontrol over dit indhold

En velsmurt content-plan er et af de vigtigste styringsredskaber i din hverdag som marketingperson. Her ser vi på, hvad content-planen skal kunne – og hvad du skal huske, for at planen bliver til v...

Podcastanbefalinger til (resten af) dit liv

Trænger du til en faglig vitaminindsprøjtning, mens du er på farten, så find dine headphones frem. For her kommer den ultimative liste med podcastanbefalinger.

SEO i 2019 handler om relevans og kontekst

Google er en enorm magtfaktor i digital markedsføring. Hvis du ikke findes på side 1 på Googles søgeresultatside, går du glip af rigtig meget forretning. I 2019 skal du glemme alt om tvivlsomme nin...

Konfiture til lyttelapperne: Fem glimrende grunde til at lave B2B-podcasts

Hvad end du har kommercielle bagtanker, drømmer om at få lov at nørde i en niche eller gerne vil være hip (eller måske alle tre?), så kan podcasting noget. Også for B2B-virksomheder.

5 tips: Sådan kommer du i gang med video

Video kræver noget andet end det skrevne ord. Her får du Publicos fem bedste tips til, hvordan B2B-virksomheder kommer i gang med video.

Sådan vinkler du dit content efter 8 enkle opskrifter

Som videnstung B2B-virksomhed ligger I inde med ekspertviden, som kan være svært at nedbryde og forklare for personer uden for organisationen. Måske savner du som kommunikationsperson et par nye id...

5 tips: Sådan kommer du i gang med at effekt-måle

Her er guiden til dig, der får grå hår over måle-disciplinen – men som godt kan se fidusen i at sætte tal på effekten af jeres kommunikation.

B2B-virksomhedens værktøjskasse: Sæt content marketing i system

Når B2B-virksomheder vil måle effekten af content marketing -indsatsen, skal såvel indhold som arbejde sættes i system med de rette værktøjer. Her får du et udvalg af de enten gratis eller billige ...

Dine kunder spørger – så svar dog!

B2B-virksomhedens vej til kundens hjerte - og penge - går gennem uddannelse og digital tillidsopbygning. Og de organisationer, der virkelig forstår det, kan skabe sig en afgørende konkurrencemæssig...