Cut the crap, og bliv branchens bedste content-brand

Internettet flyder med e-bøger, blogposts, infografikker og explainer-videoer. Måske er du selv trofast leverandør til den store, brusende content-flod? Men er du opmærksom på, om dit indhold bidrager...

Hey, software-type! Snig dig snedigt uden om 4 udfordringer

Når software-virksomheder går fra start-up til scale-up møder de nogle særlige kommunikationsudfordringer. Vi har samlet fire af de typiske og giver vores bud på, hvordan man undgår de farlige fælder.

20 nye cases - om content, kernefortællinger, strategier og positioner

Du kender godt den med, at hestehandlerens hund altid trænger til nye tænder. Eller hvordan det nu er. Vi har i hvert fald opdateret vores case-bibliotek her på Publico.dk.

6 tips til navngivning af B2B-virksomheder (og deres produkter)

At finde det helt rigtige navn til jeres virksomhed, nye datterselskab eller nye produktbaby kan få selv de skarpeste kreative hoveder til at rive sig selv i håret. Her får du seks gode råd med på vej...

Sådan bliver du thought leader med webinarer

Et veleksekveret webinar er din mulighed for at gøre virksomhedens ekspertise synlig (og foretrukket) på B2B-kundernes radar. Læs, hvordan webinarer kan indgå i din thought leadership-indsats. 

Tjekliste: 6 scenarier, hvor du bør overveje thought leadership

Går du og overvejer, om thought leadership er relevant for din virksomhed? Hvis du kan sætte flueben ved et af punkterne på denne tjekliste, er svaret højst sandsynligt et rungende ”yes, sir”.

Content marketing i byggebranchen: Derfor skal I stå på toget nu

Har du svært ved at overbevise din chef om at satse på content marketing, mens travlheden har været på sit højeste i byggebranchen? Så får du her tre solide argumenter, der (måske) får ham til at åbne...

5 grunde til, at du skaber B2B-leads med thought leadership

Kan det egentlig betale sig at starte en thought leadership-indsats? Det korte svar er ja! Hvis du er in-it-to-win-it. Her får du fem gode grunde til, at thought leadership skaber B2B-leads.

Lad kreative virkemidler give din brand-position vinger

En brand-position uden kreative virkemidler er som tonic uden gin. Din nye brand-position bør have visuel og sproglig power, så den vækker opsigt på tværs af kanaler. Vi giver et par eksempler på elem...

Hvornår bør du rebrande din business?

Fusioner, nye forretningsområder, nye markeder – eller et dårligt image. Det er nogle af de scenarier, der kan kræve, at virksomhedens brand skal positioneres på en ny måde. I dette blogindlæg zoomer ...