Sådan skriver du din kernefortælling – helt kort

Har I sat ord på jeres kernefortælling og nedfældet den på papir i form af klare, handlingsorienterede budskaber? Vi giver tre gode råd til, hvordan du skriver en kernefortælling

Hvad er en kernefortælling? Og hvorfor bør din virksomhed have en?

Kernefortælling, grundfortælling, boilerplate. Det er ikke vigtigt, hvad du kalder den. Men det er vigtigt, at du prioriterer den.

3 adfærdpsykologiske grunde til at være (mere) aktiv på LinkedIn

Savner du lødige argumenter for at bruge arbejdstid på LinkedIn? Eller vil du bare skyde genvej til at nå dine kommercielle KPI'er? Så skal du læse med her, hvor du får 3 adfærdspsykologiske grunde...

Ringkøbing-Skjern Kommune er Danmarks ledigheds-duks 

Ringkøbing-Skjern Kommune har en ledighed på blot 2,4 pct. En af mange styrker, som Publico i samarbejde med kommunens erhvervsråd markedsfører i den erhvervsbranding-indsats, som vi ruller ud for ...

Borg Automotive valgte Publico

BORG Automotive har valgt Publico som ny samarbejdspartner til udvikling af bl.a. kernefortælling, visuel identitet og brand-guide.

Erhvervs-branding ved DM i skills

Ringkøbing-Skjern Kommunes Erhvervsråd deltager på DM i skills, fordi de unge mennesker på messen måske er fremtidens medarbejdere og ledere i nogle af kommunens mange virksomheder.

Var det noget med en temadag eller et foredrag om bosætning?

Publico kan levere foredrag, inspirationsoplæg eller temadage om bosætning, kommune-branding eller branding-strategi.

Cover-video: Nyt blikfang til virksomhedens Facebook-side

Nu kan du bruge video som cover-foto på din virksomheds Facebook-side. Brug det som blikfang og som en effektiv måde at få dit budskab ud.

Kommune-branding handler (også) om at vælge fra

Fyens Stiftstidende bragte 31/1 2017 en artikel om kommune-branding med Uffe Lyngaae som kilde. Anledningen var, at Nyborg Slot stod overfor at skulle restaureres for et stort million-beløb, og at ...

Kan dit kommune-brand bestå nej-testen?

Alle kommuner har de basale kerneopgaver. For at skille sig ud skal man kunne vælge fra og til.