Sådan bliver du thought leader med webinarer

Et veleksekveret webinar er din mulighed for at gøre virksomhedens ekspertise synlig (og foretrukket) på B2B-kundernes radar. Læs, hvordan webinarer kan indgå i din thought leadership-indsats.

Tjekliste: 6 scenarier, hvor du bør overveje thought leadership

Går du og overvejer, om thought leadership er relevant for din virksomhed? Hvis du kan sætte flueben ved et af punkterne på denne tjekliste, er svaret højst sandsynligt et rungende ”yes, sir”.

Content marketing i byggebranchen: Derfor skal I stå på toget nu

Har du svært ved at overbevise din chef om at satse på content marketing, mens travlheden har været på sit højeste i byggebranchen? Så får du her tre solide argumenter, der (måske) får ham til at åbne...

5 grunde til at du skaber B2B-leads med thought leadership

Kan det egentlig betale sig at starte en thought leadership-indsats? Det korte svar er ja! Hvis du er in-it-to-win-it. Her får du fem gode grunde til, at thought leadership skaber B2B-leads.

Lad kreative virkemidler give din brand-position vinger

En brand-position uden kreative virkemidler er som tonic uden gin. Din nye brand-position bør have visuel og sproglig power, så den vækker opsigt på tværs af kanaler. Vi giver et par eksempler på elem...

Hvornår bør du rebrande din business?

Fusioner, nye forretningsområder, nye markeder – eller et dårligt image. Det er nogle af de scenarier, der kan kræve, at virksomhedens brand skal positioneres på en ny måde. I dette blogindlæg zoomer ...

Fire veje til branding ved fusioner og opkøb

Der skal træffes vigtige branding-valg, når din virksomhed skal gennemføre en fusion eller et opkøb. Nøglen til succes er blandt andet en hurtig afklaring af den brandarkitektur, I skal bygge på frema...

Hvilket format skal du vælge til din kernefortælling?

Det kræver mange overvejelser, når du skal beslutte hvilket format, du skal vælge til din kernefortælling. Formatet er nemlig en central del af din kernefortællings udtryk og output. Vi guider dig gen...

7 situationer hvor en kernefortælling letter dit arbejde i en B2B-virksomhed

En kernefortælling kan være svær at komme i gang med, men til gengæld sparer den dig oceaner af tid i det lange løb. Læs om syv helt konkrete situationer her.

Kære erhvervsleder: Spyt piben ud!

Uffe har skrevet en klumme til Erhvervsliv Aarhus om en af sine (mange) kæpheste: Erhvervslederes pinlige fravær fra samfundsdebatten.