INBOUND18: Stor digital værktøjskasse til lille budget

De billige og gratis versioner af HubSpots marketing- og salgs-software har hidtil været ret skrabede. Men under INBOUND18, Hubspots årlige konference i Boston, annoncerede den amerikanske marketin...

E-mail marketing anno 2018: Guld for statistik-nørder

Savner du et solidt sammenligningsgrundlag for jeres e-mail marketing? Så er der hjælp at hente i en ny benchmark-rapport fra IBM.

Ny inbound-konsulent i Publico

Nicoline Sørensen er ny inbound-konsulent i Publico.

E-bog: Inbound marketing for B2B-virksomheder

Er du en af de typer, der både mangler læsestof OG varme leads til salgsafdelingen? Slå to fluer med et smæk med vores guide til inbound marketing for B2B-virksomheder.

Leads er marketingchefens topprioritet i 2017

Ifølge HubSpots nye rapport ”The State of Inbound 2017” er der særligt to opgaver, der skiller sig ud på marketings prioriteringsliste for 2017: At få flere leads omdannet til kunder og at skabe me...

Sandheden om nyhedsbreve

Publico-panelet har delt deres holdning til og udbytte af at arbejde med nyhedsbreve som kommunikationskanal. Det er der kommet en lækker rapport ud af.

Effektive nyhedsbreve

Med en ROI på 38 og åbningsrater (for B2B-nyhedsbreve) på 20-40 procent er nyhedsbrevet stadig en effektiv markedsføringskanal. Publico har samlet nogle facts.

Video: 5 ideer til marketing automation-flows

Marketing automation er et fantastisk redskab til at hjælpe dine kunder – uden at løfte en finger. Her er fem forslag til e-mail-serier, du kan sætte op i dag.

Har du styr på jeres permission-proces?

Det er vigtigt at give sine nyhedsbrev-abonnenter en god oplevelse, helst fra første date, hvis man ønsker en langvarig og gensidigt frugtbar relation.