Guide: Sådan styrer du almen renoverings-kommunikation

Landsbyggefondens sparegris har fået en med hammeren, og renoveringsprojekter for 18,4 milliarder kroner er klar til at gå i jorden hos landets almene boligforeninger. Vi tager dig igennem det vigt...

Tjek vores sektorside til virksomheder i byggebranchen

I Publico elsker vi byggebranchen. Vi har hjulpet entreprenører, rådgivere og producenter med kommunikation og markedsføring i snart 20 år. Vi har netop lanceret en ny sektorside til branchen.

Derfor er forventningens brøk vigtig for din virksomheds brand

Hvad sammenhængen er mellem feriepenge, fair forandring, forventninger og fortællinger. Og hvorfor brøkregning har betydning for din virksomheds branding.

Hvem f***** udgiver et trykt magasin i disse tider?

Jeg har i dag godkendt trykfilen af Publicos årsmagasin 2020. Spørgsmålet er, hvorfor filan vi bruger tid og penge på et 48-siders print-magasin midt i en 😷-tid? Hint: Noget med egen medicin.

Hvad B2B-virksomheder kan lære af Rema 1000's kyllinge-emballage

Branding: Rema 1000 er begyndt at oplyse navnene på deres private label-leverandører. Coop og Salling Group gør det også. Det bør producere klamsved i mange B2B-virksomheder.

Forskningen er klar: Skru op for markedsføring i recession

40 akademiske artikler fra mere end 15 recessioner i de seneste 100 år: Det bedste tidspunkt at skrue op for markedsføringen er under recessioner (medmindre man er i risiko for at gå konkurs).

CASE: International rebranding-kampagne for HydraSpecma

Publico har hjulpet HydraSpecma med at sikre en ‘smooth’ overgang fra to brands til ét – fra analysefasen over konceptudviklingen af HydraSpecma-brandet og frem til lanceringen.

Content marketing: Her ligger guldet i din organisation

Den gode historie findes overalt. I virkeligheden behøver du ikke løfte blikket mere end et par grader fra din skærm, før du finder inspiration til organisationens content plan. Vi giver dig gode r...

Er der sammenhæng mellem jeres profil, identitet og image?

Kan I kalde jer ”innovative”, hvis jeres fabrik ligner noget fra 1980’ernes Østeuropa? Og hvis I gang på gang leverer lidt for sent, er ”pålidelig” så det mest retvisende værdiord? Der må kun være ...

Tre ting, Chef’s Table kan lære os om kernefortællinger

Hvis du ikke allerede er fan, så vil jeg anbefale dig at følge med i den mesterlige Netflix-serie om verdens mesterkokke, Chef’s Table. Hvert afsnit er nemlig spækket med fortælletekniske virkemidl...