Internettet flyder med e-bøger, blogposts, infografikker og explainer-videoer. Måske er du selv trofast leverandør til den store, brusende content-flod? Men er du opmærksom på, om dit indhold bidrager...
Når software-virksomheder går fra start-up til scale-up møder de nogle særlige kommunikationsudfordringer. Vi har samlet fire af de typiske og giver vores bud på, hvordan man undgår de farlige fælder.
Du kender godt den med, at hestehandlerens hund altid trænger til nye tænder. Eller hvordan det nu er. Vi har i hvert fald opdateret vores case-bibliotek her på Publico.dk.
At finde det helt rigtige navn til jeres virksomhed, nye datterselskab eller nye produktbaby kan få selv de skarpeste kreative hoveder til at rive sig selv i håret. Her får du seks gode råd med på vej...
Et veleksekveret webinar er din mulighed for at gøre virksomhedens ekspertise synlig (og foretrukket) på B2B-kundernes radar. Læs, hvordan webinarer kan indgå i din thought leadership-indsats.
Går du og overvejer, om thought leadership er relevant for din virksomhed? Hvis du kan sætte flueben ved et af punkterne på denne tjekliste, er svaret højst sandsynligt et rungende ”yes, sir”.
Har du svært ved at overbevise din chef om at satse på content marketing, mens travlheden har været på sit højeste i byggebranchen? Så får du her tre solide argumenter, der (måske) får ham til at åbne...
Kan det egentlig betale sig at starte en thought leadership-indsats? Det korte svar er ja! Hvis du er in-it-to-win-it. Her får du fem gode grunde til, at thought leadership skaber B2B-leads.
En brand-position uden kreative virkemidler er som tonic uden gin. Din nye brand-position bør have visuel og sproglig power, så den vækker opsigt på tværs af kanaler. Vi giver et par eksempler på elem...
Fusioner, nye forretningsområder, nye markeder – eller et dårligt image. Det er nogle af de scenarier, der kan kræve, at virksomhedens brand skal positioneres på en ny måde. I dette blogindlæg zoomer ...