Webinar-nyhed: Content-distribution for B2B-virksomheder

På Publicos seneste webinar (december 2020) gjorde vi status på content marketing netop nu. Denne gang handler det om at få indholdet helt ud til målgrupperne for din B2B-virksomhed. Ses vi?

Webinar-nyhed: Content marketing anno 2020

På grund af corona-restriktioner har vi aflyst vores planlagte seminar om content marketing. Den gode nyhed er, at vi har tryllet seminaret om til et 40-minutters webinar, der går ned 8. december.

Klumme: Sådan stjæler SMV'er kirsebær fra de store

Marketing: Danske SMV'er kan tage markedsandele fra større konkurrenter ved at rykke hurtigere på digital markedsføring. Læs Uffes Børsen-klumme med en 4-trins guide til at komme i gang.

Derfor kan din video koste alt mellem ingenting og 1 million

Hvorfor kan prisen på en videoproduktion svinge så meget? Og hvad kan du selv gøre for at holde budgettet nede? Bliv klogere på, hvad der spiller ind, når Publico giver en pris på din videoopgave.

De 9 bud: Sådan skriver du et guddommeligt LinkedIn-indlæg

Nu er det slut med at lave indlæg, ingen ser, ingen bryder sig om, og som ingen gider engagere sig i. Du får nemlig én-gang-for-alle-guiden til at skrive guddommelige LinkedIn-indlæg. Der er 9 bud ...

Derfor er det oplagt at benytte content i pressearbejdet

Mange virksomheder udnytter ikke synergien mellem content og PR. Her får du tre gode grunde til at vride PR-vinkler ud af det gode indhold, I allerede producerer. 

Content marketing: Husker du at kurere din kundes hovedpine?

Dit produkt er fantastisk. Men lad være med introducere det for tidligt i din kundes købsrejse. Hvis du gør det, efterlader du hende med en beslutningsproces, der er lige så besværlig, som at spise...

Vind dine ønskekunders hjerte med account based marketing

Account based marketing er en effektiv metode til at skabe salgsresultater for B2B-virksomheder – med specifikke ønske-kunder. Her får du en introduktion til ABM-metoden.

Hey, byggebranche! Sådan kommer du i gang med content marketing

Her får du en guide til at komme i gang med content marketing, hvis du er arkitekt, producent, ingeniør eller bygherre. Hermed kan du skærpe din kommunikation og få en større bid af bygge-kagen.

Derfor er fokusgrupper et vigtigt værktøj i B2B-virksomhedens metodekasse

Vi svømmer i en stor mængde af data. Alligevel er non-tech-metoden ’fokusgrupper’ hyppigt anvendt i det moderne erhvervsliv. Læs, hvordan B2B-virksomheder kan anvende fokusgrupper til at skærpe der...