Hvilket format skal du vælge til din kernefortælling?

Det kræver mange overvejelser, når du skal beslutte hvilket format, du skal vælge til din kernefortælling. Formatet er nemlig en central del af din kernefortællings udtryk og output. Vi guider dig ...

7 situationer hvor en kernefortælling letter dit arbejde i en B2B-virksomhed

En kernefortælling kan være svær at komme i gang med, men til gengæld sparer den dig oceaner af tid i det lange løb. Læs om syv helt konkrete situationer her.

Kære erhvervsleder: Spyt piben ud!

Uffe har skrevet en klumme til Erhvervsliv Aarhus om en af sine (mange) kæpheste: Erhvervslederes pinlige fravær fra samfundsdebatten.

Find din Tone of Voice med Jung

Tap ind i Jungs 12 arketyper, og pust liv i dit brands personlighed. Definerer du, hvordan dit brand taler, kan du påvirke, hvad brandet får dine kunder til at føle. Og DET er godt for business.

Tjek vores sektorside til virksomheder i it-branchen

Vi har dedikeret en ny side til en af de brancher, vi dækker bedst og dyrker mest: it-sektoren.

Guide: Sådan styrer du almen renoverings-kommunikation

Landsbyggefondens sparegris har fået en med hammeren, og renoveringsprojekter for 18,4 milliarder kroner er klar til at gå i jorden hos landets almene boligforeninger. Vi tager dig igennem det vigt...

Tjek vores sektorside til virksomheder i byggebranchen

I Publico elsker vi byggebranchen. Vi har hjulpet entreprenører, rådgivere og producenter med kommunikation og markedsføring i snart 20 år. Vi har netop lanceret en ny sektorside til branchen.

Derfor er forventningens brøk vigtig for din virksomheds brand

Hvad sammenhængen er mellem feriepenge, fair forandring, forventninger og fortællinger. Og hvorfor brøkregning har betydning for din virksomheds branding.

Hvem f***** udgiver et trykt magasin i disse tider?

Jeg har i dag godkendt trykfilen af Publicos årsmagasin 2020. Spørgsmålet er, hvorfor filan vi bruger tid og penge på et 48-siders print-magasin midt i en 😷-tid? Hint: Noget med egen medicin.

Hvad B2B-virksomheder kan lære af Rema 1000's kyllinge-emballage

Branding: Rema 1000 er begyndt at oplyse navnene på deres private label-leverandører. Coop og Salling Group gør det også. Det bør producere klamsved i mange B2B-virksomheder.