Lad kreative virkemidler give din brand-position vinger

En brand-position uden kreative virkemidler er som tonic uden gin. Din nye brand-position bør have visuel og sproglig power, så den vækker opsigt på tværs af kanaler. Vi giver et par eksempler på elem...

Hvornår bør du rebrande din business?

Fusioner, nye forretningsområder, nye markeder – eller et dårligt image. Det er nogle af de scenarier, der kan kræve, at virksomhedens brand skal positioneres på en ny måde. I dette blogindlæg zoomer ...

Fire veje til branding ved fusioner og opkøb

Der skal træffes vigtige branding-valg, når din virksomhed skal gennemføre en fusion eller et opkøb. Nøglen til succes er blandt andet en hurtig afklaring af den brandarkitektur, I skal bygge på frema...

Hvilket format skal du vælge til din kernefortælling?

Det kræver mange overvejelser, når du skal beslutte hvilket format, du skal vælge til din kernefortælling. Formatet er nemlig en central del af din kernefortællings udtryk og output. Vi guider dig gen...

7 situationer hvor en kernefortælling letter dit arbejde i en B2B-virksomhed

En kernefortælling kan være svær at komme i gang med, men til gengæld sparer den dig oceaner af tid i det lange løb. Læs om syv helt konkrete situationer her.

Kære erhvervsleder: Spyt piben ud!

Uffe har skrevet en klumme til Erhvervsliv Aarhus om en af sine (mange) kæpheste: Erhvervslederes pinlige fravær fra samfundsdebatten.

Find din Tone of Voice med Jung

Tap ind i Jungs 12 arketyper, og pust liv i dit brands personlighed. Definerer du, hvordan dit brand taler, kan du påvirke, hvad brandet får dine kunder til at føle. Og DET er godt for business.

Tjek vores sektorside til virksomheder i it-branchen

Vi har dedikeret en ny side til en af de brancher, vi dækker bedst og dyrker mest: it-sektoren.

Guide: Sådan styrer du almen renoverings-kommunikation

Landsbyggefondens sparegris har fået en med hammeren, og renoveringsprojekter for 18,4 milliarder kroner er klar til at gå i jorden hos landets almene boligforeninger. Vi tager dig igennem det vigtigs...

Tjek vores sektorside til virksomheder i byggebranchen

I Publico elsker vi byggebranchen. Vi har hjulpet entreprenører, rådgivere og producenter med kommunikation og markedsføring i snart 20 år. Vi har netop lanceret en ny sektorside til branchen.